Fitness Seller

Kuurlog : Year round Blast-Cruise Log

• Topic Starter Topic Starter
Na 4 weken in men cruise stond ik in mijn ogen er met mijn beste shape ooit...

Voelde me ook goed tijdens de cruise.

dat geloof ik goed ,
ik weet nog op m'n test only kuurtje dat ik enkel droger en droger kwam met wat gewicht erbij.
en dat ik daar niet echt zoveel voor heb moeten doen.

Nu dat goed voelen , de laatste 2weken wel enorm moe en alles is een sleur.(zelfs m'n logjes ondervinden dit waarbij m'n excuses maar heb echt nergens zin in buiten trainen en .... bedsport)
dus als de tren uit m'n lichaam ebt zal dit wel weer beter worden , maar toch heerlijk spul hoor haha

dat geloof ik goed ,
ik weet nog op m'n test only kuurtje dat ik enkel droger en droger kwam met wat gewicht erbij.
en dat ik daar niet echt zoveel voor heb moeten doen.

Nu dat goed voelen , de laatste 2weken wel enorm moe en alles is een sleur.(zelfs m'n logjes ondervinden dit waarbij m'n excuses maar heb echt nergens zin in buiten trainen en .... bedsport)
dus als de tren uit m'n lichaam ebt zal dit wel weer beter worden , maar toch heerlijk spul hoor haha
Gelukkig hebk die vermoeidheid niet noch op 400 noch op 500 noch op 600
3x afkloppen. Heb die futloosheid wel tijdens en vooral na de pct :(

Hey Jongens,

Dit weekend terug op controle bij m'n coaches.
Nu was het alweer een maandje geleden dus verschoten ze wel van m'n progressie ;)
Nu was het de bedoeling van hun dat ik rond de 12-15% ging blijven .
Ik wist van m'n eigen eens ik clean begin te eten al is dit erg veel , dat ik toch die fats shred.
Dus op de meting stond ik op een 9,5% vet ;) en vorige meting 12%
Nu hebben ze me m'n carbs hetzelfde gehouden en m'n proteine met een schammele 20gram op een dag meer gezet.
Zelf denk ik dat ik nog verder ga zakken in bodyfat :)

Voor de rest ga ik waarschijnlijk een algemeen log starten , waar de rest van m'n 'gain reis' in gaat staan.
Of je moest de titel van dit topic op één of ander manier kunnen veranderen?

Lkkr 9,5% man vooral als je hoger had ingezet.

Lognaam kan je in de 1e post veranderen.

:flexgrin::flexgrin:
Hey Jongens, Dit weekend terug op controle bij m'n coaches. Nu was het alweer een maandje geleden dus verschoten ze wel van m'n progressie ;) Nu was het de bedoeling van hun dat ik rond de 12-15% ging blijven . Ik wist van m'n eigen eens ik clean begin te eten al is dit erg veel , dat ik toch die fats shred. Dus op de meting stond ik op een 9,5% vet ;) en vorige meting 12% Nu hebben ze me m'n carbs hetzelfde gehouden en m'n proteine met een schammele 20gram op een dag meer gezet. Zelf denk ik dat ik nog verder ga zakken in bodyfat :) Voor de rest ga ik waarschijnlijk een algemeen log starten , waar de rest van m'n 'gain reis' in gaat staan. Of je moest de titel van dit topic op één of ander manier kunnen veranderen?

Hejs bro,

super te lezen van je progressie gaat zeer goede kant op ;)
weten je coaches dat je kuurt? ;p
Of denken ze dat je gewoon die uber genen hebt! Lekker massa pakken en droger worden als natty :flexgrin: ..

VP is alleszins zeker dik in orde! 9.5% is al betrekkelijk laag en zal wss nog stukje lager worden komende weken!
Ik blijf u volgen maat!

:flexgrin::flexgrin:

Hejs bro,

super te lezen van je progressie gaat zeer goede kant op ;)
weten je coaches dat je kuurt? ;p
Of denken ze dat je gewoon die uber genen hebt! Lekker massa pakken en droger worden als natty :flexgrin: ..

VP is alleszins zeker dik in orde! 9.5% is al betrekkelijk laag en zal wss nog stukje lager worden komende weken!
Ik blijf u volgen maat!

Nee m'n coaches weten niet dat ik Kuur op de moment.
Ben hier sterk over aan het nadenken wat dit zou enkel en enkel alleen maar voordelen met zich meebrengen in m'n voedingsschema.
Het probleem is dat ik niet goed weet hoe ik dit zou moeten aanbrengen aan deze personen.
Het is dan ook de bedoeling om wedstrijden te gaan doen dus weet niet of het een voor of nadeel heeft om het hen te vertellen (flexcup)

Nee m'n coaches weten niet dat ik Kuur op de moment. Ben hier sterk over aan het nadenken wat dit zou enkel en enkel alleen maar voordelen met zich meebrengen in m'n voedingsschema. Het probleem is dat ik niet goed weet hoe ik dit zou moeten aanbrengen aan deze personen. Het is dan ook de bedoeling om wedstrijden te gaan doen dus weet niet of het een voor of nadeel heeft om het hen te vertellen (flexcup)

Hmm, ik zou het alleszins meedelen denk ik bro..
Hoe kunnen ze optimaal begeleiden als je het voornaamste niet meedeelt :p
Dat je een schepje creatine vergeet te melden post workout boeit niemand,
maar dat je een gram hormonen in je lijf jaagt heeft toch net iets meer impact vermoed ik ;)

Blijft jouw keuze maar ik zou het meedelen, ik vermoed dat ze ook niet achterlijk zijn en geen stille vermoedens hebben als je deze gains maakt ;)

Haha ik weet wie zijn begeleider is en geloof me gerust dat ze hun gewoon van de domme houden. Gewoon zeggen wat je doet en dan gaan ze daar ook beter op kunnen inspelen. Je zit met je begeleiding zeker in orde.

