- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt me verstandig ja, op je 16e kuren. Dan groeien je groeischijven dicht waardoor je niet meer kan groeien. Daarnaast is het niet aan te raden om met je endocrien systeem te kloten als het nog in ontwikkeling is.ik ben 16 jaar.. kga nu 2 vails halen en elke dag 50 mg zetten..
Lijkt me verstandig ja, op je 16e kuren. Dan groeien je groeischijven dicht waardoor je niet meer kan groeien. Daarnaast is het niet aan te raden om met je endocrien systeem te kloten als het nog in ontwikkeling is.
Laat 'm lekker in z'n eigen Winny gaar koken joh. Hij gaat 't toch doen, zulke mensen willen geen advies hebben en gewoon stoer doen dat ze kuren. Topic zou eigenlijk meteen gesloten moeten worden.
Laat 'm lekker in z'n eigen Winny gaar koken joh. Hij gaat 't toch doen, zulke mensen willen geen advies hebben en gewoon stoer doen dat ze kuren. Topic zou eigenlijk meteen gesloten moeten worden.
Iedereen heeft wel door dat er mentaal iets niet goed zit bij je hoor. Je zou dankbaar moeten zijn dat er nog leden zijn die elke dag weer aandacht willen besteden aan het geven van tips aan r**ards als jijzelf.
hoe doe je dat ? dan doe ik het even

Succes ermee snotpinik ben 16 jaar.. kga nu 2 vails halen en elke dag 50 mg zetten..
p