XXL Nutrition

Kuurlog : Year round Blast-Cruise Log

Eerlijk gezegd bro dacht ik weer zo'n pic van een ecto te zien te krijgen :) Maar top! Looking good.

• Topic Starter Topic Starter
Ik toen ik 52 kg woog :D heb er nog een mooie foto van :p

Jep soms vergeten we onze kracht/gewicht... als ik op haar ga liggen dan houd ze ook niet lang vol met haar 55 kg hahaha

Maat, je hebt maar één leven en het kan morgen gedaan zijn.... Leef je leven wat de andere ook zeggen/vinden. f**k IT!

Een vrouw wil maar 2 dingen en dat is geliefd worden en gewaardeerd worden. Als je dit doet en onderhoud dan maakt het niet uit hoe je eruit ziet ;) Mager, dik , gespierd or wathever....

Wederzijds respect en elkaars leven laten leiden en je blijft voor altijd samen...

tears in my eyes (serious)
zelfs wij hebben een hart hé ;)

---------- Toegevoegd om 10:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:57 ----------

Eerlijk gezegd bro dacht ik weer zo'n pic van een ecto te zien te krijgen :) Maar top! Looking good.

thanks man doet me goed.;)
als je dan toch wilt weten hoe ik begonnen ben als de enige ekte ecto!

iets meer als 2 jaar terug
27y1fsj.jpg

---------- Toegevoegd om 14:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:01 ----------

Ok,

omwille dat m'n rechter tepel nog altijd gevoelig blijft en prikkelbaar ga ik toch terug Nolva nemen op 10mg per dag. Ik hoop dat dit niet teveel invloed heeft op de dosis test die ik nu neem (als iemand dit zou kunnen onderbouwen?) ???
(begint me nu echt wel te storen die prikkels :angstig:)

vandaag dan terug Rug & Biceps onder handen nemen.

schema'tje zal er als volgt uitzien :

Rug :

Rack Pull
12 - 10 - 10 - 8

Pull Ups
10 - 10 - 10

Seated Row
12-10-10-8

T-bar
12-10-10-8

Biceps

Alternating Dumbbell Curls
10/10 - 10/10 - 10/10

EZ-Curls
12-10-10-8

Hammer Curls
12-10-10-8

Ben wel benieuwd of iemand kan onderbouwen waarom ik zo een prikkelig , irriterend , pijnlijk gevoel heb in m'n rechtertepel

thanks!

tears in my eyes (serious)
zelfs wij hebben een hart hé ;)

---------- Toegevoegd om 10:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:57 ----------

thanks man doet me goed.;)
als je dan toch wilt weten hoe ik begonnen ben als de enige ekte ecto!

iets meer als 2 jaar terug
27y1fsj.jpg

---------- Toegevoegd om 14:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:01 ----------

Ok,

omwille dat m'n rechter tepel nog altijd gevoelig blijft en prikkelbaar ga ik toch terug Nolva nemen op 10mg per dag. Ik hoop dat dit niet teveel invloed heeft op de dosis test die ik nu neem (als iemand dit zou kunnen onderbouwen?) ???
(begint me nu echt wel te storen die prikkels :angstig:)

vandaag dan terug Rug & Biceps onder handen nemen.

schema'tje zal er als volgt uitzien :

Rug :

Rack Pull
12 - 10 - 10 - 8

Pull Ups
10 - 10 - 10

Seated Row
12-10-10-8

T-bar
12-10-10-8

Biceps

10/10 - 10/10 - 10/10

EZ-Curls
12-10-10-8

Hammer Curls
12-10-10-8

Ben wel benieuwd of iemand kan onderbouwen waarom ik zo een prikkelig , irriterend , pijnlijk gevoel heb in m'n rechtertepel

thanks!
Hejs man
Rot van je tepel! Zeker dat irriterend gevoel erbij..
Hoe lang ben je klaar met tren?
Bij mij verbeterde de gyno vanaf ik de tren dropte en alleen verder ging op iets hogere test (@500mg) voor ng 2 weken.

