MuscleMeat

Kuurlog : Year round Blast-Cruise Log

Zal ik eens proberen , nog niet zo'n slecht ideo ivm dat video ;)

Even update :
Schema nog altijd 3800-4000kcal.(nu wel 3x per week wat cardio , niet TE intensief)
Gewicht totaal 1,5kg lichter tov blast en blijft nu heel stabiel staan.
(zit nu in de 4de week van de test 250 only)
over 2-3weken waarschijnlijk beginnen met primo,test,var
(indien nog suggesties altijd welkom)
Gaat lekker bro ivm je volg blast aangezien je van tren komt. Primo hoog doseren en redelijk lang denk aan minimum 12 weken komt het echt lekker tot zen recht. Dosis toch een 700/900mg per week. Met 500 test of 625? Anavar lekker pakken op 70mg was voor mij althans sweet spot. Good luck bro

• Topic Starter Topic Starter
Gaat lekker bro ivm je volg blast aangezien je van tren komt. Primo hoog doseren en redelijk lang denk aan minimum 12 weken komt het echt lekker tot zen recht. Dosis toch een 700/900mg per week. Met 500 test of 625? Anavar lekker pakken op 70mg was voor mij althans sweet spot. Good luck bro

dacht aan een 750test - 700 primo - 70 var

Even nog hierop verder.
volgende blast , gewoon ECA mee laten lopen :) ?
Twijfel ik ook aan [emoji14] ik laat hem eruit op dit moment. Zorgt voor lekker droogzetten en energie maar na een maand weegt dit echt door op mij. Redelijk uitgeput door die ups and downs telkens. Wil ook terug wat meer massa dus laat hem nu lekker zo. Mss tegen mei/juni dtk hem terug neem

Twijfel ik ook aan [emoji14] ik laat hem eruit op dit moment. Zorgt voor lekker droogzetten en energie maar na een maand weegt dit echt door op mij. Redelijk uitgeput door die ups and downs telkens. Wil ook terug wat meer massa dus laat hem nu lekker zo. Mss tegen mei/juni dtk hem terug neem

Ja klopt , na een maandje 1-2 per dag afwisselend voelde ik me ook terugvallen qua energie , gewichtjes gingen niet meer lekker omhoog maar stoorde me toen niet in de cut.

Enorm droge bek , maar wel gaan met die banaan in de gym (wordt er overigens heel agressief van tov andere mensen , best gek! & m'n vriendin wordt er dan weer helemaal leip van)

en moest je nu denken djezus wat een koppel:
haaha we hebben wel wat meer gedaan in onze jeugd ;)

Ja klopt , na een maandje 1-2 per dag afwisselend voelde ik me ook terugvallen qua energie , gewichtjes gingen niet meer lekker omhoog maar stoorde me toen niet in de cut. Enorm droge bek , maar wel gaan met die banaan in de gym (wordt er overigens heel agressief van tov andere mensen , best gek! & m'n vriendin wordt er dan weer helemaal leip van) en moest je nu denken djezus wat een koppel: haaha we hebben wel wat meer gedaan in onze jeugd ;)

"Moet" je perse zo hoog doseren na een 250/400 test/tren kuurtje?

QKteGbi.jpg

"Moet" je perse zo hoog doseren na een 250/400 test/tren kuurtje?

QKteGbi.jpg
400 tren is niet zoiets als 400 primo of 400 mast. Ik zou ook opteren om na tren mn volgend middel hoog te doseren tenzij je deca ofzo neemt. Maar primo na tren dosseer je idd best hoog anders zal het je reselijk tegenvallen vrees ik

Broo vroeger ook vanger geweest int nachtleven?? :D ben ook best wat gewend van oppepende middelen haha

Vroeger? :roflol: Jullie zijn 23 & 27 :roflol:

Vroeger waren de bollen zo groot als een aspro bruis en was je 3 dagen van de wereld ervan :roflol:

Vroeger? :roflol: Jullie zijn 23 & 27 :roflol:

Vroeger waren de bollen zo groot als een aspro bruis en was je 3 dagen van de wereld ervan :roflol:
Ik heb altijd toppers gehad man :)
Altijd lekker flashen en dan uren euforie en energie tot ik kramp kreeg van rond te springen:$

Ik heb altijd toppers gehad man :)
Altijd lekker flashen en dan uren euforie en energie tot ik kramp kreeg van rond te springen:$

Nou , ik ging in m'n kast zeiken of onder bed enzo van de gekste dingen...
krampen ja op die hardcore feestjes dan mocht je zeker niet vergeten te drinken met je oververhitte kop

Terug
Naar boven