Wel ga je een probleem hebben om mee te kunnen doen aan de flex cup. Want dit wil zeggen dat je eerst in belgie een wedstrijd moet doen bij de ifbb en dat is het belgisch kampioenschap. Deze is altijd 1 tot 2 weken voor de flex cup. Anders mag je NOOIT mee doen met de flex cup van de belgische bond(LEES JULIEN B.). Doe je dat wel dan schorst hij je gewoon en is het gedaan met wedstrijden doen bij de ifbb + nbbf voor een lange tijd.
Je denkt dan waarschijnlijk oke dan doen we dat en daar zit juist het probleem.... In Belgie ben je 100% zeker dat je gaat onderworpen worden aan een dopingcontrole tijdens die wedstrijd en is het game over + huiszoeking en vervolging (geldboete) + 2 jaar schorsing + gym verbod.

Je begeleider weet dit en gaat me 200 % gelijk geven en daarom is het HEEEL belangrijk dat je zegt dat je kuurt want dan gaat hij ervoor zorgen dat je "Clean" bent op het belgisch kampioenschap. Wat inhoud dat alle lange esters eruit gaan en het EOD prikken word + je gaat zelf van die dure testosteron tabs mogen slikken naar het einde toe. Die zijn snel uit je lichaam...

Na het belgisch kampioenschap word er dan eigenlijk vanalles ingeduwd wat verboden is en is het 2 weken pompen tot aan de flex cup toe. Resultaat gaat zijn dat je een 200 keer betere shape gaat hebben op de flex cup dan 2weken ervoor op het belgisch kampioenschap.

Even duidelijk maken: IK verzin dit niet dit is 200% de waarheid hoe het er nu aan toe gaat.

Haha ik weet wie zijn begeleider is en geloof me gerust dat ze hun gewoon van de domme houden. Gewoon zeggen wat je doet en dan gaan ze daar ook beter op kunnen inspelen. Je zit met je begeleiding zeker in orde.

Wel ga je een probleem hebben om mee te kunnen doen aan de flex cup. Want dit wil zeggen dat je eerst in belgie een wedstrijd moet doen bij de ifbb en dat is het belgisch kampioenschap. Deze is altijd 1 tot 2 weken voor de flex cup. Anders mag je NOOIT mee doen met de flex cup van de belgische bond(LEES JULIEN B.). Doe je dat wel dan schorst hij je gewoon en is het gedaan met wedstrijden doen bij de ifbb + nbbf voor een lange tijd.
Je denkt dan waarschijnlijk oke dan doen we dat en daar zit juist het probleem.... In Belgie ben je 100% zeker dat je gaat onderworpen worden aan een dopingcontrole tijdens die wedstrijd en is het game over + huiszoeking en vervolging (geldboete) + 2 jaar schorsing + gym verbod.

Je begeleider weet dit en gaat me 200 % gelijk geven en daarom is het HEEEL belangrijk dat je zegt dat je kuurt want dan gaat hij ervoor zorgen dat je "Clean" bent op het belgisch kampioenschap. Wat inhoud dat alle lange esters eruit gaan en het EOD prikken word + je gaat zelf van die dure testosteron tabs mogen slikken naar het einde toe. Die zijn snel uit je lichaam...

Na het belgisch kampioenschap word er dan eigenlijk vanalles ingeduwd wat verboden is en is het 2 weken pompen tot aan de flex cup toe. Resultaat gaat zijn dat je een 200 keer betere shape gaat hebben op de flex cup dan 2weken ervoor op het belgisch kampioenschap.

Even duidelijk maken: IK verzin dit niet dit is 200% de waarheid hoe het er nu aan toe gaat.
Zeer interessant stukje! Had altijd al mn vragen omtrent competitief bb en dopincontroles

Je hoort nu bij de harde kern ''year round blast-cruise"!!!

Wedstrijdbodybuilding in belgie is bijna onbestaand. Kijk gewoon even naar het verschil met Nederland en je weet genoeg.

In belgie word je zowiezo bij de ifbb gecontroleerd. De top 3 altijd en dan random nog een paar en dat zijn vrij zware straffen.

Wedstrijdbodybuilding in belgie is bijna onbestaand. Kijk gewoon even naar het verschil met Nederland en je weet genoeg.

In belgie word je zowiezo bij de ifbb gecontroleerd. De top 3 altijd en dan random nog een paar en dat zijn vrij zware straffen.

klopt, dat korte esters en lange esters verhaal en wanneer het uit je lijf is ben ik al een hele tijd mee bezig hoe dit het best uit te zoeken.
Nu dan heb je natuurlijk gelijk dat je dit moet voorleggen aan je coaches mits ze dit 100% zeker weten.
Nu hoor ik hier en daar stoere verhalen van gasten , ja ik schrijf me in en geef forfait en mag dan toch meedoen in nederland???
ik weet niet wat hier van klopt

---------- Toegevoegd om 13:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:18 ----------

Ik hoop dat hun er maar geen probleem van maken dan m'n coaches :(

wat een gezeik in belgie pff

kan je niet met een postbus in nederland wat proberen? en via daar bij de nl ibbf inschrijven?

met enkel een belgisch paspoort ? ;)
ik had gewoon een nederlander moeten blijven van nationaliteit....
(vroeger geswitched omdat m'n beide ouders nederlanders zijn maar we gewoon in belgië woonde)

Damn daar heb je nu spijt van, zo kan ik me voorstellen ja! :o

Nee dat zou wel een beetje weird zijn :D

Terug
Naar boven