Fanatic Daan
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 215
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 4%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

echt you suck! vorige jaar ook al zo'n bs verhaal. Fkng 40km van je vandaan desnoods kom je op de fiets. Matennaaier!!!!

Ja oke, staat op de planning om te komen met een maatje van me, wel op tijd naar bed he!! 23.30 is laat! hehe

Kijk ze noemen me niet voor niets inspector lector gadget, wat deed jij nog zo laat op? je zit in wedstrijd prep
je hebt wat uit te leggen.

Ali cardio midden in de nacht??
Zal eerder een midnight snack zijn, maar volgende week zal ik hem eens flink op zijn donder geven
Dwarvie wellicht dat je ook langs wilt komen, kan je gelijk wat previeuw shoots nemen.

Insane Kuki.. heb je inmiddels al normaal werk gevonden ?
Eind november moet ik weer terug naar school dan houdt het zowieso op.

Nooit eerder slin gebruikt?
Lastig dan.
Had dan niet teveel gezet.
Mayb 3x pd.

Is samen met hgh beetje de laatste wat je moet pakken. Ik zou niet te snel grijpen naar dit middelen. Niet alleen financieel en qua gevaren gezien maar omdat het voor een gemiddelde recreatieve sporter erg weinig doet en nog meer van je vereist qua inzet, planning, voeding etc. En dat laatste kan altijd beter, dus waarom naar stap B gaan als stap A nog niet 100% is?Ik heb zelf nog nooit Slin gehad maar als je zelf al aangeeft dat het een risico is zou ik het zeker niet doen. Beter dan gewoon enorm veel schone KH naar binnen gooien, daar blaas je ook wel van op als je zolang laag in carbs hebt gezeten. Erg brute benen trouwens![]()