Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik toen ik 52 kg woogheb er nog een mooie foto van
Jep soms vergeten we onze kracht/gewicht... als ik op haar ga liggen dan houd ze ook niet lang vol met haar 55 kg hahaha
Maat, je hebt maar één leven en het kan morgen gedaan zijn.... Leef je leven wat de andere ook zeggen/vinden. f**k IT!
Een vrouw wil maar 2 dingen en dat is geliefd worden en gewaardeerd worden. Als je dit doet en onderhoud dan maakt het niet uit hoe je eruit zietMager, dik , gespierd or wathever....
Wederzijds respect en elkaars leven laten leiden en je blijft voor altijd samen...

Eerlijk gezegd bro dacht ik weer zo'n pic van een ecto te zien te krijgenMaar top! Looking good.

)Hejs mantears in my eyes (serious)
zelfs wij hebben een hart hé
---------- Toegevoegd om 10:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:57 ----------
thanks man doet me goed.
als je dan toch wilt weten hoe ik begonnen ben als de enige ekte ecto!
iets meer als 2 jaar terug
![]()
---------- Toegevoegd om 14:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:01 ----------
Ok,
omwille dat m'n rechter tepel nog altijd gevoelig blijft en prikkelbaar ga ik toch terug Nolva nemen op 10mg per dag. Ik hoop dat dit niet teveel invloed heeft op de dosis test die ik nu neem (als iemand dit zou kunnen onderbouwen?)
(begint me nu echt wel te storen die prikkels)
vandaag dan terug Rug & Biceps onder handen nemen.
schema'tje zal er als volgt uitzien :
Rug :
Rack Pull
12 - 10 - 10 - 8
Pull Ups
10 - 10 - 10
Seated Row
12-10-10-8
T-bar
12-10-10-8
Biceps
Alternating Dumbbell Curls
10/10 - 10/10 - 10/10
EZ-Curls
12-10-10-8
Hammer Curls
12-10-10-8
Ben wel benieuwd of iemand kan onderbouwen waarom ik zo een prikkelig , irriterend , pijnlijk gevoel heb in m'n rechtertepel
thanks!
Hejs man
Rot van je tepel! Zeker dat irriterend gevoel erbij..
Hoe lang ben je klaar met tren?
Bij mij verbeterde de gyno vanaf ik de tren dropte en alleen verder ging op iets hogere test (@500mg) voor ng 2 weken.
Ofwel aromasin lopen ofwel nolva lage dosis.. indien niet weggaan arimidex maar is echt estrogen killer! Kan je ook rebound van krijgen. Ik zou proberen met aromasin 1 cap EoD

Hejs bro hoe ist met de tepel? Helpt de nolva op 10mg hiertegen?
Grtz

Hey bro, een maatje van mij was vorige week met iemand samen bij de flex Challenge. Hij begreep daar dat je begeleiders, hoewel ze niet adviseren om te kuren, het wel graag weten of je kuurt. Zodat ze er rekening mee konden houden met je voedingsschema en training.
---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:32 ----------
Over je rug - biceps training: welke gewichten pak je hierbij?

(zo leer ik nog wat bij hé hehe)
Let op dat wil niet zeggen dat je moet stoppen met gainen he

