Fitness Seller

Kuurlog : Year round Blast-Cruise Log

• Topic Starter Topic Starter
ik zou nolva ff doortrekken inderdaad als het blijft zoeken in de prolactine hoek"dostinex'' enz.

zat ik ook al aan te denken .
Maar nu het laatste keer tren is deze week zou die prolactine hierna terug normaal moeten komen.
zolang me vriendin zegt dat ze het nog niet ziet dan kan ik er nog meeleven anders opereren haha

zat ik ook al aan te denken .
Maar nu het laatste keer tren is deze week zou die prolactine hierna terug normaal moeten komen.
zolang me vriendin zegt dat ze het nog niet ziet dan kan ik er nog meeleven anders opereren haha

beetje gyno hoort er bij maat maak je niet te druk, zolang het geen theezak is achter je tepel moet je niet druk maken.
Klein schijfje of knobbeltje lekker boeien.:cool:

beetje gyno hoort er bij maat maak je niet te druk, zolang het geen theezak is achter je tepel moet je niet druk maken.

hehe , nu was ik even wat over bridgen aan het opzoeken.
Iedereen die ik ken bridged op 250test etc etc.
nu wat ik kon lezen uit een boek van vroeger is dat dit totaal niet bridgen is , mischien nu wel maar vroeger bridgde men op bv 200primo ???

+1

hehe , nu was ik even wat over bridgen aan het opzoeken.
Iedereen die ik ken bridged op 250test etc etc.
nu wat ik kon lezen uit een boek van vroeger is dat dit totaal niet bridgen is , mischien nu wel maar vroeger bridgde men op bv 200primo ???

Tegenwoordig bridged/cruised men op van alles.. Ik zie weleens test/mast voorbij komen of alleen test-e 500mg. Tegenwoordig is er gewoon veel meer kennis dan vroeger. Ik denk dat je voor jezelf even moet uitzoeken wat goed werkt voor je.

+1

Tegenwoordig bridged/cruised men op van alles.. Ik zie weleens test/mast voorbij komen of alleen test-e 500mg. Tegenwoordig is er gewoon veel meer kennis dan vroeger. Ik denk dat je voor jezelf even moet uitzoeken wat goed werkt voor je.

ok , gaan we zeker doen pun :)
thanks

---------- Toegevoegd om 14:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:03 ----------

Hey gasten,
ben druk bezig al m'n foto's even af te gaan.
Zit hier op het werk dus ze komen er zeker nog wel aan!
(zondag of volgende week maandag ivm weekend met vriendin en wil niet enkel koude foto's posten maar dat je kan vergelijken pump - geen pump en die heb ik nog niet , want ben niet zo iemand die foto's in de gym staat te maken laat maar zeggen)
hier wel eentje snel van m'n arm gisteren in de auto , vond hem wel een beetje creepy.
(wel slechte hoek , kan je de dikte van arm niet zien maar vond de aders wel lekker zitten)

10h4lxz.jpg

Genezen :)

Gisteren m'n borst & triceps onder handen genomen.
zoals ik al zei : neem nu even paar spieren samen mits ik met m'n girly naar rotterdam vertrek dit weekend.

Borst

Bench Press

16 x 80kg
14 x 95kg
12 x 100kg
10 x 110kg
8 x 115kg
6 x 130kg

Flyes machine

14 x 115kg
12 x 125kg
10 x 135kg
8 x 145kg (heel de blok :rolleyes:)

Incline Dumbbell Press

16 x 30kg
14 x 30kg
12 x 32kg
10 x 34kg
8 x 38kg

Dips

4 x failure

Triceps

Close Bench

16 x 60 kg
14 x 70 kg
12 x 80 kg
10 x 90 kg
8 x 90 kg

Kickbacks

14 x 14kg
12 x 16kg
10 x 16kg
8 x 18kg
8 x 18kg

Dips between benches :

4 x 10 x 60 kg (3 plates)

Tricep Extensions :

4 x 12 x 12kg

lekkere train opzich , enkel de triceps na borst gaat niet zo lekker als dat je dit alleen pakt helaas.
Merkte ik sterk bij push oefeningen.

