MuscleMeat

Kuurlog : Year round Blast-Cruise Log

thunderke hoe gaat het met de gyno?

• Topic Starter Topic Starter
Hey gasten, ben nu btw 20mg nolva aan het nemen, je ziet visueel nog niets maar ik voel wel degelijk een schijfke opkomen.
Hoe het verder zit en waarom nu pas een update ookal is deze niet uitgebreid.
Men vrouwke haar gezondheid is verslechterd en ik ben er ook door geveld helaas [emoji25].
Voor de rest gewicht blijft stabiel rond hetzelfde hangen.
Vandaag niet naar het werk dus een algemene rustdag.

Ik keep jullie nog posted.
Heb men vorige trains in men gsm genoteerd , zodra ik even uit de tamme stoel kan post ik deze.

Nu lekker saai eten en men bronchite met sinusitus uitzieken bah!!!

Verder zit ik te denken aan 4 weken rust en dan terug een rustige blast te doen , zoals ikke heeft gedaan - primo met test hier denk ik aan. Anderzijds denk ik dan aan 5-6weken cruise op 250test .

Ik slaap er nog maar eventjes over, jullie hebben nog wat tegoed en fotos ook ja idd !!!

Ziek zijn is rusten é maat!

Primo test direct na tren gaat tegenvallen vrees ik. Gaat je zeer weinig extra kilo's geven maar kan net wel handig zijn om je shape te perfectioneren. Maar als er foto's komen kan ik beter oordelen he.

Anders gewoon 6 weken cruisen. Dit bevalt bij mij zeeer goed. Zie er beter uit dan tijdens men blast...

Ok mercikes
Idd ben aan het rusten pfff de hel!
Btw 10of20nolva ?

Tren en nolva word hier altijd afgeraden....

Maar als je nolva neemt zou ik 10 mg/dag nemen. Als dit niet werkt arimidex en als dat niet werkt Letro.

In!

Misschien lui van mij, maar in het begin at je 3800-4000. Hoeveel eet je nu? En wat in je onderhoudsbehoefte btw als ik mag vragen (hoeveel kcal zit je dus in de plus)
En hoeveel kg al gepakt?

Kut dat je ziek bent man, beterschap!

In!

Misschien lui van mij, maar in het begin at je 3800-4000. Hoeveel eet je nu? En wat in je onderhoudsbehoefte btw als ik mag vragen (hoeveel kcal zit je dus in de plus)
En hoeveel kg al gepakt?

Kut dat je ziek bent man, beterschap!

Hey man,
Is niets , ik eet nu volgens dit nieuwe schema 4007-4100 kcal. Hangt soms een beetje af of ik in de avond nog wat extra clean binnensmokkel , zoals bijvoorbeeld wat extra kwark.
M'n onderhoud zou zoiets rond de 2800kcal moeten zijn, nu heb ik hier altijd wat naar moeten zoeken en zit dit meestal rond de 3100-3200 om toch kleine progressies te maken dus denk dat het meer rond deze waarde zit en niet zoals de meeste uitrekenen via hand van formules (beetje zever ook lijkt me mits een lichaam nooit hetzelfde is maarja dat is even iets anders , ik verbrand van men eigen goed dus kan wat meer hebben)

Qua gewicht iets van een 12 kg gepakt, nu met ziek zijn wel even een dip gehad maar dit pak ik wel even terug op (-1kg~)

Nu ivm gyno IKKE 20:
Wat is de reden dat nolva wordt afgeraden of niet zo snel wordt naar genomen? Dit omwille dat tren niet kan aromatiseren en mits ik low test had?
Dan hoelang moet ik dit even afkijken, ik moet na deze week nog een weekje tren en dan is deze af dus?
Voor de rest zie je de gyno totaaaal nog niet maar het is gewoon echt een pijnlijk gevoel als ik bijvoorbeeld stoot met de bench press of als men vriendin (ja ik weet het lol maar hier komt het) met men tepels speelt [emoji23]

Dan even kort over de trainingen vorige week ( kort omdat ik hier op tapatalk zit en toch men beensessie wil noteren van vandaag , voelde me ineens sterk dus wou benen matten)
Vorige week nog rug armen en borst gedaan, echt heerlijke week gehad , zelfde oefeningen als de week daarvoor maar op de grootste oefeningen toch weer lekker wat pr's kunnen neerzetten.

Dan vandaag die been training jeetje wa wasda seg:

Squats :

16 x 80kg
14 x 90kg
12 x 100kg
10 x 115kg
8 x 120 kg
6 x 140 kg
Alles zonder spotter ging echt onwijs goed: enkel echt helemaal leeg en de training was nog maar net begonnen maar acht quads are made with squats right??

Calves seated :
4 x 20 x 80kg

Calves raises smith:

20 x 20kg
20 x 40kg
20 x 60kg
40 x 20kg

Single legg press single leg:
14 x 65kg
12 x 70kg
10 x 72,5kg
8 x 75kg

Vanaf dit moment echt geen gevoel meer in me benen maar toch blijven doorzetten

Leg extensions:

4 x 20 x 60kg

Kickbacks:

3 x 10 x 65kg

Hierna nog kwartiertje kuitjes losgestapt op lichte helling .

Ps: maak me wel zorgen om gyno die pijn? Of is dit niet echt nodig , ken het risico maar weet je je voorkomt het liever dan het zijn gang te laten gaan als je me begrijpt.
Toch allemaal weer bedankt!!!

Heb wel veel aan jullie feedback altijd[emoji106]

haha efkes 12 kilo pakken!

