- Waardering
- 1.339
jij spongebob, ik dwerg...maar jij bent een vrouw, ik ben spongebob squarpants!![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jij spongebob, ik dwerg...maar jij bent een vrouw, ik ben spongebob squarpants!![]()

vreten kreng -_-
anders gewoon brinta mengen met water mengen in je shakebeker en direct wegklokken...
...ja ga morgen aardappels koken. Wat een failure vandaagverdomme

Toch maar naar de mac vandaag......en mij niks meer laten weten!

lukte gewoon niet
gvd man gisteren super shape. Vanacht vochtafdrijvers genomen....ben weer bij begin af aan fkng hell lijk wel een skelet!Toch maar naar de mac vandaag...

had gewoon die vochtafdrijvers niet moeten nemen. Heb vandaag al 700gram kh gegeten en ben nog steeds vlak. Heb zelfs al 15iu slin gezet over 3x en doet gvd niets!! wtf is this shit! Sta nu 1 kg pasta te maken. Als dat ook niet dat geef ik het op. Succes nog, flink eten, volgens mij kan jij niet te veel eten namelijk, idd ff flink junken.
Ik kom nl wel kijken he! Sleep m'n vriendin mee, omdat m'n maat niet kan, dus ik verwacht dat je wint! hehe..kletsen we morgen wel een keer "live"..

zoals het nu eruit ziet moet ik de hele nacht zelfs gaan eten
Ik heb ook nog een heerlijke reep chocolade met noten gekocht. Ga me vandaag wel vermaken. Biertje erbij haha.
man oh man