Fitness Seller

Kuurlog winstrol depot 50 mg eod

kwante

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
83kg
Vetpercentage
16%
Hoi,

Ik ga hier een logje proberen bij te houden over mijn eerste winstrol inject kuurtje.
Ik hoorde hier al veel mensen zeggen dat er wel eens wat spierpijn enzo kan optreden, ik zal mijn ervaringen hier proberen elke trainingsdag op te schrijven.

Stats nu :
83 kg / 1,80 m lengte / vet weet ik niet schat 12 %

Foto's : kan iemand me vertellen hoe ik dit upload..

* net eerste injectie gedaan.
Verliep redelijk goed behalven wat gebibber :) heb er wel 20 min over gedaan :) bij het uittrekken van de naald hing er wel een klein druppeltje bloed aan, aspireren niks bloed te zien..

Groeten..

• Topic Starter Topic Starter

Het gaat om het mag of niet mag princiepen, je moet dat zo doen.. Waarom moet dit ? Omdat het zoo wordt geadviseerd ? Er wordt toch ook geadviseerd geen drugs te nemen, maar toch wordt het gedaan. Dat is wat ik wil zeggen. Elke keer als ik hier een topic begin over winstrol is het altijd het zelfde ge moet dit ed doen.. ik ken en paar mensen die dit gedaan heben eod. En ze knalde erop. Dus ik probeer dit gwn ook.. En ik ga men ervaringen hier neerzetten dus dat gezever van eod of ed moet ik echt niet nog 50 keer horen.. Ik weet dat ed beter is voor je bloedwaardes of zo iets maar ik heb besloten het eod te doen.. We zien wel wat het geeft

tinypic kan je uploaden:)

Het gaat om het mag of niet mag princiepen, je moet dat zo doen.. Waarom moet dit ? Omdat het zoo wordt geadviseerd ? Er wordt toch ook geadviseerd geen drugs te nemen, maar toch wordt het gedaan. Dat is wat ik wil zeggen. Elke keer als ik hier een topic begin over winstrol is het altijd het zelfde ge moet dit ed doen.. ik ken en paar mensen die dit gedaan heben eod. En ze knalde erop. Dus ik probeer dit gwn ook.. En ik ga men ervaringen hier neerzetten dus dat gezever van eod of ed moet ik echt niet nog 50 keer horen.. Ik weet dat ed beter is voor je bloedwaardes of zo iets maar ik heb besloten het eod te doen.. We zien wel wat het geeft

:o Winstrol depot heeft een halfwaardetijd van 24 uur, dit is de reden dat je ED injecteert.
Vindt het überhaupt dom dat je als eerste (inject) kuur winstrol depot pakt, maar dat is mijn mening.

Open dan geen log als je niet met feedback kan omgaan. Het is een goed bedoelt advies, dan hoef je nog niet zo over de rooie te gaan.

---------- Toegevoegd om 20:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:53 ----------

En verder is dit de verkeerde sectie en je hebt te weinig post op je naam voor een log. 25 in minimum.

50 eod is ook weinig.

Oke dan spuit ik lekker 2 ml eod.. Oke ?

Je mag ook geen drugs gebruiken en hoeveel mensen doen dat.. Ik ga hier gewoon mijn ervaringen neerzetten hoe ik mijn kuur pak..
facepalm-shame.gif

Winstrol eod zetten gaat gewoon veel minder spiermassa opleveren. Ik snap trouwens niet waarom je winstrol depot zou nemen... Je moet dan elke dag spuiten, terwijl je het gewoon oraal had kunnen nemen. Je krijgt echt geen leverschade van 6 weken oral op 50mg of lager.

facepalm-shame.gif

winstrol eod zetten gaat gewoon veel minder spiermassa opleveren. Ik snap trouwens niet waarom je winstrol depot zou nemen... Je moet dan elke dag spuiten, terwijl je het gewoon oraal had kunnen nemen. Je krijgt echt geen leverschade van 6 weken oral op 50mg of lager.

+1

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jezus...

Oke laat het logje maar zitten ;)

Terug
Naar boven