Ofwel aromasin lopen ofwel nolva lage dosis.. indien niet weggaan arimidex maar is echt estrogen killer! Kan je ook rebound van krijgen. Ik zou proberen met aromasin 1 cap EoD

Hejs man
Rot van je tepel! Zeker dat irriterend gevoel erbij..
Hoe lang ben je klaar met tren?
Bij mij verbeterde de gyno vanaf ik de tren dropte en alleen verder ging op iets hogere test (@500mg) voor ng 2 weken.

Ofwel aromasin lopen ofwel nolva lage dosis.. indien niet weggaan arimidex maar is echt estrogen killer! Kan je ook rebound van krijgen. Ik zou proberen met aromasin 1 cap EoD

Ben nu in week 2 test only.
Ja ik vind het niet zo erg alleen dat schurend gevoel , zeker als ze je tepels graag gebruiken LOL
zal al eens 10mg een heel week door gebruiken en even dat ze niet meer aan m'n tepels moet komen ;)

Mooie foto's man goed buff ga zo door!

Mooie foto's man goed buff ga zo door!

dankje johan :)

---------- Toegevoegd om 15:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:30 ----------

Origineel gepost door Cools Bekijk Post
Lichtere dosis nolva. Rekening met de halfwaardetijd houden, dus 10mg om de 3 dagen lijkt me goed. Verhogen kan nog indien nodig.

(zal het zo eens proberen zoals Cools zegt)

Hey bro, een maatje van mij was vorige week met iemand samen bij de flex Challenge. Hij begreep daar dat je begeleiders, hoewel ze niet adviseren om te kuren, het wel graag weten of je kuurt. Zodat ze er rekening mee konden houden met je voedingsschema en training.

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:32 ----------

Over je rug - biceps training: welke gewichten pak je hierbij?

Hejs bro hoe ist met de tepel? Helpt de nolva op 10mg hiertegen?

Grtz

Hejs bro hoe ist met de tepel? Helpt de nolva op 10mg hiertegen?

Grtz

De nolva , goh ja die helpt tegen het vocht haha wtf ....
ik weeg in ochtend als in avond knak hetzelfde als ik nolva neem.
(zeer vreemd maar ach , blijf nu zeer stabiel staan en kan zeggen zeer stabiel op de 9kg winst)
voor de tepel , heb eens wat gaan informeren omdat het niet echt een schijf is maar een pijnlijk tepelhof en de klier van de tepel (puntje van men tepel als je daar op mept ja dan ga je de grond in haha) geirriteerd is. Nu zou dit kunnen komen door de HCG , zou bij zwangere vrouwen ook vaak het geval zijn. Eens even zien wat het geeft ;)

---------- Toegevoegd om 10:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:18 ----------

Hey bro, een maatje van mij was vorige week met iemand samen bij de flex Challenge. Hij begreep daar dat je begeleiders, hoewel ze niet adviseren om te kuren, het wel graag weten of je kuurt. Zodat ze er rekening mee konden houden met je voedingsschema en training.

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:32 ----------

Over je rug - biceps training: welke gewichten pak je hierbij?

was ik vergeten te updaten m'n excuses ;)

Rug :

Rack Pull (bar niet meetellen , is heel licht en geen officiele dus noem het lucht)
12 x 60kg
10 x 75kg
10 x 75kg
8 x 80kg

Pull Ups
10 - 10 - 10
bodyweight

Seated Row (weet niet meer precies het tussengewicht dus hou het op de ronde gewichten)

12 x 80kg
10 x 90kg
10 x 90kg
8 x 115kg

T-bar
12 x 80kg
10 x 90kg
10 x 90kg
8 x 100kg

Biceps

10 x 18kg
10 x 20kg
10 x 22kg

EZ-Curls zonder bar meetellen
12 x 30kg
10 x 40kg
10 x 40kg
8 x 45kg

Hammer Curls (hard knijpen veel focus)

