AndroidHealthClinic

Kuki's log: The next level!

idd laat het mooi eruit. Had 2 weken terug voor de test wat gezet. Duurde ruim 3 dagen tot de vocht wegtrok. Dus de mogelijkheid die ik heb is om te gokken erop dat de vocht die het met zich meebrengt met die vochtafrijvers nog wat weg trekt. Maar dat heb ik niet uitgeprobeerd en om dat 3 dagen voor de wedstrijd voor het eerst te gaan doen vind ik eigenlijk not done. Ook de feit dat ik mijn shape van vrijdag best goed vond weehoudt me ook nog om nu grappen uit te gaan halen. Dus het lijkt mij ook verstandig om het achterwege te laten. Twee dagen goed carbloaden als ik 3de dag nog steeds niet vol genoeg ben dan gaan we gewoon naar de mac :D

:thumb: idd better save then sorry

Ali die wielen man-oh-man :( Mijn pecs ruilen voor die benen ali? DEAL? :D

komt helemaal goed met je wedstrijd gozer! zal je nog pmen op msn wanneer we samen kunnen knallen dan in die gym van je :D

Benen zijn echt nice! Respect makker!

• Topic Starter Topic Starter
Benen zijn echt nice! Respect makker!

Ali die wielen man-oh-man :( Mijn pecs ruilen voor die benen ali? DEAL? :D

komt helemaal goed met je wedstrijd gozer! zal je nog pmen op msn wanneer we samen kunnen knallen dan in die gym van je :D

als ik weer in offseason mode zit en db's zwaarder dan 10kg kan tillen gaan we zeker een keer samen trainen :D

hier is de k*t shape van vandaag. Aankomende 3 dagen depleten en afhankelijk van shape op donderdag laden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

lekker "leeg" zo te zien hehe

pfff ****ing geil man

Ziet er netjes uit, succes kerel

Flinke kanonskogels

ja zag de bui ook al hangen na 2 fotos :P
en dan moet je na gaan dat ik nog steeds best veel kh binnen krijg. zit nu nog op 250 gram...

ga maandag 100gram pakken, dinsdag 50gram en woensdag 2 appels :D

He piemol, wat dacht je van ff geen carbs tot en met woensdag;)

Mooi zo leeg, kun je dalijk alleen maar opblazen! Drie dagen laden? (3,5 zeg maar met zondag?)

Ik zit me toch ineens aan heerlijk vreetwerk te denken.... mmmmm.....

:evil2:

Doorzetten koeksken... je bent er bijna! ;)

• Like
Waarderingen: verb
He piemol, wat dacht je van ff geen carbs tot en met woensdag;)

olum mijn lichaam verbruikt meer energie dan een kerncentrale.

woensdag gaan jullie samen trainen? :eyebrow:

Nee alleen even naar shape kijken :P
Komt wel heel onhandig uit allemaal zo. Morgen ga ik nog trainen (schouders) waarschijnlijk nog leger dan vandaag (wat zeg ik natuurlijk ben nog leger :rolleyes:) Woensdag rust. Donderdag laatste keer benen dan is bovenlichaam weer vlak. Vrijdag rug en triceps en al 2 dagen geladen, eigenlijk de beste dag om fotos te maken. Maar dan kan jij weer niet :(

Mooi zo leeg, kun je dalijk alleen maar opblazen! Drie dagen laden? (3,5 zeg maar met zondag?)

Jup 3 dagen, met zondag ook nog 2 maaltijden.
komt goed. Shape van vandaag was ziiiiieeeeek :D

Ik zit me toch ineens aan heerlijk vreetwerk te denken.... mmmmm.....

:evil2:

Doorzetten koeksken... je bent er bijna! ;)

komt goed :D daarna ga ik eens een een goede vreetwerk neerzetten

Wat fijn dat jij al weet hoe mijn agenda er uit ziet! :p

Bijna laden Kuki...lekkerrr

Wat fijn dat jij al weet hoe mijn agenda er uit ziet! :p

ow dan ben ik verward met iemand anders :roflol: tja laag in kh he gaat je verstand ook van achteruit :P

gelukkig wel. Ik sta echt op punt om in tranen uit te barsten haha heb echt eten nodig en veel ook. Heb een humeur niet normaal meer. Laatste dag gelukkig! Vanaf morgen laden en zaterdag chineeeesen hai ya chin chan chu sushi mother****er! :D

Hoe gaat het man?
Veel super/drop/giant sets?
Train je achterblijvende spiergroepen vaker in de week?

Terug
Naar boven