Fitness Seller

Kuki's log: The next level!

• Topic Starter Topic Starter
nou laden gaat erg k*t vandaag. Helemaal geen eetlust ???

vreten kreng -_-
anders gewoon brinta mengen met water mengen in je shakebeker en direct wegklokken...

ja ga morgen aardappels koken. Wat een failure vandaag :( verdomme

lukte gewoon niet :P

gvd man gisteren super shape. Vanacht vochtafdrijvers genomen....ben weer bij begin af aan fkng hell lijk wel een skelet! :eek: Toch maar naar de mac vandaag...

Succes nog, flink eten, volgens mij kan jij niet te veel eten namelijk, idd ff flink junken.
Ik kom nl wel kijken he! Sleep m'n vriendin mee, omdat m'n maat niet kan, dus ik verwacht dat je wint! hehe..kletsen we morgen wel een keer "live"..

Veel succes morgen.
Pak die ecto's aan.

Kukilukiduki hoe staat het met het eten?

Zie je morgen maat! succes nog

Ali get 'em boyyy GET 'EM!!! succes morgen gozer dit is jou contest :D

Succes!

...en mij niks meer laten weten! :sad:

was echt een drama gister uiteindelijk om half 10 gaan trainen/poseren :spaz:

Kukilukiduki hoe staat het met het eten?

verdoet echt :roflol: had gewoon die vochtafdrijvers niet moeten nemen. Heb vandaag al 700gram kh gegeten en ben nog steeds vlak. Heb zelfs al 15iu slin gezet over 3x en doet gvd niets!! wtf is this shit! Sta nu 1 kg pasta te maken. Als dat ook niet dat geef ik het op.

Succes nog, flink eten, volgens mij kan jij niet te veel eten namelijk, idd ff flink junken.
Ik kom nl wel kijken he! Sleep m'n vriendin mee, omdat m'n maat niet kan, dus ik verwacht dat je wint! hehe..kletsen we morgen wel een keer "live"..

haha man ik hoop dat ik je niet teleurstel...

Chocolade er bij? :eyebrow:

ok het is nu half 8 en het gaat gelukkig alweer de goede kant op. Even nog snel nog 200 gram kh binnen werken en weer 2 uur wachten :D

zijn snelle suikers geen optie om snel op te blazen...appelmoes, rijstewafels met honing en dat soort shit?

succes morgen.

Terug
Naar boven