12 x 16kg
10 x 18kg
10 x 18kg
8 x 20kg

---------- Toegevoegd om 11:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:22 ----------

Hey Jongens,
ben alweer een tijdje aan het denken aan de volgende blast.
Met in het achterhoofd houden aan de detectietijden voor wedstrijd in november (geen deca , bold)

http://www.steroid.com/steroid_detection_times.php

Mijn voorkeur gaat precies uit naar het volgende maar de doseringen ben ik nog niet over uit.
Test-p (wil eens de prop proberen heb geen moeite met prikken OED)
Methenolone-E (primo)
Anavar

Wat denken jullie daarvan?
Wat zouden jullie overwegen en waarom ;) (zo leer ik nog wat bij hé hehe)

Ik begrijp dat je denkt om nog even door te bulken voor je eerste wedstrijd.
Je fysiek ziet er al vrij goed uit en je hebt al wat goede massa en ik vind dat je jezelf nu zou moeten concentreren op de afwerking. Dus droger harder ronder gewoon afwerking dus :p Let op dat wil niet zeggen dat je moet stoppen met gainen he ;)

Na je eerste wedstrijd kan je dan gaan zien hoe je die ervaring beleefde en dat je dit bevalt of niet. Onderschat een contest prep niet. Vind je wedstrijden draaien leuk dan zou ik gaan bulken en verder opbouwen.

Welke middelen en vooral welke dosissen? Dat hangt van jou af... Zelf doe ik geen wedstrijden omdat ik weet dat dit dan uit de hand gaat lopen als ik naar wedstrijd ben aan het "groeien" Ik ga tot het gaatje dan :o

Ik stel voor:
Test
Primo
Anavar als kickstart
Parabolan( hou er wel rekening mee dat je parabolan al bijna je gehele contestprep zal gebruiken)

Je hebt net tren achter de rug dus primo gaat tegenvallen, eigenlijk bijna alle producten nu :D En wij belgen hebben het niet makkelijk door de dopingcontroles bij belgische wedstrijden waardoor de magische massamaker DECA en andere al wegvalt....
Maar ik zou nu dus voor afwerking gaan zodat je redelijk klaar bent om je contestprep te starten en eventueel tijdens je prep nog wat te groeien...

Voor nu zou ik dus voor zoiets gaan:

Test E 750 mg tot 1250mg/week. (neem gerust nog even lange esters)
Primo op 1ml/dag (100mg)
Anavar op 50-70 mg/dag kickstart.
Arimidex op 1 mg EOD.

Hier ga je nog een beetje op groeien en ga je echt netjes mee staan na 12 weken. Even cruisen en dan blasten met Parabolan. Daarna gaan je begeleiders het overnemen want begin september begint je contestprep.

Zo zou ik het doen....

Ik begrijp dat je denkt om nog even door te bulken voor je eerste wedstrijd.
Je fysiek ziet er al vrij goed uit en je hebt al wat goede massa en ik vind dat je jezelf nu zou moeten concentreren op de afwerking. Dus droger harder ronder gewoon afwerking dus [emoji14] Let op dat wil niet zeggen dat je moet stoppen met gainen he ;)

Na je eerste wedstrijd kan je dan gaan zien hoe je die ervaring beleefde en dat je dit bevalt of niet. Onderschat een contest prep niet. Vind je wedstrijden draaien leuk dan zou ik gaan bulken en verder opbouwen.

