MuscleMeat

Kuki's log: The next level!

Doe je ook soms lunges tijdens je beentraining? Daarpas heb ik 6x85 gedaan, hartslag was 199...

• Topic Starter Topic Starter
Doe je ook soms lunges tijdens je beentraining? Daarpas heb ik 6x85 gedaan, hartslag was 199...

Deed ze tot vorig jaar altijd standaard bij mijn beentraining. Maar heb ze nu al tijdje eruit gehaald. Benen zijn gelukkig geen probleem gebied voor mij veel tijd ga ik daarom ook niet in stoppen meer. Ga nu puur massa en kracht gericht training. Daarmee ga ik isolatie oefening ook zo veel mogelijk vermijden tenzei het niet anders kan. Verder moet ik ook zeggen met mijn been training nu waar ik alleen 4 oefening uitvoer ben ik al kapot. Heb toevallig afeglopen dinsdag lunges proberen te doen maar mijn benen waren zo vol gelopen van de pomp en ze waren zo moe dat ik niet eens 2 stappen kon zetten. Heb ook 30min in de gym op een krukje gezeten tot er wat leven in die benen kwam hehe. Ik vind lunges een hele goede oefening voor in de wedstrijdvoorbereiding, ga ze dan ook zeker doen. Maar in de offseason hoeft het niet perse vind ik.

1x met kuki lunges gedaan. Godkolere zeg! Nooit meer. Zweette me de t*ring. 2 dagen lang dikke spierpijn gehad, ook nog. En die aap zat gewoon te lachen :fire:

Kuki, heb jij een vast trainingsschema of bekijk je in de gym pas wat je gaat doen?

1x met kuki lunges gedaan. Godkolere zeg! Nooit meer. Zweette me de t*ring. 2 dagen lang dikke spierpijn gehad, ook nog. En die aap zat gewoon te lachen :fire:

haha ja als je niet gewend bent lunges te doen dan ga je er zeker last van krijgen. Het lijkt geen zware oefening maar je rekt wel ermee. En dat is wat de volgende dag zo veel pijn gaat doen. Doordat het een soort van "rek" oefening is, is het juist zo geschikt voor separatie en detail voor in de wedstrijdvoorbereiding.

---------- Toegevoegd om 17:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:02 ----------

Kuki, heb jij een vast trainingsschema of bekijk je in de gym pas wat je gaat doen?

De grote oefeningen en de basis compound oefeningen doe ik elke week. Dus zoals bench, squat, deadlift, legpress, rows, chins. Alleen de isolatie oefeningen verander ik elke keer. Meestal bij biceps, triceps, schouders en wat oefeningen voor de rug waar ik mee afsluit.

Laatst bewerkt:
Lunges heb jij nu niet nodig idd.
Komt straks wel, als je weer in wedstrijdprep wilt gaan.
Maar het maakt je beenoefening wel af.
Als je tijdens je laatste setje lunges omvalt en niet meer omhoog kunt komen, dan mag je concluderen dat je je een ****ing goeie training hebt gehad :)

Lunges.. Killing.. aaawh.. Vind het we een perfecte oefening voor massa..

....

Laatst bewerkt:
Wat een beest :(:D
Beterschap en veel succes met het eten! :hedbang:

Sta je op je tenen, of zijn die deuren zo laag ??? . Ziet er verder wel goed vol uit, vooral je wheels. Maar die zijn altijd huge.

Ennuh, nieuwe kamer zo te zien.

beest..

Sta je op je tenen, of zijn die deuren zo laag ??? . Ziet er verder wel goed vol uit, vooral je wheels. Maar die zijn altijd huge.

Ennuh, nieuwe kamer zo te zien.

valt wel mee toch :P de achterste deur is van mijn kast. Sta 1.5 meter ervoor dan lijkt het wel klein ja.

Fysiek gaat lekker beest, mooi in verhouding allemaal!

Hoe kom je aan die dikke kuiten, geef mij je kuit-schema eens?

Fysiek gaat lekker beest, mooi in verhouding allemaal!

Hoe kom je aan die dikke kuiten, geef mij je kuit-schema eens?

haha grapjas. Kuiten train ik niet, ben te lui :P

nou ik ga toch maar eens proberen te trainen vandaag. Kan niet thuis zitten wordt gek.

Laatst bewerkt:
ok even een update van gisteren. Gisteren voelde ik me niet echt lekker. Vandaag trouwens ook niet. Maar goed ben toch gegaan. Ging beter dan ik had verwacht.

Heb wat volume sets proberen te draaien op de bench zoals michiel4 voorstelde. De volgende kwam eruit:

10x60kg
5x90kg
5x110kg
3x130kg
3x110kg
3x110kg
3x110kg

hehe mijn eerste keer dat ik 130 probeerde eigenlijk. Zelfs 120 heb ik maar 1x ooit gedaan met hulp. Ik moet wel bekenen dat ik het zelf maar 1x omhoog kreeg bij de andere 2 reps heeft die een klein beetje mee getrokken maar het scheelde en haartje en ik had ze gewoon alle 3 gehad. Aangezien ik geen fatsoenlijke spotter kon vinden in de zaal heb ik het daarna rustig aan gedaan en nog met wat setjes op 110kg afgesloten. Met deze nieuwe bench record staat mijn totaal op de grote 3 oefeningen nu in week 3 van mijn log is het geloof ik op 500kg totaal :) (BP=130, DL=210, SQ=160) uit squat valt nog zeker wel meer uit te halen qua top aangezien ik op 160 setjes draai, maar dat komt nog wel.

Verder gewoon zelfde programma al vorige week gevolgd. Daarna schuin bankdrukken gedaan met db's. Veel keuze heb ik niet door de grote gat tussen de gewichten en toch weer die 30kg gepakt.

8x30kg
6x30
6x30
6x30

Daarna dips gedaan 4 setten van 8x en tot slot 1 isolatie oefening gedaan in cable cross. Cables flyes omhoog.

Toen heb ik biceps getrained.

db curls
8x20kg
8x20
8x20
8x20

barbell curls
8x40
8x40
8x40
8x40

daarna single arm curls in apparaat ook 4 setjes van 8 herhalingen.

that's it

Alles steekt prima in elkaar, met een dikkere borst zou je wat mij betreft een 10 krijgen.

Kuki je hoeft je kop niet te verbergen, ze kennen je ondertussen nu toch wel.
Miss Juliet Bergman :)

die laatste pics zijn echt nice, bro. Aardig wat meat erbij gekregen :D

Wanneer gaan we een bench van 150 zien? :D

Terug
Naar boven