MuscleMeat

Kutleven

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
nee niet dus. @Leeuwarden1998 . je hakken komen bijna elke rep van de grond, je stap uit het rek is echt mega.
meer met je kont naar achteren reppen en vanuit je enkels op de grond.

ook is het wat wiebelig. nu met dit lage gewicht moet je echt keihard werken aan techniek nu het nog gemak is.
Eens wat betreft de hakken. De grote stappen kunnen prima imo.

• Topic Starter Topic Starter
-

Laatst bewerkt:
waarom niet wat cardio doen in de gym?
roeien of crosstrainer

waarom niet wat cardio doen in de gym?
roeien of crosstrainer

Ja opzich kan ik wel op niet-trainingsdagen (dinsdag, donderdag, zaterdag en zondag) cardio doen 's ochtends in de gym. Denk niet dat 4 keer per week cardio haalbaar is maar 2 à 3 keer moet wel te doen zijn. Dan zal ik dat ook doen voortaan

Ja opzich kan ik wel op niet-trainingsdagen (dinsdag, donderdag, zaterdag en zondag) cardio doen 's ochtends in de gym. Denk niet dat 4 keer per week cardio haalbaar is maar 2 à 3 keer moet wel te doen zijn. Dan zal ik dat ook doen voortaan
hoezo kan je het niet doen na je trainingen?
je hebt een kort schema? en je kan wel lopen buiten maar niet even intensief cardio doen?

hoezo kan je het niet doen na je trainingen?
je hebt een kort schema? en je kan wel lopen buiten maar niet even intensief cardio doen?

Ik heb de eerste twee weken direct na de sl workout 20 minuten HIIT gedaan, maar kwam dan telkens te laat op het werk. Buiten lopen doe ik dan ook niet direct na de sl workout, maar bijvoorbeeld vandaag tijdens de lunchpauze 12:10-12:50 even gewandeld maar wilde om 16 uur ook helaas was het toen kutweer.

+1

Roeien en/of indien mogelijk ski erg!

Afhankelijk van tijd en herstel: LISS eventueel afwisselen met intervallen.

Ik neem aan dat je met ski de crosstrainer bedoelt?

Je kan toch 20 min eerder naar de gym gaan? Waar een wil is. Is een weg

Ik heb de eerste twee weken direct na de sl workout 20 minuten HIIT gedaan, maar kwam dan telkens te laat op het werk. Buiten lopen doe ik dan ook niet direct na de sl workout, maar bijvoorbeeld vandaag tijdens de lunchpauze 12:10-12:50 even gewandeld maar wilde om 16 uur ook helaas was het toen kutweer.

Ik neem aan dat je met ski de crosstrainer bedoelt?
Nee, ik bedoel de row erg en de ski erg van bv Concept2, niet de crosstrainer.

De mega stap doe ik expres, is dat slecht dan?

Ik denk dat ik volgende keer zonder schoenen zal squaten ivm de hak van de grond. Wiebelige, hoe kan ik dat oplossen?
Als het dalijk 120 kilo is dan wil je geen grote stappen meer maken met gewicht op je nek.

Overigens vind ik het met wat meer gewicht makkelijker om ook echt wat meer vanuit de hakte duwen.

Je kan toch 20 min eerder naar de gym gaan? Waar een wil is. Is een weg

20 minuten voor openingstijd? ;) Ik sta al om 7 uur in de gym fur

Nee, ik bedoel de row erg en de ski erg van bv Concept2, niet de crosstrainer.

Ah, duidelijk. Die hebben ze niet bij ons in de gym.

Als het dalijk 120 kilo is dan wil je geen grote stappen meer maken met gewicht op je nek.
Klinkt logisch.

Overigens vind ik het met wat meer gewicht makkelijker om ook echt wat meer vanuit de hakte duwen.

Daar zal ik op blijven oefenen

Ochtendgewicht 90,6kg

Workout A

Squat 5x5x45kg
Bench 5x5x32,5kg
Rows 5x5x42,5kg

Afgesloten met HIIT

Woensdagavond en gisteren heb ik niet mijn voeding getrackt. Ook iets meer gegeten dan eigenlijk de bedoeling is. Beetje jammer, maar nu gewoon weer zoals het hoort.

Ochtendgewicht: ??? Stond wel op de weegschaal vanochtend maar blijkbaar vergeten te noteren

Workout B

Squat 5x5x47,5kg
OHP 5/5/5/4/5x32,5kg
Deadlift 5x65kg

Na mijn eerste setje zag ik een bekende die leg day had, dus toen gingen we omstebeurten in het squat rek. Mijn rust was dus wat langer dan 90 seconden die ik anders had genomen ivm wisselen van de plates. Moet wel zeggen dat de squats zeer goed gingen en dat de techniek ook een stuk beter ging (imo).

OHP volgende keer weer 32,5kg. :( Jammer dat ik nu al een plateau heb bereikt

Waarom gebruik je voor OHP hetzelfde gewicht als voor Bench Press?

Waarom gebruik je voor OHP hetzelfde gewicht als voor Bench Press?

Ik volg het stronglifts-programma. Toen de sportscholen openden heb ik zo’n twee à drie weken kunnen trainen en merkte dat ik heel weinig kracht over had gehouden. Daarna ging ik drie weken op vakantie. Toen ik terugkwam heb ik besloten om het stronglifts-programma te volgen.

Dit begon met squat, bench press en OHP met een lege stang. Barbell row en deadlift begon met 5kg aan beide kanten zodat je de lege stang niet van de grond hoeft te pakken, maar het verhoogd is.

Wist niet dat BP en OHP op hetzelfde gewicht begonnen. Dan is het uiteraard ook niet vreemd dat je daar eerder op een plateau stuit dan op de BP.

Wist niet dat BP en OHP op hetzelfde gewicht begonnen. Dan is het uiteraard ook niet vreemd dat je daar eerder op een plateau stuit dan op de BP.

Misschien niet vreemd, maar vind het wel een beetje vroeg :( Had gehoopt dat ik de eerste acht weken in ieder geval geen plateau zou hebben

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven