AndroidHealthClinic

Kuurlog : Year round Blast-Cruise Log

Waarom up je nu de Tren naar 500 mg/week terwijl je als een gek vooruitgaat? Snap ik niet echt... Tren is geen snoepgoed en maakt je lichaam van binnen helemaal naar de klote.....

Over het On blijven kunnen wij weinig zeggen dat is iets dat je zelf moet beslissen en uiteraard heeft dit voordelen want je bent eigenlijk continu on...

Ik ga ook een tijdje on zijn nu maar ik ga echt wel terug OFF hoor over een tijdje... Ik heb één kind en en wij gaan absoluut geen kinderen meer bij maken dus ik moet gewoon blijven zorgen dat het zaakje beneden af en toe nog is omhoog blijft staan... Dat ik onvruchtbaar word maakt me geen reet uit eigenlijk.

• Topic Starter Topic Starter
Waarom up je nu de Tren naar 500 mg/week terwijl je als een gek vooruitgaat? Snap ik niet echt... Tren is geen snoepgoed en maakt je lichaam van binnen helemaal naar de klote.....

Over het On blijven kunnen wij weinig zeggen dat is iets dat je zelf moet beslissen en uiteraard heeft dit voordelen want je bent eigenlijk continu on...

Ik ga ook een tijdje on zijn nu maar ik ga echt wel terug OFF hoor over een tijdje... Ik heb één kind en en wij gaan absoluut geen kinderen meer bij maken dus ik moet gewoon blijven zorgen dat het zaakje beneden af en toe nog is omhoog blijft staan... Dat ik onvruchtbaar word maakt me geen reet uit eigenlijk.

Ok begrepen,
Trouwens gisteren maar het dagje geskipped.
Acute maagontsteking , waarschijnlijk iets slecht gegeten of ergens slecht op gereageerd.
Gisteren nog heel de dag in de zetel gelegen :(
Dan vandaag maar terug erin vliegen, voelt echt kl*te zo'n offday. Net of je denkt dat je gains gaan vliegen zijn

Ok begrepen,
Acute maagontsteking , waarschijnlijk iets slecht gegeten of ergens slecht op gereageerd.
Dan vandaag maar terug erin vliegen, voelt echt kl*te zo'n offday. Net of je denkt dat je gains gaan vliegen zijn

beterschap maat! nee joh extra dag rust is juist groei haha.
Zoo ik kon vanacht echt bijna geen oog dicht doen door de tren, ik voelde de agressie al van tren a in de gym gister.
Wat ga je trainen?

Zoo ik kon vanacht echt bijna geen oog dicht doen door de tren, ik voelde de agressie al van tren a in de gym gister.
Wat ga je trainen?

Ja ik zweet ook nog altijd als een pl**ris en ben heel ontvlambaar (voel me dan soms ook compleet een idioot t.o.v. m'n vriendin die zoveel energie en moeite in me steekt :s).

Vandaag terug lekker borst & abs trainen.
(nieuw schematje gaat er zo uitzien)

Incline Dumbbell Press : 14 - 12 - 10 - 8 + 2 forced reps
Reversed Bench Press: 14 - 12 - 10 - 8
Incline Dumbbell Flyes : 14 - 12 - 10 - 8 + 2 forced reps
Flat Dumbbell Press : 14 - 12 - 10 - 8 + 2 forced reps
Weighted Dips : 4 x MAX

abs circuitje 15min

Crunches - plank - hanging leg raises - ab roller

Ok begrepen,

Rust kan zeker geen kwaad en als je lichaam niet 100% in orde is zal je ook niet veel gainen ;)

---------- Toegevoegd om 10:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:20 ----------

Wat ga je trainen?

De tren is goed aan het inkicken he :D Het niet voor niets dat vele BB'ers s'avonds iets relaxerend of gewoon een slaappil nemen om te kunnen slapen.

---------- Toegevoegd om 10:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:22 ----------

Ja ik zweet ook nog altijd als een pl**ris en ben heel ontvlambaar (voel me dan soms ook compleet een idioot t.o.v. m'n vriendin die zoveel energie en moeite in me steekt :s).

Is het niet waard ;) Altijd even tot 25 tellen voor je iets zegt :D

Is het niet waard ;) Altijd even tot 25 tellen voor je iets zegt :D

Is het inderdaad niet waard en eenmaal tot je het beseft , dan voel je je echt slecht.
Enige grote voordeel op tren is :
Gains gains gains & gains in de baard :p heb nu eindelijk een baard hahahahahaha

Update

Even het schema'tje van dinsdag in vullen :

Chesticles

Incline Dumbbell Press :
14 x 32kg
12 x 34kg
10 x 38kg
10 x 38kg 2 forced reps

Reversed Bench Press:

14 x 70kg
12 x 80kg
10 x 90kg
10 x 110kg 2 forced reps

Incline Dumbbell Flyes :

14 x 18kg
12 x 20kg
10 x 22kg
10 x 24kg 2 forced reps

Flat Dumbbell Press :

14 x 32kg
12 x 34kg
10 x 38kg
10 x 38kg 2 forced reps

Weighted Dips : 4 x MAX x 20kg extra

Dan gisteren nog eens benen aangepakt.
Ben totaal kreupel vandaag jeetje wat een volume in die training.
Maar ja werken voor die gains!!

