XXL Nutrition

Kuurlog : Year round Blast-Cruise Log

Eet je brood zonder beleg?

• Topic Starter Topic Starter
jep als ik dit droog eet dan is het met kwark of eventueel shake (hoe werk zit)
als ik er beleg op doe is het meestal 147gram rosbief

Even logje:
momenteel gewicht ~+12kg
zitten nu in de laatste weken (week8)
heel veel gewicht kom ik momenteel niet meer bij.
Heb wel de indruk met dit nieuwe schema ben ik wel wat droger aan het komen (denk dat dit ook aan de schrapping van het zuivel ligt :) )
Voel me overigens heel erg goed en zit al na te denken wat hierna :rolleyes:

gisteren nog eens borst gedaan:

Reverse Bench :

16 x 70 kg
14 x 75 kg
12 x 85 kg
10 x 95 kg
8 x 100 kg
8 x 110 kg

Incline Press dumbbell :

14 x 30 kg
12 x 32 kg
10 x 38 kg
8 x 38 kg
8 x 38 kg

Incline Flyes dumbbell :

14 x 20 kg
12 x 22 kg
10 x 24 kg
8 x 26 kg
8 x 26 kg
(beter toch wat lager in gewicht gebleven , flink last van m'n front deltoid)

Dips:
4 x failure x 20kg

hierna naar huis vertrokken , m'n vriendin voelde zich beroerd en zat maar te hijgen/hoesten in de gym.

Is 330 gram eiwit niet heel hoog? Snap dat je hoger wilt zitten omdat je aan de AAS zit maar meer dan 2,2/2,5x je LBM heeft toch geen nut?

Is 330 gram eiwit niet heel hoog? Snap dat je hoger wilt zitten omdat je aan de AAS zit maar meer dan 2,2/2,5x je LBM heeft toch geen nut?

Hey ,
Dit is inderdaad wel met de enkelvoudige eiwitten bij. Hierbij bedoel ik eiwitten met een niet volledig profiel zoals eiwitten die ook in je rijst en pasta zitten.
Overigens halen ze 30-40gram eiwit per maaltijd uit een compleet eiwitstructuur (vlees,vis,...)
Voor mij werkt het allessinds goed!
Blijf mooi in shape en gains gaan goed dus zie niet wat hier nu verkeerd aan is, iedereen is ook anders [emoji5]️
Hier reageer ik nu net goed op[emoji106]

Pics of ging dat niet gebeuren (overheen gelezen)? (no homo)

Jep gewoon plaatsen.

Na de kuur kan je dan een mooie collage maken. Maar dit wil niet zeggen dat je je er nu geen kan plaatsen he.

En de tren zal dit niet verhelpen hahahaah

Tam tam tam

Hey Gasten,

even een updateje:
gewicht blijft nu echt hetzelfde misch paar 100 gram verschil maar meer zal het niet zijn.
oog wel elke ochtend precies beter en beter qua droogheid.

Gisteren heb ik even een offday gehad.
Dit omdat ik eergisteren op legday precies ook wat ziekjes aan het worden was.
Daarom met legday zowat hetzelfde genomen als de vorige keer.
Dit was als volgt :
wel handig als je alles logged ; als het wat tegen zit zoals bij mij nu beetje krachtverlies door sinusitus dan kan je gewoon de vorige log copy'en :p

Benen

Squats :

16 x 60kg
14 x 70kg
12 x 80kg
10 x 90kg
8 x 100kg
6 x 110kg

Standing Calve Raises:

20 x 20kg
20 x 40kg
20 x 60kg
20 x 70kg
40 x 20kg

Leg extensions:

20 x 55kg
20 x 55kg
20 x 55kg
20 x 55kg

Leg press:

16 x 85kg
14 x 105kg
10 x 135kg
8 x 165kg

Seated Calve Raises:

20 x 65kg
20 x 65kg
20 x 65kg
20 x 65kg

Lunges:

14 x 28kg dumbbells
12 x 32kg
10 x 34kg
8 x 34kg

Nu vandaag weer een knaltraining inlassen.
Heel de nacht goed doorgezweten , voel me precies al iets beter.
Laat die tren die bacterien er maar uitzweten...
Waarschijnlijk wordt het vandaag een armen sessie (tri-bi) of een ruggetje.

Voor de rest:
elke dag slecht gehumeurd buiten als er wat actie aan te pas komt (lees als bed-actie)

---------- Toegevoegd om 09:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:48 ----------

ow ja : voor ik het vergeet.
in m'n rechter tepel heb ik een vaag gevoel.
als ik hier op duw heb ik een 'pijnlijke' plek.
Voor de rest ben ik al heel m'n leven heel gevoelig aan m'n tepels maar begin gyno?
als ik het echt goed ga vastnemen en diep duw zeg maar met je wijs-duim vingers dan voel ik wel een 'draadje' zeg maar zoals een ader maar dan meer een verstrengeling ofzo (weet begot niet hoe dit uit te drukken)

mis je voeding weer wat omhoog gooien dan? die tren fuckt ook met mijn kop ben de heledag deprie en maak veel ruzie haha.

mis je voeding weer wat omhoog gooien dan? die tren fuckt ook met mijn kop ben de heledag deprie en maak veel ruzie haha.

