MuscleMeat

Kuurlog : Year round Blast-Cruise Log

klopt, dat korte esters en lange esters verhaal en wanneer het uit je lijf is ben ik al een hele tijd mee bezig hoe dit het best uit te zoeken.
Nu dan heb je natuurlijk gelijk dat je dit moet voorleggen aan je coaches mits ze dit 100% zeker weten.
Nu hoor ik hier en daar stoere verhalen van gasten , ja ik schrijf me in en geef forfait en mag dan toch meedoen in nederland???
ik weet niet wat hier van klopt
:(

Zo werkt het niet. Maat van mij heeft een mooie brief gekregen dat de belgische bond het niet toelaat om aan andere nbbf wedstrijden deel te nemen één week voor de flex cup.
Hij was van plan om eerst in belgie mee te doen en was ingeschreven maar doordat hij niet goed geluisterd heeft kon hij positief plassen in turnhout en heeft dan maar gepast. Hij vond het het risico niet waard.

• Topic Starter Topic Starter
Zo werkt het niet. Maat van mij heeft een mooie brief gekregen dat de belgische bond het niet toelaat om aan andere nbbf wedstrijden deel te nemen één week voor de flex cup.
Hij was van plan om eerst in belgie mee te doen en was ingeschreven maar doordat hij niet goed geluisterd heeft kon hij positief plassen in turnhout en heeft dan maar gepast. Hij vond het het risico niet waard.

ok maar ik heb nu toch nog tijd ? ;)
rond de zomer zou ik hier mee moeten opletten veronderstel ik?
(ivm men huidige cruise?)

Afblijven van deca want dat blijft zeer lang plakken. Hoe dat met Tren E zit weet ik niet echt.

Nope deca blijft het langste plakken in je lichaam en dat was iets van 6 maanden dat ze dat konden terugvinden.

De rest heeft allemaal een minder lange traceerbaarheid.

En de flex cup is nog heel ver weg he...

Nope deca blijft het langste plakken in je lichaam en dat was iets van 6 maanden dat ze dat konden terugvinden.

De rest heeft allemaal een minder lange traceerbaarheid.

En de flex cup is nog heel ver weg he...

ja dat is waar fieuw.... even m'n kak terug intrekken :p

Ook maar even in deze log laten merken dat ik mee lees, hoewel ik drie pagina's terug moest voor een pic en training. Breng daar maar eens verandering in ;)

Nee m'n coaches weten niet dat ik Kuur op de moment.

Ben hier sterk over aan het nadenken wat dit zou enkel en enkel alleen maar voordelen met zich meebrengen in m'n voedingsschema.

Het probleem is dat ik niet goed weet hoe ik dit zou moeten aanbrengen aan deze personen.

Het is dan ook de bedoeling om wedstrijden te gaan doen dus weet niet of het een voor of nadeel heeft om het hen te vertellen (flexcup)

Gewoon vertellen aan je coaches. Die gasten zien het toch wel als je snel groeit. Als ze het weten dan kunnen ze je ook beter begeleiden. Die gasten kijken echt nergens meer van op. Die hebben al genoeg voorbij zien komen.

Belofte maakt schuld en lange log

Hey Jongens,

Ik begin me iedere dag toch weer een stukje beter te voelen.
Nu dat de tren eruit is/uit aan het gaan is voel ik me iedere ochtend toch weer een stukje minder vermoeid en energieker worden. Een heel vreemd maar goed gevoel!

hierdoor heb ik ook eens proberen een foto te trekken,
wel ik heb dit al geprobeerd maar ik ben totaal niet goed in het nemen van foto's of het weten hoe ik me moet positioneren .
Je zal ook zien dat ik verschrikkelijk licht heb in m'n badkamer :mad:
Vind het een beetje zonde maar belofte maakt schuld , nu ben ik ijverig opzoek naar goed licht maar hier moeten jullie me wat tips meegeven , zo kan ik eens een fatsoenlijke foto nemen ???