Waarom ze nolva afraden bij gyno tijdens tren en low test moet je aan de kerels hier vragen die wat meer boeken lezen dan mij. Sorry maar als ik iets echt niet weet ga ik er ook niets over zeggen. Nolva heb je liggen dus slik dit 1 week en als je geen verbetering merkt dan ga je richting arimidex moeten kijken.
Ik versta dat je nippels gevoelig zijn en dus nog niet echt een schijf/knobbel hebt dus probeer het eerst met nolva op 10 mg/dag.

Holy shit 12 kg.. bruut man

Ok bedankt,
Ach die kilo's kan je maar 1 keer geluk mee hebben al is belange na niet alles spieren maar ook vet ... Zelf zou ik niet echt in gewicht meer willen stijgen maar langzaam gewicht houden en lekker lean worden naar de 6-7%

De enige reden waarom dit nu volgens mij zo goed gewerkt heeft is dankzij jullie hulp en een totale verandering in voeding aanpak als training aanpak.

Verder ben ik wel benieuwd hoeveel dit over te houden en of ik eventueel verlies zou hebben op 250test cruise? Allemaal heel spannend en in het onwetende maar verder wil ik me nu focussen op de detail en hardheid en vooral men legs , ik heb de indruk dat ik daar nog veel kilos tekort kom tov bovenlichaam , maar dit zullen jullie ook wel beamen als ik wat fotos online zet. Werk er ontzettend voor maar heb ze te lang verwaarloosd!!!

Vandaag btw opgestaan: tepel lijkt minder gevoelig maar we houden het even een weekje aan .

Ok bedankt,
Ach die kilo's kan je maar 1 keer geluk mee hebben al is belange na niet alles spieren maar ook vet ... Zelf zou ik niet echt in gewicht meer willen stijgen maar langzaam gewicht houden en lekker lean worden naar de 6-7%

De enige reden waarom dit nu volgens mij zo goed gewerkt heeft is dankzij jullie hulp en een totale verandering in voeding aanpak als training aanpak.

Verder ben ik wel benieuwd hoeveel dit over te houden en of ik eventueel verlies zou hebben op 250test cruise? Allemaal heel spannend en in het onwetende maar verder wil ik me nu focussen op de detail en hardheid en vooral men legs , ik heb de indruk dat ik daar nog veel kilos tekort kom tov bovenlichaam , maar dit zullen jullie ook wel beamen als ik wat fotos online zet. Werk er ontzettend voor maar heb ze te lang verwaarloosd!!!

Vandaag btw opgestaan: tepel lijkt minder gevoelig maar we houden het even een weekje aan .

je gaat niks verliezen als je bridge! of mis wat vocht en minimaal spierverlies maar denk het niet.

Alright [emoji5]

---------- Toegevoegd om 10:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:31 ----------

Hoe gaat het trouwens met jou johan?
Goede progressie?

Alright [emoji5]

---------- Toegevoegd om 10:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:31 ----------

Hoe gaat het trouwens met jou johan?
Goede progressie?

Super kerel, 3kg aangekomen en met de dag droger en groter, tren is echt geil!
me kracht gaat ook super ik had maandag 4x 140kg op de bench.
alleen mentaal heb ik het soms zwaar, hoe is het mentaal bij jou?

Super kerel, 3kg aangekomen en met de dag droger en groter, tren is echt geil!
me kracht gaat ook super ik had maandag 4x 140kg op de bench.

Groter en droger op tren alleen gaat niet hoor:o tren verlaagd wss ook je t3 waarde.

Back on Track

Goedemorgen allemaal,

sinds gisteren zo'n beetje terug uit m'n dalletje gekropen en vandaag terug op het werk!
gisteren m'n rug & biceps nog eens lekker zitten trainen.
(deze nu samen genomen mits ik dit weekend op weekend met m'n vriendin ga , valentijntje doen in rotterdam)
ging al bij al nog redelijk goed aangezien ik soms best afzie van die hoestbuien (al goed zijn deze nu zo goed als over)

Rug :

Pull-ups :

4 x 10 x bodyweight

Pull-Downs :

10 x 65kg
10 x 70kg
10 x 75kg
10 x 85kg

Machine Rows :

16 x 45kg
14 x 55kg
12 x 65kg
10 x 75kg
10 x 75kg
12 x 65kg
14 x 55kg
16 x 45kg

Single Arm Rows :

16 x 23,5kg
14 x 28,5kg
12 x 33,5kg
10 x 38,5kg
8 x 42,5kg
6 x 42,5kg

Biceps :

Bicep Curls wide:

14 x 30kg
12 x 35kg
10 x 42,5kg
8 x 45kg
6 x 50kg

Bicep Hammer Curls (dumbbells):

16 x 14kg
14 x 16kg
12 x 18kg
10 x 20kg
8 x 22kg

Alternating Curls (dumbbells):

16 x 12kg
14 x 14kg
12 x 16kg
10 x 18kg
8 x 20kg
6 x 20kg

Concentration Curls (PEAK):

12 x 12kg
12 x 12kg
12 x 12kg
12 x 12kg

---------- Toegevoegd om 08:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:13 ----------

Mentaal gaat het wel goed op de moment,
ben alleen soms wat vaak ongeïnteresseerd maar voor de rest toppie

---------- Toegevoegd om 10:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:14 ----------

btw : ivm gyno --> minder gevoelig al en minder pijn.
Wel rechtstreeks onder m'n tepel een klein hard plekje.(is zelf kleinder dan m'n tepel maar voelt wel een hard plekje)
gwn 10mg blijven nemen van nolva?

heb ook gelezen dat vit b6 de prolactine zou verlagen?

ik zou nolva ff doortrekken inderdaad als het blijft zoeken in de prolactine hoek"dostinex'' enz.

Terug
Naar boven