Update gyno :
blijkt raar te zijn , maar ik reageer precies toch wel redelijk op de tamoxifen 10mg.
Zeer duidelijk minder gevoelig al in de tepel , tot bijna niet meer gevoelig.
Harde knobbel lijkt ook te slinken.
Ik hoop dat het hier bij blijft en dat ik niet in de prolactine gedeelte moet gaan zoeken , las ook dat veel mensen dan beginnen te lacteren? maar had hier totaal geen last van.
deze week laatste week tren , gister nog eens inject gedaan en dan zondag nog een keertje.

Morgen weer even logje : net terug van weekendje weg

Aders op je arm zien er echt dik uit!
Geen last van sides? Behalve die gyno

goeie veins op die arm netjes

Aders op je arm zien er echt dik uit!
Geen last van sides? Behalve die gyno

Nee geen sides buiten de gyno die je niet ziet , je voelt hem enkel ter grootte van een erwt.
Nu had ik nog wel een vraag waar de rest kan op antwoorden?
laat staan dat ik nu doorbridge voor een aantal weken tot m'n volgende kuur op test.
Is 125 test elke week genoeg of meestal op 250 ?
Voorkeur naar test-e of de bridge doen met sust?

Dan trekt die gyno dan nog verder weg op de bridge of kan je dan beter gehele rust pakken en hopen met de nolva dat deze nog verder weg trekt? (of andere middeltjes die geen invloed hebben op de kleine test)

---------- Toegevoegd om 10:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:10 ----------

goeie veins op die arm netjes

lekker 1ml test p week .

Goed bezig maat!
Lekkere shot van je arm, mooie veins ;) LEKKAH ^^

Heb de mijne ook terug geupdate! Met pics ;)

Blijft ze knallen makker!

Hey Gasten,
even wat rustig met het loggen (elke dag bij de klant gemoeten en heel lang moeten rijden dus echt geen tijd meer gehad) ga er dit weekend eens rustig tijd voor maken foto's ontbrekende logs, doelen en plannen!!!
Verder ben ik nu begonnen met m'n test-e 250 per week door te trekken.
Vorige week was er nog een pin tren bij maar vanaf deze week 6-8weken op de test-e en daarna zien we wel weer verder.
M'n doel is om enkel als ik blast nog clean pure massa bij te pakken.
Dus als er suggesties zijn voor na deze cruise wil ik ze graag horen.

Kuurverleden is dus zodat jullie een beeld krijgen wat wel en nog niet gehad.
test-e 500mg (1stekuur)
test-e 250 tren 400 (2dekuur)

thx alvast ;)

ps. ben 1.3kg afgevallen , intensiteit nog verhoogd op de training en bezie het nu meer als kracht en cardio in 1 samen. dus denk dat ik zelfs nu terug op de 10% zit of zelfs iets lager! (wat een gekte als je kan eten wat je wilt)

Hey Gasten, even wat rustig met het loggen (elke dag bij de klant gemoeten en heel lang moeten rijden dus echt geen tijd meer gehad) ga er dit weekend eens rustig tijd voor maken foto's ontbrekende logs, doelen en plannen!!! Verder ben ik nu begonnen met m'n test-e 250 per week door te trekken. Vorige week was er nog een pin tren bij maar vanaf deze week 6-8weken op de test-e en daarna zien we wel weer verder. M'n doel is om enkel als ik blast nog clean pure massa bij te pakken. Dus als er suggesties zijn voor na deze cruise wil ik ze graag horen. Kuurverleden is dus zodat jullie een beeld krijgen wat wel en nog niet gehad. test-e 500mg (1stekuur) test-e 250 tren 400 (2dekuur) thx alvast ;) ps. ben 1.3kg afgevallen , intensiteit nog verhoogd op de training en bezie het nu meer als kracht en cardio in 1 samen. dus denk dat ik zelfs nu terug op de 10% zit of zelfs iets lager! (wat een gekte als je kan eten wat je wilt)

Hej bro!

welkom terug, kreeg al bang dat je die tren rechtstreeks in je ader had gespoten ofzo haha.. :p
Voor jou zit het er nu dus even op de tren?
Ik ga hem doortrekken tot 9/10 weken blijf 600mg aanhouden.

