MuscleMeat

Kuki's log: The next level!

denk dattie slaapt...

• Topic Starter Topic Starter
Insane Kuki.. heb je inmiddels al normaal werk gevonden ?

super man!!

echt you suck! vorige jaar ook al zo'n bs verhaal. Fkng 40km van je vandaan desnoods kom je op de fiets. Matennaaier!!!!

met de fiets? ha-ha! zal nog ff kijken of ik wat kan regelen.

Wel mooi die competitie tussen jeppe en jij. Gelijk ook ff een foto van de adertjes op zn benen posten :D

nice !!!

Jezus man.
Geweldige poten.
Als upperbody op zelfde niveau komt, WEYOOO

Ja oke, staat op de planning om te komen met een maatje van me, wel op tijd naar bed he!! 23.30 is laat! hehe

ja mijn ritme is een beetje overhoop geraakt. Mischien was dat uitgaan de laatste tijd niet zo'n goede plan :o

Kijk ze noemen me niet voor niets inspector lector gadget, wat deed jij nog zo laat op? je zit in wedstrijd prep

je hebt wat uit te leggen.

er was brand in huis, dacht kijk eerst even op dbb of er nog iets nieuws is gepost in mijn log.

de eerste ja :roflol:

Ali cardio midden in de nacht??
Zal eerder een midnight snack zijn, maar volgende week zal ik hem eens flink op zijn donder geven:D
Dwarvie wellicht dat je ook langs wilt komen, kan je gelijk wat previeuw shoots nemen.

hey wel even rustig aan vrijdag he is mijn laatste training :p

Insane Kuki.. heb je inmiddels al normaal werk gevonden ?

nee gaat hem ook niet worden. Ben al 3 weken gestopt. Kon het niet meer aan met de voorbereiding. Ga na me wedstrijd nog een maandje werken als er nog werk te krijgen valt in deze land :rolleyes: Eind november moet ik weer terug naar school dan houdt het zowieso op.

Erg zieke poten

Wordt er lichtelijk opgewonden van.
Is dat fout?

thanks. Hopelijk komt mijn ub op ongeveer zelfde hardheid/droogte uit. Dan ben ik wel tevreden. Vond me shape van vrijdag best goed. Stond op 85kg.
Zit alleen te denken hoe ik dat nu met dat laden ga doen. Of ik ga nu de tot donderdag nog lager zitten met kh en dan vrijdag slin erin rassen goed aanvreten de hele vrijdag en dan vrijdag nacht en zaterdag vochtafdrijvers. Maar het is wel tricky met die slin als het niet goed uitpakt gaat mijn shape helemaal naar de klote want je houdt er onwijs veel vocht mee vast. Of ik zeg gewoon **** slin en ga 3 dagen schoon carbloaden maar dan verwacht ik zowieso niet dat ik hoger dan 86kg uit kom. Dus qua volume wordt het er wel minder op.

Wordt er lichtelijk opgewonden van.
Is dat fout?

cammen? :D

Minder benen meer UB trainen man, benen zijn ziek lijken mijn armen wel :D

Nooit eerder slin gebruikt?
Lastig dan.
Had dan niet teveel gezet.
Mayb 3x pd.

Hoeveel zet je dan?
Ben wel geinteresseerd in slin

Ik heb zelf nog nooit Slin gehad maar als je zelf al aangeeft dat het een risico is zou ik het zeker niet doen. Beter dan gewoon enorm veel schone KH naar binnen gooien, daar blaas je ook wel van op als je zolang laag in carbs hebt gezeten. Erg brute benen trouwens :D

Hoeveel zet je dan?
Ben wel geinteresseerd in slin

voor carbload zou ik niet hoger dan 4 gaan. Zou voor de zekerheid met 2 zelfs beginnen omdat je lege lichaam heel heftig op gaat reageren. In offseason is het ander verhaal dan kan je tot 10-12iu wel pakken mits je goed opbouwd en de nodige voeding binnen krijgt. Al vind doseringen boven 8iu geen enkel meerwaarde hebben.

Als ik je een ding mag advieseren, zet het uit je hoofd :D Is samen met hgh beetje de laatste wat je moet pakken. Ik zou niet te snel grijpen naar dit middelen. Niet alleen financieel en qua gevaren gezien maar omdat het voor een gemiddelde recreatieve sporter erg weinig doet en nog meer van je vereist qua inzet, planning, voeding etc. En dat laatste kan altijd beter, dus waarom naar stap B gaan als stap A nog niet 100% is?

Diss je mijn voeding?
Haha.
Nee slin zou ik dan pakken met hgh en t4 enz.
Heb ik nu geen geld voor.

Mocht ik de loterij winnen dan open ik direct een log waar die van sisevano lijkt op kinderspel hehe.

Veel succes nog man.

Laatst bewerkt:
Ik heb zelf nog nooit Slin gehad maar als je zelf al aangeeft dat het een risico is zou ik het zeker niet doen. Beter dan gewoon enorm veel schone KH naar binnen gooien, daar blaas je ook wel van op als je zolang laag in carbs hebt gezeten. Erg brute benen trouwens :D

idd laat het mooi eruit. Had 2 weken terug voor de test wat gezet. Duurde ruim 3 dagen tot de vocht wegtrok. Dus de mogelijkheid die ik heb is om te gokken erop dat de vocht die het met zich meebrengt met die vochtafrijvers nog wat weg trekt. Maar dat heb ik niet uitgeprobeerd en om dat 3 dagen voor de wedstrijd voor het eerst te gaan doen vind ik eigenlijk not done. Ook de feit dat ik mijn shape van vrijdag best goed vond weehoudt me ook nog om nu grappen uit te gaan halen. Dus het lijkt mij ook verstandig om het achterwege te laten. Twee dagen goed carbloaden als ik 3de dag nog steeds niet vol genoeg ben dan gaan we gewoon naar de mac :D

Terug
Naar boven