Welke middelen en vooral welke dosissen? Dat hangt van jou af... Zelf doe ik geen wedstrijden omdat ik weet dat dit dan uit de hand gaat lopen als ik naar wedstrijd ben aan het "groeien" Ik ga tot het gaatje dan :o

Ik stel voor:
Test
Primo
Anavar als kickstart
Parabolan( hou er wel rekening mee dat je parabolan al bijna je gehele contestprep zal gebruiken)

Je hebt net tren achter de rug dus primo gaat tegenvallen, eigenlijk bijna alle producten nu :D En wij belgen hebben het niet makkelijk door de dopingcontroles bij belgische wedstrijden waardoor de magische massamaker DECA en andere al wegvalt....
Maar ik zou nu dus voor afwerking gaan zodat je redelijk klaar bent om je contestprep te starten en eventueel tijdens je prep nog wat te groeien...

Voor nu zou ik dus voor zoiets gaan:

Test E 750 mg tot 1250mg/week. (neem gerust nog even lange esters)
Primo op 1ml/dag (100mg)
Anavar op 50-70 mg/dag kickstart.
Arimidex op 1 mg EOD.

Hier ga je nog een beetje op groeien en ga je echt netjes mee staan na 12 weken. Even cruisen en dan blasten met Parabolan. Daarna gaan je begeleiders het overnemen want begin september begint je contestprep.

Zo zou ik het doen....
Haha bro jij verwoord ook wat ik denk
Wat te doen na een kuur met tren. Je cruiset een 5tal weken op 250mg test maar welk middel is dan potent genoeg om terug lekker te gainen. Nogmaals ga geen wedstrijd doen dus fok detectietijden. Wil wel geen deca nemen aangezien mn blast rond juni zou beginnen haha [emoji14] zou ik terug tren nemen? ..
Sorry voor dit in je topic te plaatsen bro :$ zal hier later wel op terugkomen in mijn log :)

Misschien moet je even je begeleiders om advies vragen?

@Ikke 20 : was inderdaad ook al wel zoiets aan het denken , maar jij hebt een goede onderbouw gegeven met goede uitleg dus dan snap ik het allemaal wel weer hehe :) thx
@Trenaldo : is niet erg joh ;)
@Pumpie : ben ik ook mee bezig , ga dit weekend weer langs bij hun , maar ieder heeft zo z'n inzicht in zaken en zo leer je altijd weer wat bij :)

Foto's zien er goed uit thunder!!
Ga zo door dan word je zeker een beest. Als je een paar procentjes lager staat oog je direct wat groter. Samen met de hardheid pre contest ga je zeker tevreden zijn! (Als je zelf ooit tevreden kunt zijn)

Dat stel ik ook voor. Massa is er nu nog wat fine tuning en na de eerste wedstrijd goed bouwen.

@bodyfreakz : bedankt man :) altijd fijn om te horen. Nu zoals je zelf zegt tevreden zijn zal ik een plaatsje moeten geven ;)
@ikke 20 : let's do this :)

ps : die primo gaat me wel wat centjes kosten :o

---------- Toegevoegd om 09:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:51 ----------

Gisteren nog eens beentjes getrained met de girlfriend :heart:

Er vanuit gegaan dat ik ongeveer met alle oefeningen wel minimaal met 5kg ging verhogen.
Na deze training was ik echt geen mens meer , helemaal shaken en was nog nooit zo blij om m'n post workout shake te zien . Ik had die dextrose echt nodig ! :eek:

Deze nacht echt de naarste kramp gehad aan m'n glutes - hamstrings , zelfs m'n vriendin ermee wakker gemaakt haha , lag bijna te wenen haha zo erg was het. (dus ja dat voel ik nu wel deze ochtend)

De training zelf :

Legs :

Warmup :

Leg extensions -> 25 - 25 - 20 - 20
Squats -> 20

Squats
5setjes , zelfde gewicht en ass to grass!