Goed : gisteren na m'n cheat meal even naar de badkamer geglipt en me er nog maar eens aan gewaagd... m'n buik is wel wat bloated van nog maar net gegeten te hebben , maar ach ik werd al gefrustreerd dat m'n foto's nooit niet goed lukken en zo'n iphone 6 plus in je klauwen en een selfie trekken is niet alles maar ach hier hebben we hem :
ps. alle foto's zijn koud genomen , geen training enkel een vettige cheatmeal nomnmonom
(grote friet met goulash en nen lekkere kipsaté)

24wat69.jpg

Hierna vond ik echt dat bepaalde dingen niet goed zichtbaar waren zoals chest ,armen,schouders .
Nog eens een poging ondernomen met dat klote licht, ik hoop dat er een iets of wat aanneembaar beeld geschept kan worden want ik was op dit moment al in ragemode :mad:

14kf9xk.jpg

zoals je dus kan zien ben ik niet fotogeniek zoals er wel zijn of mensen die perfect weten hoe ze hun plaatjes moeten trekken met die gekke smartphones :p

Nu even een update van de trainingen:
weer nieuw trainingschema.

Maandag : beentjes dag (ja ik ben nog niet tevreden over m'n benen , ik neem vandaag of morgen na legday nog eens een poging met foto , in de gym heeft men wel perfect licht maar ik ben niet zo iemand die met z'n smartphone staat te zwaaien)

Leg Extensions warming up :

25 x 25
25 x 25
20 x 25
20 x 25

Squats warming up :

20 x 60kg

Squats every set same weight :

10 x 100kg
10 x 100kg
10 x 100kg
10 x 100kg
10 x 100kg

Leg press every set same weight :

10 x 200kg
10 x 200kg
10 x 200kg
10 x 200kg
10 x 200kg

Leg Extensions 2legs up 1 leg down :

10xleftx10xrightx45kg
10xleftx10xrightx45kg
10xleftx10xrightx55kg
10xleftx10xrightx65kg

Stiffed Leg deadlift:

12 x 60kg
12 x 60kg
12 x 80kg (pijn:mad:)

Lying leg curl:

2xup the rack

Hyper Extensions bodyweight (HAMSTRING ONLY):

2xMAX

Standing Calve Raise (squat bar met opstapje):

15 x 60kg
15 x 60kg
12 x 80kg
12 x 80kg

Seated Calve Raises (machine):

15 x 75kg
15 x 75kg
12 x 85kg
12 x 85kg

dinsdag chest & shoulders :

Chest

Incline dumbbell press 2x dropset

10 x 38kg
10 x 34kg
10 x 32kg
10 x 38kg
10 x 34kg
10 x 32kg

Bench Press

12 x 80kg
10 x 90kg
8 x 100kg
6 x 110kg

Incline dumbbell flyes (machine)

FST 7 x 115kg

http://hanyrambod.com/what-is-fst-7/

Shoulders

Seated dumbbell military press

12 x 34kg
10 x 38kg
8 x 38kg
6 x 38kg
(hebben geen grotere dumbbells)

Hanging side cable raises

12 x 8,25kg
12 x 8,25kg
10 x 11,25kg
10 x 11,25kg
8 x 13,25kg
8 x 13,25kg

(gare gewichten maar is in cable machine met gare gewichtjes)

Bent over side raises in cable station

12 x 7,5kg
12 x 7,5kg
12 x 10kg

jeetje deze oefening zwaar onderschat !!!!!!!

Voila , ik hoop hierbij al wat schade opgehaald te hebben :rolleyes:
Op de moment is m'n gewicht echt zeer en zeer stabiel maar dat vind ik wel goed zo :)

Laatst bewerkt:
Goeie shape

Hejs man. Top deze update. Lekker wat bijgelezen gaat zeer goed. Vind je fotos zker niet slecht bro! Je staat lekker pumped en vol erbij!! Je had beter paar pics voor je cheatmeal getrokken had je dat beetje extra vocht niet haha [emoji14]
Goed dat je u ook al terug fitter voelt! Heb dit zelf wel niet. Ben ganze dag lekker actief en naarmate training dichter komt steeds actiever en opgewonden vr komende training haha. Kblijf volgen makker ;)!

thx beide , nu ja ik zat echt propvol (moest het maar niet zo lekker zijn)
zal wel eens in de ochtend proberen dan is het zoals je zegt : ochtendstond brengt shreds in de mond.
maar blijf wel verveeld met het licht , misschien eens als er al genoeg licht is in de kamer (zoals in de ochtend dus)

Jup niks beters dan natuurlijke licht inval! Brengt alles lekker naar boven van vormen, definitie en vasculariteit. Alleszins mooie fysiek bro ;)! Keep em coming!