En wij belgen hebben het niet makkelijk door de dopingcontroles bij belgische wedstrijden waardoor de magische massamaker DECA en andere al wegvalt....Haha bro jij verwoord ook wat ik denkIk begrijp dat je denkt om nog even door te bulken voor je eerste wedstrijd.
Je fysiek ziet er al vrij goed uit en je hebt al wat goede massa en ik vind dat je jezelf nu zou moeten concentreren op de afwerking. Dus droger harder ronder gewoon afwerking dus [emoji14] Let op dat wil niet zeggen dat je moet stoppen met gainen he![]()
Na je eerste wedstrijd kan je dan gaan zien hoe je die ervaring beleefde en dat je dit bevalt of niet. Onderschat een contest prep niet. Vind je wedstrijden draaien leuk dan zou ik gaan bulken en verder opbouwen.
Welke middelen en vooral welke dosissen? Dat hangt van jou af... Zelf doe ik geen wedstrijden omdat ik weet dat dit dan uit de hand gaat lopen als ik naar wedstrijd ben aan het "groeien" Ik ga tot het gaatje dan
Ik stel voor:
Test
Primo
Anavar als kickstart
Parabolan( hou er wel rekening mee dat je parabolan al bijna je gehele contestprep zal gebruiken)
Je hebt net tren achter de rug dus primo gaat tegenvallen, eigenlijk bijna alle producten nuEn wij belgen hebben het niet makkelijk door de dopingcontroles bij belgische wedstrijden waardoor de magische massamaker DECA en andere al wegvalt....
Maar ik zou nu dus voor afwerking gaan zodat je redelijk klaar bent om je contestprep te starten en eventueel tijdens je prep nog wat te groeien...
Voor nu zou ik dus voor zoiets gaan:
Test E 750 mg tot 1250mg/week. (neem gerust nog even lange esters)
Primo op 1ml/dag (100mg)
Anavar op 50-70 mg/dag kickstart.
Arimidex op 1 mg EOD.
Hier ga je nog een beetje op groeien en ga je echt netjes mee staan na 12 weken. Even cruisen en dan blasten met Parabolan. Daarna gaan je begeleiders het overnemen want begin september begint je contestprep.
Zo zou ik het doen....

thx

altijd fijn om te horen. Nu zoals je zelf zegt tevreden zijn zal ik een plaatsje moeten geven 

maar zal wel eens quad pic nemenIk ken dat gevoel... Gewoon één blok beton en bewegen is al helemaal moeilijk haha

Lekkere training broo! Heerlijk afgebeuld zo te zien@bodyfreakz : bedankt manaltijd fijn om te horen. Nu zoals je zelf zegt tevreden zijn zal ik een plaatsje moeten geven
@ikke 20 : let's do this
ps : die primo gaat me wel wat centjes kosten
---------- Toegevoegd om 09:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:51 ----------
Gisteren nog eens beentjes getrained met de girlfriend [emoji813]
Er vanuit gegaan dat ik ongeveer met alle oefeningen wel minimaal met 5kg ging verhogen.
Na deze training was ik echt geen mens meer , helemaal shaken en was nog nooit zo blij om m'n post workout shake te zien . Ik had die dextrose echt nodig !
Deze nacht echt de naarste kramp gehad aan m'n glutes - hamstrings , zelfs m'n vriendin ermee wakker gemaakt haha , lag bijna te wenen haha zo erg was het. (dus ja dat voel ik nu wel deze ochtend)
De training zelf :
Legs :
Warmup :
Leg extensions -> 25 - 25 - 20 - 20
Squats -> 20
Squats
5setjes , zelfde gewicht en ass to grass!
10 x 105kg
10 x 105kg
10 x 105kg
10 x 105kg
10 x 105kg
Leg Press : er was nie meer gewicht grr
10 x 200kg
10 x 200kg
10 x 200kg
10 x 200kg
10 x 200kg
Leg Extensions 2legs up 1 leg down :
10xleftx10xrightx45kg
10xleftx10xrightx55kg
10xleftx10xrightx65kg
10xleftx10xrightx70kg
Stiffed Leg deadlift:
12 x 60kg
12 x 80kg
12 x 100kg (heeft me deze nacht goed in m'n poeperd gebeten)
Lying leg curl:
2xup the rack
Hyper Extensions bodyweight (HAMSTRING ONLY):
2xMAX
Standing Calve Raise (squat bar met opstapje):
15 x 60kg
15 x 60kg
12 x 80kg
12 x 80kg
Seated Calve Raises (machine):
15 x 85kg
15 x 85kg
12 x 87,5kg
12 x 87,5kg
Ps. Krijg nu zelfs geen enkele spanning meer in m'n benen.
Doet gewoon teveel pijn om ze op te spannenmaar zal wel eens quad pic nemen