- Waardering
- 991
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
geen
bijnamen moet je eerst verdienen.thanks bro. Moet nog steeds veel gebeuren aan mijn borst. Maar de feit dat mijn uitgehongerde buik nu een stuk terug getrokken is maakt heel veel goed

Wow nice! Flink verschil met de foto's die ik gemaakt heb![]()
vergelijken met die fotos was ik toen fkng dik
Al zie ik liever zo uit als toen 
vandaag eens 24 pagina's van dit log doorgelezen had ff niets te doen, heel netjes hoe je borst is bijgetrokken! een jaar geleden zo plat als een pannenkoek en nu kan die goed met je schouders mee. heel netjes! hoeveel weken cutten doe je voor je wedstrijd?
Hoop dat je wat aan had
heb opzich nog niet veel geks gedaan hoor. Enkel alle vetten eruit en kh na 6uur eruit gegooid. Gaat ook erg snel bij mij allemaal. Mijn lichaam weet waarschijnlijk echt niet wat zich overkomt 1.5 jaar leven op 6000-8000kcal per dag en dan opeens bam op hooguit 2000 hahadikke foto's man , vooral die eerste ziet er erg goed uit! succes met je wedstrijd
thanks

ziet er goed uit kuki! ben benieuwd hoe je erbij staat on stage! ik ben nog ff aan het kijken of ik kan komen die datum, maar doe m'n best
hey geen smoesjes gewoon komen

Turkish Delight (een nickname die ik heb gekregen)
Ik zal zeker aanwezig zijn, ook op het podium!!
Als stagemaster wellicht
Niet als atleet. Mijn wedstrijd staat voor volgend jaar gepland.
Dus Kuki, zal bakcstage zeker voor je juichen buddy!!
ah mooi dus ik moet bij jou zijn om met de punten te kloten of de weegschaal te saborteren of wat dan ook

Hey vergeet onze deal niet he! ik win = free macdonalds!
thanks
jij ook goed je best doen tijdens je prep he 
kom je trouwens nog kijken?