Fitness Seller

Kuurlog : Year round Blast-Cruise Log

Je kunt proberen om na zo'n zware training 250mg magnesium te pakken voor je gaat slapen. Dit zal zeker helpen tegen spierkrampen.

• Topic Starter Topic Starter
Je kunt proberen om na zo'n zware training 250mg magnesium te pakken voor je gaat slapen. Dit zal zeker helpen tegen spierkrampen.

Neem op de moment voor het slapen gaan ZMA , maar ben wel gevoelig voor krampen . Had dit na een zware voetbaltraining vroeger ook altijd.
zma_4.jpg

(in de apotheek hebben ze wel van die bruistabletten 2000mg magnesium is dat dan , betaal je wel wat voor)

Bro hoe zit het met je tepels?
Overweeg zelf misschien om toch even 10mg nolva te nemen om de gyno te verkleinen. Wordt nie groter maar is best een knobbeltje.
Dit gaat raar klinken maar smorgens is het haast voelbaar dan heb ik precies geen knobbeltje naarmate de dag vordert is het wederom goed voelbaar. Dus 10mg nolva perdag ? Reden waarom ik nolva wil pakken is ga wss MT nemen laatste 2 3 weken van kuur en wil niet dat het hiermee uit proportie gaat

Bro hoe zit het met je tepels?
Overweeg zelf misschien om toch even 10mg nolva te nemen om de gyno te verkleinen. Wordt nie groter maar is best een knobbeltje.
Dit gaat raar klinken maar smorgens is het haast voelbaar dan heb ik precies geen knobbeltje naarmate de dag vordert is het wederom goed voelbaar. Dus 10mg nolva perdag ? Reden waarom ik nolva wil pakken is ga wss MT nemen laatste 2 3 weken van kuur en wil niet dat het hiermee uit proportie gaat

jonge geloof het of niet , ik heb een keertje HCG overgeslagen en nolva om de 3 dagen genomen 10mg.
is nog wel een beetje gevoelig , maar niet meer storend. En m'n tepelklier is niet meer gezwollen enkel in ochtend beetje maar denk omwille dat ik op m'n buik slaap dat dit wat schuurt.
Ik zie het allessinds helemaal goed komen :)

ps. MT???

Top bro! Goed om te horen. Ik ga volgende week wss starten met aromasin EoD aangezien ik wel nog wat weken verder ga op tren heeft het tijd genoeg..
Derna ga ik als ik tren drop een week of 6 verder op test en dan zwier ik er ofwel MethylTrenbolone (MT dus orale vorm van tren) of de old skool oral parabolan .. en had graag de gyno obder controle alsk me 1 van deze middelen begin

Top bro! Goed om te horen. Ik ga volgende week wss starten met aromasin EoD aangezien ik wel nog wat weken verder ga op tren heeft het tijd genoeg..
Derna ga ik als ik tren drop een week of 6 verder op test en dan zwier ik er ofwel MethylTrenbolone (MT dus orale vorm van tren) of de old skool oral parabolan .. en had graag de gyno obder controle alsk me 1 van deze middelen begin

ja dat snap ik :)

Jij gaat dus ook cruise-blasten?

Gisteren chest & schouders & vandaag dagje rust

Hey Gasten,
efkes logje updaten van de training van gister.
Al bij al gaan chest schouders altijd even goed dus niet zo'n lang logje.
Vandaag maar eens rust pakken :)

chest & shoulders :

Chest

Incline dumbbell press 2x dropset

10 x 38kg
10 x 34kg
10 x 32kg
10 x 38kg
10 x 34kg
10 x 32kg

Bench Press

12 x 80kg
10 x 90kg
8 x 100kg
6 x 100kg

Incline dumbbell flyes (machine)

FST 7 (bleek ik deze vorige week verkeerd gedaan te hebben....)
zijn dus 7setjes van 10reps met een pauze van 10sec tussen de sets die je gebruikt om te stretchen.
Kon hier natuurlijk ineens nietmeer zoveel gewicht mee nemen.

10 x 75kg
10 x 75kg
10 x 75kg
10 x 75kg
10 x 75kg
10 x 75kg
10 x 75kg

Shoulders

Seated dumbbell military press

12 x 34kg
10 x 38kg
8 x 34kg (was al moe djees van die laatste chest)
6 x 32kg

Hanging side cable raises

12 x 8,25kg
12 x 8,25kg
10 x 11,25kg
10 x 11,25kg
8 x 13,25kg
8 x 13,25kg

(zelfde gebleven tov vorige week , krijg hier echt niet meer power in )

Bent over side raises in cable station (was bezet dus maar met dumbbells)

12 x 8kg
12 x 8kg
12 x 10kg

Nasty man schouders en borst op dezelfde dag. Mag er niet aan denken haha :D
Keep it up bro :)!!

Netjes! Keep up the good work

Nou jongens,
Wat doen we zoal op een rustdag als deze...
Rustig 250iu hcg gezet
Rustig 10mg tamoxifen genomen

En dan ja....
Even succesvol men vriendin ten huwelijk gevraagd #engaged . [emoji5]️
Update morgen met een foto van de ring [emoji12] ja zo zie je maar zelfs tijdens je kuurtjes lukt het allemaal wel [emoji5]️

Dat jij nog geld over hebt voor een ring, met al die kuren die je doet [emoji16]

Thanks en haha valt wel mee toch. Men maandloon is alweer gaan vliegen [emoji23]

Wat een BAAS :cool:

Verwachte ze het of was het compleet van ... :eek:

Hoe het je het gevraagd? :p

Gefeliciteerd!

Wat een BAAS :cool:

Verwachte ze het of was het compleet van ... :eek:

Hoe het je het gevraagd? :p

Gefeliciteerd!

Jonge , een beetje samen eigenlijk haha :p
was eigenlijk van plan om dit pas volgende week te gaan doen om met een maatje van me wat juweliers af te rijden. Nu had ik opgevangen dat ze hetzelfde van plan was alleen net iets vroeger....
Dus we wisten beide dat het ging komen , maar toch altijd wel emotie bij hehe ;)

We waren er ook al een tijdje over bezig dus volledig een verassing was het niet , maar ze vond het toch fijn en zag dat ze gelukkig was , daar gaat het toch om :)

en gevraagd : nee ben niet op m'n knieen gegaan maar de rest wel redelijk standaard ;) vind het ook altijd cliché he maar had zoiets van ach , is m'n vriendin toch dus vooruit met de geit

---------- Toegevoegd om 07:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:39 ----------

Zoals beloofd :
efkes een updateje van de ring

282e0g.jpg

Top top man!! Een dikke proficiat en ook aan je vriendin zeg maar van die geile TreNaldo hahah nene echt proficiat kerel! Belangrijke stap en je hebt hem gezet ;)! Super!
En ow ow ow! Wat blinkt die ring mooi! Veel succes aan jullie beiden :)!!!

Top top man!! Een dikke proficiat en ook aan je vriendin zeg maar van die geile TreNaldo hahah nene echt proficiat kerel! Belangrijke stap en je hebt hem gezet ;)! Super!
En ow ow ow! Wat blinkt die ring mooi! Veel succes aan jullie beiden :)!!!

Terug
Naar boven