AndroidHealthClinic

Kuki's log: The next level!

• Topic Starter Topic Starter

geen :P bijnamen moet je eerst verdienen.

Ziet er goed uit Kuuk! Borst is idd bijgetrokken!

thanks bro. Moet nog steeds veel gebeuren aan mijn borst. Maar de feit dat mijn uitgehongerde buik nu een stuk terug getrokken is maakt heel veel goed :D

Wow nice! Flink verschil met de foto's die ik gemaakt heb ;)

vergelijken met die fotos was ik toen fkng dik :D Al zie ik liever zo uit als toen :(

vandaag eens 24 pagina's van dit log doorgelezen had ff niets te doen, heel netjes hoe je borst is bijgetrokken! een jaar geleden zo plat als een pannenkoek en nu kan die goed met je schouders mee. heel netjes! hoeveel weken cutten doe je voor je wedstrijd?

Hoop dat je wat aan had :) heb opzich nog niet veel geks gedaan hoor. Enkel alle vetten eruit en kh na 6uur eruit gegooid. Gaat ook erg snel bij mij allemaal. Mijn lichaam weet waarschijnlijk echt niet wat zich overkomt 1.5 jaar leven op 6000-8000kcal per dag en dan opeens bam op hooguit 2000 haha

dikke foto's man , vooral die eerste ziet er erg goed uit! succes met je wedstrijd

ziet er goed uit kuki! ben benieuwd hoe je erbij staat on stage! ik ben nog ff aan het kijken of ik kan komen die datum, maar doe m'n best

hey geen smoesjes gewoon komen :mad:

Turkish Delight (een nickname die ik heb gekregen:p)
Ik zal zeker aanwezig zijn, ook op het podium!!
Als stagemaster wellicht:D
Niet als atleet. Mijn wedstrijd staat voor volgend jaar gepland.
Dus Kuki, zal bakcstage zeker voor je juichen buddy!!

ah mooi dus ik moet bij jou zijn om met de punten te kloten of de weegschaal te saborteren of wat dan ook :D
Hey vergeet onze deal niet he! ik win = free macdonalds!

kom je trouwens nog kijken?

Goed fysiek. Ben ferm jaloers op die smalle taille :p

Ja maar geen 1e plaats = jij mij trakteren op mac!!:D

Ziet er goed uit koeksken ;) Succes de 17e!, denk dat ik er ook bij ben, want volgend jaar sta ik er zelf ;)

Vang je nog geld met deze wedstrijd als je wint?

ziet er naar uit dat ik niet kan komen bro'tje. M'n chauffeur heeft andere verplichtingen.

Je zult het dus zonder mijn oerkreten moeten doen:( Als je niet wint, kan je mijn afwezigheid als smoes gebruiken :D

Zal voor je duimen iig!

De 17e is het he, ik kijk of ik ook kan komen Kuki. Doet Jamess nou ook mee?

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er goed uit koeksken ;) Succes de 17e!, denk dat ik er ook bij ben, want volgend jaar sta ik er zelf ;)

thanks kerel :) ben benieuwd hoe je het gaat doen volgende jaar. keep us updated.

Je kan wel een geld bedrag winnen.
MAar dat zal ie waarschijnlijk gelijk bij de eerste beste mac opmaken:D

die kan ik wel op mijn buik schrijven. Alsof ik overal winnaar wordt :D

ziet er naar uit dat ik niet kan komen bro'tje. M'n chauffeur heeft andere verplichtingen.

Je zult het dus zonder mijn oerkreten moeten doen:( Als je niet wint, kan je mijn afwezigheid als smoes gebruiken :D

Zal voor je duimen iig!

echt you suck! vorige jaar ook al zo'n bs verhaal. Fkng 40km van je vandaan desnoods kom je op de fiets. Matennaaier!!!!

De 17e is het he, ik kijk of ik ook kan komen Kuki. Doet Jamess nou ook mee?

idd 17de. Niet aankomende zondag maar de zondag erop. Weet niet of jamess nog mee ging doen. Hij had een ander wedstrijd op de planning staan die na deze komt. Hij zou proberen om die van 17de te pakken als het uit kwam met zijn voorbereiding maar daarna heb ik niets meer van hem vernomen.

Begin jij op donderdag met laden?

Ja oke, staat op de planning om te komen met een maatje van me, wel op tijd naar bed he!! 23.30 is laat! hehe

Ali cardio midden in de nacht??
Zal eerder een midnight snack zijn, maar volgende week zal ik hem eens flink op zijn donder geven:D
Dwarvie wellicht dat je ook langs wilt komen, kan je gelijk wat previeuw shoots nemen.

Zal eerder een midnight snack zijn, maar volgende week zal ik hem eens flink op zijn donder geven:D
Dwarvie wellicht dat je ook langs wilt komen, kan je gelijk wat previeuw shoots nemen.

hehe lol

Nu moet je niet gaan doen alsof ali lui is :roflol:

Terug
Naar boven