Jaaaa pics!! :D

Ziet er goed uit en hier zit wel wat potentie in als je er echt voor wil gaan ;)
Ik zou wel niet te veel meer door gaan bulken nu maar dat gaat uw begeleider ook niet toe laten.

En ik maak soms ook pics met men gsm en dan heb ik zoiets van hmmmm da kan ni :p

Tuurlijk voel je je beter zonder de tren en nu je in een cruise zit ga je je over 4-5 weken helemaal top voelen. Ik voelde me op 250 mg test echt wel héél goed na een paar weken.

Ga je ook naar de Fibo? ik ga met men vrouw op zondag... Ze vind BB'ing niet echt mooi maar ze wou wel persé terug mee hoor hahaha ze is al eens mee gegaan een jaar of 8 geleden en ze keek goed rond ze :D

---------- Toegevoegd om 10:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:08 ----------

Ah en borst en schouders in 1 training is wel heftig. Kan ik echt niet aan :p

Jaaaa pics!! :D

Ziet er goed uit en hier zit wel wat potentie in als je er echt voor wil gaan ;)
Ik zou wel niet te veel meer door gaan bulken nu maar dat gaat uw begeleider ook niet toe laten.

En ik maak soms ook pics met men gsm en dan heb ik zoiets van hmmmm da kan ni :p

Tuurlijk voel je je beter zonder de tren en nu je in een cruise zit ga je je over 4-5 weken helemaal top voelen. Ik voelde me op 250 mg test echt wel héél goed na een paar weken.

Ga je ook naar de Fibo? ik ga met men vrouw op zondag... Ze vind BB'ing niet echt mooi maar ze wou wel persé terug mee hoor hahaha ze is al eens mee gegaan een jaar of 8 geleden en ze keek goed rond ze :D

---------- Toegevoegd om 10:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:08 ----------

Ah en borst en schouders in 1 training is wel heftig. Kan ik echt niet aan :p

Hey Ikke,
bedankt voor de motivatie :)

en natuurlijk wil ik er meer dan 100% voor gaan , ik heb dan ook nog nooit een sport aangegaan zonder er hoog in de competitie mee gezeten te hebben. (zit een beetje in me dat ik altijd competitie wil aangaan)
Ik ga zelf ook naar Fibo met m'n vriendin , normaal ook op zondag maar gingen we nog een beetje uitzien mits vorige jaar zondag echt zot zot zot druk was!
Zelf vind m'n vriendin het bodybuilding ook niet mooi , ze vind het mooi om te zien maar niet om te hebben (wat ze aan die kant wel spijtig vind maar ze heeft voor de binnekant gekozen en niet de buitenkant :) )

zelf vind ik wel dat de foto's een vertekend beeld geven , daarom morgen in de ochtend eens proberen met natuurlijk licht.

Haha dat is namelijk één van de redenen waarom ik weinig interesse heb in wedstrijden draaien... Ik ga tot het gaatje....

Er zijn nog maar enkel tickets voor zondag en die zullen ook snel uitverkocht zijn... Zondag moet je heeeeel vroeg zijn want vanaf 12-13 uur is het leuke eraf ivm de drukte. Om 9 uur ben ik daar al binnen haha.

Jaja ze zien het niet graag totdat het zo ver komt.... hahaha Vroeger genoeg mee gemaakt. Heb mogelijkheden genoeg gekregen maar ik ben getrouwd (al bijna 10 jaar en 15 jaar samen) dus geen interesse haha.

Foto's zeggen weinig, die tonen geen dikte, vasculariteit, 3D, enz... Zelfs de Pro's zien er soms gewoon goed uit op foto's tot je die in het echt voor je neus ziet staan dan is het van WTF hahahaha.

Haha dat is namelijk één van de redenen waarom ik weinig interesse heb in wedstrijden draaien... Ik ga tot het gaatje....