Altijd een moeilijke vraag wat je gaat doen na een blast met tren.. wat is er potenter dan tren? Helemaal niks.. Deca komt in de buurt zeker en vast, maar heeft toch net een andere werking dan tren op je look.. ;p
Hoewel sommige zelfs cutten op deca, leent het 1e middel zich toch beter tot een bepaald doel dan een ander.

Ik zou blasten op tren, derna 6 weken cruisen op 250mg test en dan lekker blasten met testp/trena/mastp voor een 7/8 weekjes.. Wordt wel wat prikken..

Heb m'n log ook terug upgedate bro, met behoorlijk wat pics feel free to look ;)

Hej bro!

welkom terug, kreeg al bang dat je die tren rechtstreeks in je ader had gespoten ofzo haha.. :p
Voor jou zit het er nu dus even op de tren?
Ik ga hem doortrekken tot 9/10 weken blijf 600mg aanhouden.

Altijd een moeilijke vraag wat je gaat doen na een blast met tren.. wat is er potenter dan tren? Helemaal niks.. Deca komt in de buurt zeker en vast, maar heeft toch net een andere werking dan tren op je look.. ;p
Hoewel sommige zelfs cutten op deca, leent het 1e middel zich toch beter tot een bepaald doel dan een ander.

Ik zou blasten op tren, derna 6 weken cruisen op 250mg test en dan lekker blasten met testp/trena/mastp voor een 7/8 weekjes.. Wordt wel wat prikken..

Heb m'n log ook terug upgedate bro, met behoorlijk wat pics feel free to look ;)

Hey Tren,
Ja nee had het gewoon ongelooflijk druk , zo druk dat ik me echt een hele week heb lopen ergeren!
had nu idd 10weken tren achter de rug dus nu 6weken cruise op 250test.
zal zo eens een kijkje nemen naar je loggetje , zie wel dat het druk is daar :p :cool:

Hey Tren,
Ja nee had het gewoon ongelooflijk druk , zo druk dat ik me echt een hele week heb lopen ergeren!
had nu idd 10weken tren achter de rug dus nu 6weken cruise op 250test.
zal zo eens een kijkje nemen naar je loggetje , zie wel dat het druk is daar [emoji14] :cool:
Je maakt me jaloers op je cruise :( ng niet gdaan blast-cruise-blast. Al elke x OFF gegaan nagekuurd en paar maand gwacht.. i am jelly brah :(((

Je maakt me jaloers op je cruise :( ng niet gdaan blast-cruise-blast. Al elke x OFF gegaan nagekuurd en paar maand gwacht.. i am jelly brah :(((

keuzes die je moet maken kerel,
heb zelf ook een vriendin , zag net dat jij ook een vriendin hebt en dan moet je daar gewoon open over kunnen praten en de voor en nadelen hiervan afwegen.
We hebben dan ook goede regels dus blast-cruise zal het vanaf nu een gehele tijd worden!
+ ik heb nooit echt een fysieke terugval gehad na een kuurtje maar het zat altijd meer in m'n hoofd en in m'n gedachte amai ik ben nu slapper of zie er minder goed uit.... maar allemaal in m'n hoofd , en nu ben ik zeker dat ik in stijgende lijn blijf :)

Na 4 weken in men cruise stond ik in mijn ogen er met mijn beste shape ooit...

Voelde me ook goed tijdens de cruise.

Terug
Naar boven