Fitness Seller

Kuki's log: The next level!

• Topic Starter Topic Starter
Zeker na redelijk wat banken is dat helemaal niet raar, vergelijk het even met mijzelf dan.. Bij mij is de kracht dan wel een stukje afgenomen.

Ik merkte laatst ook dat mijn t**ten waren gegroeid maar helaas is dat geen goed teken bij vrouwen :o :D

Uiteraard. Ligt ook beetje aan de persoon en ontwikkeling in spiergroep en de mate van hoe snel verzuring daarbij optreedt. Met benen en rug kan bijv wel goed sterk door blijven trainen bij elke oefening.

Hoezo groeiende borsten zijn toch altijd goed? :P

---------- Toegevoegd om 22:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:57 ----------

Muah... gaat toch lekker koekmans?

Sja... de rest van je fysiek is zo kolossaal, dan vallen die tietjes niet meer op eh? :p

komt nog wel! ooit zeggen jullie koekemans je borst is je sterkste spiergroep :P

Uiteraard. Ligt ook beetje aan de persoon en ontwikkeling in spiergroep en de mate van hoe snel verzuring daarbij optreedt. Met benen en rug kan bijv wel goed sterk door blijven trainen bij elke oefening.

Idd daar heb je gelijk in maar van die t**ten bij vrouwen niet (altijd dan)

Bij mij betekend het dat ik ben gestegen in bf :o

nou de beentraining van vandaag verplaats ik maar naar morgen. Moet vandaag ook werken in de gym en het is aardig druk en moest veel jongens weer liefde geven aan de balie en nog mensen helpen met hun training en voedingschema. Mijn concentratie en drive is nu weer helemaal weg daardoor. En mijn maaltijden schuiven zo te ver weg. Dus ja morgen dan maar.

---------- Toegevoegd om 22:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:57 ----------

komt nog wel! ooit zeggen jullie koekemans je borst is je sterkste spiergroep :P

O daar ga ik zeker vanuit.... Ooit zeggen jullie ook van mij dat ik een huge mother****er ben :p

maja, wanneer is ooit eh? :sad:

Maar goed... sterkte ermee vandaag dan, en probeer wel lekker veel te harken, want je weet ut eh... wielen training vreet energie ;)

k*tzooi nou beentraining werd niets. De pijn waar ik het enkele weken over had in mijn linker enkel is er nog steeds en wordt steeds erger ook. Heb het nu aan beide enkels zelfs. Weet niet waardoor het komt. Dacht zelf eerst door vocht maar mijn enkels zijn niet dikker geworden ofzo. Mischien zijn ze overbelast of enkelbanden verrekt of wat dan ook. Iig dit wordt helemaal niets zo kon niet eens 2x160 squaten vandaag. Ben vrijdag vrij kijken of ik langs de huisarts kan gaan. Ben niet echt blij moet ik zeggen...

heb even wat dingen opgezocht, ben vrij zeker dat het verrekte enkelband is. ffs iemand nog tips?

Laatst bewerkt:
k*tzooi nou beentraining werd niets. De pijn waar ik het enkele weken over had in mijn linker enkel is er nog steeds en wordt steeds erger ook. Heb het nu aan beide enkels zelfs. Weet niet waardoor het komt. Dacht zelf eerst door vocht maar mijn enkels zijn niet dikker geworden ofzo. Mischien zijn ze overbelast of enkelbanden verrekt of wat dan ook. Iig dit wordt helemaal niets zo kon niet eens 2x160 squaten vandaag. Ben vrijdag vrij kijken of ik langs de huisarts kan gaan. Ben niet echt blij moet ik zeggen...

heb even wat dingen opgezocht, ben vrij zeker dat het verrekte enkelband is. ffs iemand nog tips?

geen echte tip maar wel sterkte gewenst dan maar... ja enige tip zou rusten zijn denk ik. Maar ik ben geen doktert:)

geen echte tip maar wel sterkte gewenst dan maar... ja enige tip zou rusten zijn denk ik. Maar ik ben geen doktert:)

ja rust dat is het probleem nou. Ik loop elke dag 10km man. Lukt nooit. Morgen moet ik ook weer 8uur lang in lab op me benen staan en heen en weer lopen.

Probeer eens op je werk hoge, stevige schoenen boven de enkel aan te doen. Bij mij hielp dit om extra steun te geven en minder pijn, dus ook beter herstel!