10 x 105kg
10 x 105kg
10 x 105kg
10 x 105kg
10 x 105kg

Leg Press : er was nie meer gewicht grr

10 x 200kg
10 x 200kg
10 x 200kg
10 x 200kg
10 x 200kg

Leg Extensions 2legs up 1 leg down :

10xleftx10xrightx45kg
10xleftx10xrightx55kg
10xleftx10xrightx65kg
10xleftx10xrightx70kg

Stiffed Leg deadlift:

12 x 60kg
12 x 80kg
12 x 100kg (heeft me deze nacht goed in m'n poeperd gebeten)

Lying leg curl:

2xup the rack

Hyper Extensions bodyweight (HAMSTRING ONLY):

2xMAX

Standing Calve Raise (squat bar met opstapje):

15 x 60kg
15 x 60kg
12 x 80kg
12 x 80kg

Seated Calve Raises (machine):

15 x 85kg
15 x 85kg
12 x 87,5kg
12 x 87,5kg

Ps. Krijg nu zelfs geen enkele spanning meer in m'n benen.
Doet gewoon teveel pijn om ze op te spannen :o maar zal wel eens quad pic nemen

Laatst bewerkt:
Ik ken dat gevoel... Gewoon één blok beton en bewegen is al helemaal moeilijk haha

Ik ken dat gevoel... Gewoon één blok beton en bewegen is al helemaal moeilijk haha

klopt en dat kleine spiertje naast de quads zo vanboven op je been , weet niet hoe dat heet uberhaupt.
(ligt zo meer naar de binnenkant van je been maar wel tegen je quads , zo precies teardropje naast je liesstreek) doeme dat doet al heel den nacht , ochtend zeer djezus :p

---------- Toegevoegd om 09:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:42 ----------

even opgezocht : de rectus femoralis ;)

Dat is een teken dat je gisteren goed getraind hebt.

@bodyfreakz : bedankt man :) altijd fijn om te horen. Nu zoals je zelf zegt tevreden zijn zal ik een plaatsje moeten geven ;)
@ikke 20 : let's do this :)

ps : die primo gaat me wel wat centjes kosten :o

---------- Toegevoegd om 09:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:51 ----------

Gisteren nog eens beentjes getrained met de girlfriend [emoji813]

Er vanuit gegaan dat ik ongeveer met alle oefeningen wel minimaal met 5kg ging verhogen.
Na deze training was ik echt geen mens meer , helemaal shaken en was nog nooit zo blij om m'n post workout shake te zien . Ik had die dextrose echt nodig ! :eek:

Deze nacht echt de naarste kramp gehad aan m'n glutes - hamstrings , zelfs m'n vriendin ermee wakker gemaakt haha , lag bijna te wenen haha zo erg was het. (dus ja dat voel ik nu wel deze ochtend)

De training zelf :

Legs :

Warmup :

Leg extensions -> 25 - 25 - 20 - 20
Squats -> 20

Squats
5setjes , zelfde gewicht en ass to grass!

10 x 105kg
10 x 105kg
10 x 105kg
10 x 105kg
10 x 105kg

Leg Press : er was nie meer gewicht grr

10 x 200kg
10 x 200kg
10 x 200kg
10 x 200kg
10 x 200kg

Leg Extensions 2legs up 1 leg down :

10xleftx10xrightx45kg
10xleftx10xrightx55kg
10xleftx10xrightx65kg
10xleftx10xrightx70kg

Stiffed Leg deadlift:

12 x 60kg
12 x 80kg
12 x 100kg (heeft me deze nacht goed in m'n poeperd gebeten)

Lying leg curl:

2xup the rack

Hyper Extensions bodyweight (HAMSTRING ONLY):

2xMAX

Standing Calve Raise (squat bar met opstapje):

15 x 60kg
15 x 60kg
12 x 80kg
12 x 80kg

Seated Calve Raises (machine):

15 x 85kg
15 x 85kg
12 x 87,5kg
12 x 87,5kg

Ps. Krijg nu zelfs geen enkele spanning meer in m'n benen.
Doet gewoon teveel pijn om ze op te spannen :o maar zal wel eens quad pic nemen
Lekkere training broo! Heerlijk afgebeuld zo te zien;)

Laat die picca maar komen MooiBoii :$$$

Terug
Naar boven