AndroidHealthClinic

Kuurlog winstrol depot 50 mg eod

Epic vergelijking
Epic spelling
Epic logica

Hoe oud ben je als ik vragen mag? Wat is de reden dat je niet elke dag 50mg wil injecteren? Ik begrijp je belgen logica niet zo goed, neem dan orals of neem je depot oraal in.. Doe het goed of doe het niet. No offence

Verkeerde forum voor een log, hier is een specifiek subforum voor beschikbaar gesteld.
(sub) Forum: AAS Kuurlogs

De doseer/toedien -frequentie van een medicijn is afhankelijk van de halfwaardetijd.
Indien de halfwaardetijd 24 uur is, dien je een medicijn om de 24 uur toe te dienen.

Voor het gemak ken je Winstrol ook oraal slikken in tabletvorm.

• Topic Starter Topic Starter
ik ben 16 jaar.. kga nu 2 vails halen en elke dag 50 mg zetten..

ik ben 16 jaar.. kga nu 2 vails halen en elke dag 50 mg zetten..
Lijkt me verstandig ja, op je 16e kuren. Dan groeien je groeischijven dicht waardoor je niet meer kan groeien. Daarnaast is het niet aan te raden om met je endocrien systeem te kloten als het nog in ontwikkeling is.

Lijkt me verstandig ja, op je 16e kuren. Dan groeien je groeischijven dicht waardoor je niet meer kan groeien. Daarnaast is het niet aan te raden om met je endocrien systeem te kloten als het nog in ontwikkeling is.

Laat 'm lekker in z'n eigen Winny gaar koken joh. Hij gaat 't toch doen, zulke mensen willen geen advies hebben en gewoon stoer doen dat ze kuren. Topic zou eigenlijk meteen gesloten moeten worden.

• Topic Starter Topic Starter
Slotje !

Laat 'm lekker in z'n eigen Winny gaar koken joh. Hij gaat 't toch doen, zulke mensen willen geen advies hebben en gewoon stoer doen dat ze kuren. Topic zou eigenlijk meteen gesloten moeten worden.
eindelijk, toch iemand die het door heeft!!!

Iedereen heeft wel door dat er mentaal iets niet goed zit bij je hoor. Je zou dankbaar moeten zijn dat er nog leden zijn die elke dag weer aandacht willen besteden aan het geven van tips aan r**ards als jijzelf.

:slotje:verban hem uit de aas sectie:slotje::sd: volgens mij is het dayuum met een andere gebruikersnaam:roflol:

Ik hoop dat jij je nooit zal voortplanten

Inderdaad. Nu wachten op topic over injectiepijn.

A_aLMy9CQAAULhw.jpg

Dit moet wel een troll zijn..

Terug
Naar boven