Verder kan je naar je fysio gaan om een tape te zetten die de enkelband ontlast zodat het tevens minder pijn doet en beter voelt ;)

succes!

nou ik ben half dood net terug gekomen van de jbc in maastricht. Was weer een bijzonder wedstrijd. Uiteindelijk heeft een vrij jonge kerel ik schat een jaar of 23 die ook mee deed tot 80 de overal gewonnen. Goed compleet fysiek had die. Er stonden weer paar donkere gasten uit miles gym wat een monsters echt. Jammer genoeg vrijwel niemand had een fatsoenlijk onderstel, alleen de kerel die met de overal vandoor ging had het complete plaatje inclusief goede conditionering en volheid. Persoonlijk vond ik zijn fysiek wel wat weg hebben van mij qua vormen en hoeveelheid massa. Dus wat dat betreft sta ik weer vol moed in mijn schoenen en heb zeker zin om de atlas te gaan draaien in november. De 90kg klasse waar ik zelf vorige jaar aan mee deed viel me enorm tegen. Er stonden 3 jongens in 2 ervan konden helemaal fluiten en de andere was een donker gast uit mile's gym. Bovenlichaam bijzonder goed voor C klasse alleen ook totaal geen benen. Verder heb ik vrij weinig opgepikt van de wedstrijd, was steeds bezig met mijn makker die ook tot 80 mee deed. Helaas voor hem 5de plaats. Had wel meeste massa maar moest een tikkie harder zijn dan had die 2de of 3de plaats zeker kunnen pakken vind ik. Verder waren iedereen vrij gewaagd aan elkaar je behalve de kerel die de overal won niet echt iemand die met kop en schouders uit stak terwijl het vorige een heel uiteenlopende niveau atleten rond liepen. Leuke dag verder alleen extreem vermoeiend.

Had er zelf ook graag heen gewild, twee van onze gym deden ook mee in de C.

Waarom deed je zelf eigenlijk niet meer trouwens?

Had er zelf ook graag heen gewild, twee van onze gym deden ook mee in de C.

Waarom deed je zelf eigenlijk niet meer trouwens?

Had voor mij geen zin om mee te doen. Al had ik het graag gewild hoor. Heb een jaar geen wedstrijd gedraaid dan is het beetje stom om de zelfde wedstrijd te gaan draaien weer al helemaal als ik die ook nog eens gewonnen had. Dus ja eerst logische keuze is dan hercules. Maar goed met hercules wil ik ook niet mee doen volgende week omdat rond deze tijdstip van het jaar vrijwel onmogelijk is voor mij om dit te combineren met school. Heb vorige en deze week al epic veel toetsen gehad. Aanstaande week weer presentatie, project en andere rommel. lukt gewoon echt niet. En daarnaast had ik minder dan een jaar de tijd gehad om mijnzelf te verbeteren en aangezien ik vooral massa wil gaan bouwen wil ik zo veel mogelijk tijd kunnen gebruiken. Het liefst draai ik zelfs over 2 jaar pas een wedstrijd. Maar goed ik ben heel gemotiveerd en vind het leuk om weer een wedstrijd te draaien dus ja kan niet zo heel lang wachten. Das hoe ik er nu over denk iig, mischien denk ik over half jaar ja **** it slaan wel een jaartje over. Boeit aan andere kant ook niet, loop niets mis zo lang ik mijn fysiek wel blijf verbeteren in die tijd en daar gaat het uiteindelijk om.

Succes Koekmans met de contest!Zit er dik in dat jij gaat winnen. Ik voorzie jou in de top 3 met Daster en Xtreme Body (als hij meedoet tenminste)

Wanneer ga jij je log openen?

mooi dat je mee kan doen met de contest beest :thumbup:!

Ziet er goed uit kuki! Hoeveel % is dit? Ik zou denken dat je misschien nog net iets te hoog zit voor 2 weeks out maar jij zal het vast beter weten als mij ;) Borst is toch alweer een stukje bijgetrokken zo te zien...succes man!

laatste keer dat ik had gemeten was het 5%. Op deze fotos hou ik wel wat vocht vast. Had met iets geladen wat ik achteraf niet had moeten doen, maar goed had ik ook niet kunnen weten :D

Terug
Naar boven