Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lekkere training bro zoals ik gewend ben van je topoefeningen met goede uitvoering!!
Jammer van die prik best aardig gvoel zker al dat bloed haha [emoji14]
Het gaa hier lekker man! Ik blijf volgen als een trouwe labrador(voor zover dat kan op tren haha)

Haha jawel brothanks =)
---------- Toegevoegd om 11:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:30 ----------
how ben je niet trouw dan op tren![]()
! Heb een meisje gevonden die ik zelf kan vertrouwen dus zou achterlijk moeten zijn dit zelf te doen!hmm ben echt zwaar aan het twijfelen aan volgende stack zoals ikke al beaamde :
750test
700primo
50-70var
nu snap ik niet goed @ikke of anderen die het misschien weten : waarom je opteert primo elke dag te prikken![]()

ik niet hahaHehe, geen paniek. Als je wil kan je gerust de weekdosis in 2 maal zetten hoor
Sommige vinden elke dag prikken leukik niet haha

Had deze toen overgekocht van een maatje, waar bestellen jullie?

Heeft totaal geen zin... depot van primo covert 5 a 7 dagen. Misschien splitten om minder ml te moeten injecteren
---------- Toegevoegd om 12:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:57 ----------
Gewoon bij de apotheek halen![]()
krijg ik korting met me klantenkaart

Volg je log al een tijdje maar post nooit zoveel. Zag dat je veel frustraties hebt met het maken van een foto van jezelf.
Misschien heb je hier wat aan maar als je je mobiel ergens tegen aan zet en een video opneemt kun je voor je mobiel gaan poseren.
Vervolgens even het filmpje afspelen en pauzeren en dan foto maken van je scherm (mijn iphone heeft hier een combinatie voor die je moet indrukken)
Heb je hier wat aan?