Opajohan
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 16
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In!
Misschien lui van mij, maar in het begin at je 3800-4000. Hoeveel eet je nu? En wat in je onderhoudsbehoefte btw als ik mag vragen (hoeveel kcal zit je dus in de plus)
En hoeveel kg al gepakt?
Kut dat je ziek bent man, beterschap!
Ok bedankt,
Ach die kilo's kan je maar 1 keer geluk mee hebben al is belange na niet alles spieren maar ook vet ... Zelf zou ik niet echt in gewicht meer willen stijgen maar langzaam gewicht houden en lekker lean worden naar de 6-7%
De enige reden waarom dit nu volgens mij zo goed gewerkt heeft is dankzij jullie hulp en een totale verandering in voeding aanpak als training aanpak.
Verder ben ik wel benieuwd hoeveel dit over te houden en of ik eventueel verlies zou hebben op 250test cruise? Allemaal heel spannend en in het onwetende maar verder wil ik me nu focussen op de detail en hardheid en vooral men legs , ik heb de indruk dat ik daar nog veel kilos tekort kom tov bovenlichaam , maar dit zullen jullie ook wel beamen als ik wat fotos online zet. Werk er ontzettend voor maar heb ze te lang verwaarloosd!!!
Vandaag btw opgestaan: tepel lijkt minder gevoelig maar we houden het even een weekje aan .
Alright [emoji5]
---------- Toegevoegd om 10:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:31 ----------
Hoe gaat het trouwens met jou johan?
Goede progressie?
Super kerel, 3kg aangekomen en met de dag droger en groter, tren is echt geil!
me kracht gaat ook super ik had maandag 4x 140kg op de bench.
alleen mentaal heb ik het soms zwaar, hoe is het mentaal bij jou?
tren verlaagd wss ook je t3 waarde.Groter en droger op tren alleen gaat niet hoortren verlaagd wss ook je t3 waarde.
alleen mentaal heb ik het soms zwaar, hoe is het mentaal bij jou?