Er zijn nog maar enkel tickets voor zondag en die zullen ook snel uitverkocht zijn... Zondag moet je heeeeel vroeg zijn want vanaf 12-13 uur is het leuke eraf ivm de drukte. Om 9 uur ben ik daar al binnen haha.

Jaja ze zien het niet graag totdat het zo ver komt.... hahaha Vroeger genoeg mee gemaakt. Heb mogelijkheden genoeg gekregen maar ik ben getrouwd (al bijna 10 jaar en 15 jaar samen) dus geen interesse haha.

Foto's zeggen weinig, die tonen geen dikte, vasculariteit, 3D, enz... Zelfs de Pro's zien er soms gewoon goed uit op foto's tot je die in het echt voor je neus ziet staan dan is het van WTF hahahaha.

Ow heb ik geluk dat ik m'n tickets krijg van de gym :rolleyes:

heb m'n vriendin leren kennen doen ik 58kg woog.
Ze heeft me in die tijd zien veranderen en toen we samen waren woog ik zo'n 68kg.

Ze zegt nog wel vaak , als ik kon kiezen tussen de smalle jonge of de jonge die je nu bent zou ik toch voor de smalle jonge gaan.

Ik snap haar aandeel hierin ook enorm , als ze me knuffelt dan wurg ik haar om het maar te zeggen , als we in bed liggen dan ben ik te zwaar :rolleyes: .

Maar waarom ik dit doe is , omdat ik nooit de jongen heb kunnen zijn die ik wilde zijn , nooit de kans van thuis uit gekregen om te zeggen wat ik wilde doen of waar ik het moeilijk mee had en natuurlijk het jarenlange pesten heeft hier ook aan bijgedragen.

Dus aan de andere kant ben ik m'n vriendin heel dankbaar dat ze me uit die moeilijke situatie heeft gehaald en ben ik hierdoor ook zeker dat ik m'n soulmate voor het leven heb gevonden.

Nu is het ook leuk dat we samen naar die wedstrijden werken en dat ze ook meedoet :)

Ow heb ik geluk dat ik m'n tickets krijg van de gym :rolleyes:

heb m'n vriendin leren kennen doen ik 58kg woog.
Ze heeft me in die tijd zien veranderen en toen we samen waren woog ik zo'n 68kg.

Ze zegt nog wel vaak , als ik kon kiezen tussen de smalle jonge of de jonge die je nu bent zou ik toch voor de smalle jonge gaan.

Ik snap haar aandeel hierin ook enorm , als ze me knuffelt dan wurg ik haar om het maar te zeggen , als we in bed liggen dan ben ik te zwaar :rolleyes: .

Maar waarom ik dit doe is , omdat ik nooit de jongen heb kunnen zijn die ik wilde zijn , nooit de kans van thuis uit gekregen om te zeggen wat ik wilde doen of waar ik het moeilijk mee had en natuurlijk het jarenlange pesten heeft hier ook aan bijgedragen.

Dus aan de andere kant ben ik m'n vriendin heel dankbaar dat ze me uit die moeilijke situatie heeft gehaald en ben ik hierdoor ook zeker dat ik m'n soulmate voor het leven heb gevonden.

Nu is het ook leuk dat we samen naar die wedstrijden werken en dat ze ook meedoet :)
Top om te lezen bro. Je mag je beide pollekes kussen met zo een vriendin ;)!

En laat die bullies nu nog maars komen ze zullen rap het hazepad kiezen denkk ;)! Jij buffel ^^

Ik toen ik 52 kg woog :D heb er nog een mooie foto van :p

Jep soms vergeten we onze kracht/gewicht... als ik op haar ga liggen dan houd ze ook niet lang vol met haar 55 kg hahaha

Maat, je hebt maar één leven en het kan morgen gedaan zijn.... Leef je leven wat de andere ook zeggen/vinden. f**k IT!

Een vrouw wil maar 2 dingen en dat is geliefd worden en gewaardeerd worden. Als je dit doet en onderhoud dan maakt het niet uit hoe je eruit ziet ;) Mager, dik , gespierd or wathever....

Wederzijds respect en elkaars leven laten leiden en je blijft voor altijd samen...

Terug
Naar boven