Ja ik maak helaas ook veel 'ruzie' het zijn meer ergernissen.
je let echt op de kleinste dingen en dan zeg je dat ook gewoon.
Terwijl als je normaal bent, je dit gewoon accepteert of gewoon negeert en zoiets hebt van ach als het dat maar is. Ik weet niet of mensen zich zo nog verder hier op voelen.

Maar iedereen heeft dan weer wel z'n up & down momenten ,
ik verwijt het zeker niet de tren want je kan er altijd wat aan doen!!!

Zet nu voor de eerste keer tren a, 100mg eod. Ik merk ook wel de prikkelbaarheid, maar als je tegelijkertijd bedenkt dat het door de tren komt kan je het prima relativeren.

OffTopic : Smooth skin advies

Beste ruwe buffels!

jaja ik weet het wel , allemaal stoere ruwe buffels hier ;)
maar nu toch even een offtopic vraag waar we misschien iets van kunnen opsteken.
De kwaliteit van m'n huid is er enorm achteruit op gegaan.
Hiermee wil ik niet zeggen acné en dergelijke maar je ziet toch een valere huid en minder rek erin etc , je weet waarschijnlijk heus wel wat ik bedoel.
Nu zie je vaak van die sociale media helden van de bodybuilding subcultuur met een mooi egaal huidje , precies of er nog een hoop elastiek inzit voor de rek ;)

Heb al een aantal keren gelezen om een gezonde huid te hebben die ook zichtbaar smooth en gezond is , dat ze gaan detoxen.
Nu weet ik helemaal geen sikkepit wat dat allemaal is detoxen , weet alleen detox pilletjes voor de lever ofzo haha. Maar een egale huid zou niemand toch misstaan toch???

Als iemand hier wat meer info rond weet en wat je daar allemaal dan voor moet doen?

bedankt hé knakkers! ;)

Biceps triceps boeyah

Hey gasten,
gisteren tevens nog eens een pinnetje gestoken , hmm ging weer lekker smooth :p
(begin nog een echte junk te worden haha)

Nu gisteren goed gevoel naar de gym gegaan, vriendin was ook terug aan de betere hand en die helpt toch altijd voor de push. Gisteren zeer lekkere train gehad , paar oefeningen gedaan die ik normaal niet doe maar ach , luisteren naar de coaches e . Deze weten wel waar ze mee bezig zijn :rolleyes:

De training:

Triceps :

Close grip bench :

3 x 20 x warmup
16 x 60 kg
14 x 70 kg
12 x 80 kg
10 x 90 kg
8 x 100 kg
6 x 120 kg

Dips between benches :

4 x 10 x 100 kg (5 plates)

Tricep Kickbacks :

14 x 14kg
12 x 16kg
10 x 16kg
8 x 18kg
8 x 18kg

jeetje wat kruipt dit toch in je triceps : na die kickbacks echt direct een stijf gevoel...
maar wel zeer lekkere focus op die tricep!

Biceps :

Bicep Curls wide:

14 x 30kg
12 x 35kg
10 x 42,5kg
8 x 45kg
6 x 50kg

Bicep Hammer Curls (dumbbells):

16 x 14kg
14 x 16kg
12 x 18kg
10 x 20kg
8 x 22kg

Alternating Curls (dumbbells):

14 x 16kg
12 x 18kg
10 x 18kg
8 x 18kg

(wat een pump , spataders zoals voorheen al gepost waren echt heel blauw enorm veel pijn maar wel een heerlijke pump en daar doen we het toch voor ofniet?)
Daarna lekker afgerond met een concentration curl met een serieuze peak contraction!

Concentration Curls (PEAK):

12 x 12kg
12 x 12kg
12 x 12kg
12 x 10kg

Dan gister avond wat last van m'n keel beginnen krijgen.
Een irritante droge hoest , waardoor ik echt kortademig werd , dus ben maar op 22uur onder de dons gekropen met een extra deken :eek:
(voor de zekerheid wat van die keelspray zitten gebruiken en wat extra vitamine haha)
Deze ochtend wakker geworden , alles door en door nat , onderbroek kon je wel uitvringen en m'n singlet was ook kletsnat op de borst en rug ;) (hopen dat het eruit is gezweet!!)

Nu even over m'n vorige posts:
had een post over beginnende gyno in dit logje staan , maar was nog niet echt info rond gegeven meost iemand dit gelezen hebben.
Dan het 'huid' offtopic postje haha.

thx gasten!

Vita b5? Panthoneenzuur ofzo. Schijnt wel ok te zijn voor de huid dacht ik.

Morgen even terug logje in aantocht [emoji5]️

Vrouwtje al terug wat beter? De bazin hier thuis is nog altijd goed ziek, al 4 dagen....

Terug
Naar boven