Fitness Seller

Kuurlog : Year round Blast-Cruise Log

Je bent er vroeg bij man... maar congrats!

Gefeliciteerd gozer! champagne!!

• Topic Starter Topic Starter
Rug & Biceps

Gisteren nog maar eens een Rug & bicep trainingkje gehad.
Voornamelijk deze training gefocused op de samentrekking van spieren & niet op de gewichten.
(bv eerst rug al aanspannen voor je de oefening uitvoert)

Rug

Pulldowns

10 x 35
10 x 35
10 x 35
10 x 65
10 x 75
10 x 85

Rows

12 x 65kg
10 x 75kg
10 x 75kg
8 x 85kg

T-bar rows (geen t dus een koord genomen

12 x 50kg
10 x 60kg
10 x 60kg
8 x 70kg

Rack pulls (goede squeze vanboven en houden , heerlijk gevoel!)

12 x 50kg
10 x 60kg
10 x 70kg
8 x 80kg

pull ups
3 x 10 x bodyweight

Biceps

zelfde verhaal proberen vandaag lekker aan te spannen.

Alternating dumbbell curls

10 x 14kg
10 x 16kg
10 x 20kg (ging wonderbaarlijk goed rustig en heerlijk , lekker die aders over je biceps zien lopen)

EZ-wide grip curls

12 x 25kg
10 x 30kg
10 x 30kg
8 x 35kg

Hammer curls (squeze hard!) vind dit een heerlijke oefening

12 x 12kg
10 x 14kg
10 x 14kg
8 x 16kg

20 x 10kg top peak 5sec houden langzaam terug en repeat

Gisteren ineens overgeschakeld ipv 2x 125mg test - e per week dit naar 1x 250mg test-e per week te doen. Vond het een beetje stom om zo'n hoeveelheid op te blijven splitsen , zo weer door m'n voorraad spuiten heen ja... ;)

dacht gisteren snel even die pin te zetten , lekker door een quad ader hmm jummie bloed loopt over been :eek:

Congrats kerel :thumbs: Vroege vogel :D

Lekkere training bro zoals ik gewend ben van je topoefeningen met goede uitvoering!!
Jammer van die prik best aardig gvoel zker al dat bloed haha [emoji14]
Het gaa hier lekker man! Ik blijf volgen als een trouwe labrador(voor zover dat kan op tren haha)

thanks =)

---------- Toegevoegd om 11:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:30 ----------

Lekkere training bro zoals ik gewend ben van je topoefeningen met goede uitvoering!!
Jammer van die prik best aardig gvoel zker al dat bloed haha [emoji14]
Het gaa hier lekker man! Ik blijf volgen als een trouwe labrador(voor zover dat kan op tren haha)

how ben je niet trouw dan op tren :o

thanks =)

---------- Toegevoegd om 11:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:30 ----------

how ben je niet trouw dan op tren :o
Haha jawel bro ;)! Heb een meisje gevonden die ik zelf kan vertrouwen dus zou achterlijk moeten zijn dit zelf te doen!

hmm ben echt zwaar aan het twijfelen aan volgende stack zoals ikke al beaamde :
750test
700primo
50-70var
nu snap ik niet goed @ikke of anderen die het misschien weten : waarom je opteert primo elke dag te prikken :o

hmm ben echt zwaar aan het twijfelen aan volgende stack zoals ikke al beaamde :
750test
700primo
50-70var
nu snap ik niet goed @ikke of anderen die het misschien weten : waarom je opteert primo elke dag te prikken :o

Hehe, geen paniek. Als je wil kan je gerust de weekdosis in 2 maal zetten hoor :p

Sommige vinden elke dag prikken leuk :D ik niet haha

Hehe, geen paniek. Als je wil kan je gerust de weekdosis in 2 maal zetten hoor :p

Sommige vinden elke dag prikken leuk :D ik niet haha

geen problemen mee ;)
enkel is m'n voorraad needles er weer bijna door.
Had deze toen overgekocht van een maatje, waar bestellen jullie?

Heeft totaal geen zin... depot van primo covert 5 a 7 dagen. Misschien splitten om minder ml te moeten injecteren

---------- Toegevoegd om 12:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:57 ----------

Had deze toen overgekocht van een maatje, waar bestellen jullie?

Gewoon bij de apotheek halen ;)

Heeft totaal geen zin... depot van primo covert 5 a 7 dagen. Misschien splitten om minder ml te moeten injecteren

---------- Toegevoegd om 12:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:57 ----------

Gewoon bij de apotheek halen ;)

hehe ;) krijg ik korting met me klantenkaart :rolleyes: :p

en het is cheaper dan bestellen ;)

nice thanks allen ;)
zullen we eens een ordertje plaatsen

Volg je log al een tijdje maar post nooit zoveel. Zag dat je veel frustraties hebt met het maken van een foto van jezelf.
Misschien heb je hier wat aan maar als je je mobiel ergens tegen aan zet en een video opneemt kun je voor je mobiel gaan poseren.
Vervolgens even het filmpje afspelen en pauzeren en dan foto maken van je scherm (mijn iphone heeft hier een combinatie voor die je moet indrukken)

Heb je hier wat aan?

Volg je log al een tijdje maar post nooit zoveel. Zag dat je veel frustraties hebt met het maken van een foto van jezelf.
Misschien heb je hier wat aan maar als je je mobiel ergens tegen aan zet en een video opneemt kun je voor je mobiel gaan poseren.
Vervolgens even het filmpje afspelen en pauzeren en dan foto maken van je scherm (mijn iphone heeft hier een combinatie voor die je moet indrukken)

Heb je hier wat aan?

Zal ik eens proberen , nog niet zo'n slecht ideo ivm dat video ;)

Even update :
Schema nog altijd 3800-4000kcal.(nu wel 3x per week wat cardio , niet TE intensief)
Gewicht totaal 1,5kg lichter tov blast en blijft nu heel stabiel staan.
(zit nu in de 4de week van de test 250 only)
over 2-3weken waarschijnlijk beginnen met primo,test,var
(indien nog suggesties altijd welkom)

Terug
Naar boven