Benen

Squats :

16 x 60kg
14 x 70kg
12 x 80kg
10 x 90kg
8 x 100kg
6 x 110kg

Standing Calve Raises:

20 x 20kg
20 x 40kg
20 x 60kg
20 x 70kg
40 x 20kg

Leg extensions:

20 x 55kg
20 x 55kg
20 x 55kg
20 x 55kg

Leg press:

16 x 85kg
14 x 105kg
10 x 135kg
8 x 165kg

Seated Calve Raises:

20 x 65kg
20 x 65kg
20 x 65kg
20 x 65kg

Lunges:

Jeetje wat is dit een irritante oefening zeker als je al leeg bent.
Vaak uit ergernis even gestopt omdat ik gewoon helemaal op was :p

14 x 28kg dumbbells
12 x 32kg
10 x 34kg
8 x 34kg

Ivm gewicht :
deze is niet enorm veel gestegen. (~0,5kg)
Heb wel de indruk dat ik serieus wat vocht nu kwijt ben.
Heb de indruk dat dit vooral te wijten is aan de zuivel producten , heb deze eruit gegooid.
(nieuw voedingsschema door m'n coaches)

Trainingen gaan nog zeer goed hehe :)
wel enorm vermoeid na de training zeker nu ik deze wat heb opgeschroefd in kracht en intensiteit (verhoudingsgewijs in kracht tov low reps).

Zalig die lunges... Moet je eens met een barbell in je nek doen als je leeg bent :D

Je zit nu ergens in week 6 ofzo? Dus gewicht toename gaat minder zijn maar nu ga je wel elke week drastische veranderingen in je shape moeten merken... je gaind dan wel maar niet volgens de weegschaal. Ik heb het er soms ook moeilijk mee hoor :p

Heb je grote wijzigingen gedaan/gekregen aan je voedingsschema? Heb ook eens een paar schema's gezien van hun die mijn maat kreeg en soms had ik zoiets van :rolleyes:

Eten vrij veel fruit, zo moest hij soms 3 appels eten in de namiddag enz... (tijdens een bulk)

Zalig die lunges... Moet je eens met een barbell in je nek doen als je leeg bent :D

Je zit nu ergens in week 6 ofzo? Dus gewicht toename gaat minder zijn maar nu ga je wel elke week drastische veranderingen in je shape moeten merken... je gaind dan wel maar niet volgens de weegschaal. Ik heb het er soms ook moeilijk mee hoor :p

Heb je grote wijzigingen gedaan/gekregen aan je voedingsschema? Heb ook eens een paar schema's gezien van hun die mijn maat kreeg en soms had ik zoiets van :rolleyes:

Eten vrij veel fruit, zo moest hij soms 3 appels eten in de namiddag enz... (tijdens een bulk)

Hey Ikke:
Ik ga zo even eens een voorbeeldje posten.
Nu ja week 7 zit ik.
Zie nu wel echt dat m'n schape altijd wel goed hard is, niet enkel na de workout :)
Ben over het algemeen echt heel tevreden :) enkel ben ik echt aan het denken aan een bridge nu door te lassen voor 4weken en dan terug 12weken knallen.
enkel nog geen idee van de compounds of hoe dit te gaan doen maar ik heb nog even wat in te lezen hierover !!!!! hulp is altijd welkom hehe

Week 7 al ... gaat vooruit hé. De spiegel is nu je referentie en niet de weegschaal :cool:

Bridgen, cruisen, gewoon doorkuren of whatever ze het noemen is altijd zeer verleidelijk en is een keuze die je zelf moet nemen. De "rush" van het on zijn is héél verslavend en voor je het weet ben je 2 jaar aan het kuren met op een gegeven moment absurde hoeveelheden. Voor ons zijn sommige dosissen vrij normaal omdat we op het web lezen wat andere doen en denken we; mmmm die doet dat ook en die zegt dat hij zich oke voelt dus waarom zou dat bij mij niet kunnen dan? WRONG Ben hier lid sinds 2004 en ik kan je zeggen dat er hier en in mijn omgeving al heel veel gekomen en gegaan zijn. Sommige gewoon gestopt en andere zijn MOETEN stoppen.

Heb achter de schermen diep in het wedstrijdmilieu gezeten en ik kan je zeggen dat dat het echt niet is want na 3 jaar is het gewoon over en stopt 90% met zelfs naar de gym te gaan. Lichaam word gewoon helemaal naar de klote gespoten. Ga jij het riskeren om 1 gram minder test te zetten of minder tren als dat het verschil kan maken tussen winst en verlies? Als je een winnaarsmentaliteit hebt dan ram je dat er gewoon in.

Bodybuilding is een levensstijl die ik en vele andere graag nog 20-30 jaar willen uitoefenen en daar passen geen absurde hoeveelheden AS in. Gewoon een normale dosis is voldoende als je voeding + training + rust 200% in orde zijn.

Bulken en cutten doe je niet met AS maar met je voeding maar dat zal je ondertussen al wel door hebben.

Genoeg "gezaagd" want je wou tips :D

Je bent 23 jaar dus nu al beslissen van jezelf onvruchtbaar te maken is niet slim of aan te raden. Je moet dus altijd in je achterhoofd houden dat je wel eens off zou willen gaan. Ik zou elk jaar zeker off gaan voor minstens 10 weken. Hcg gebruiken tijdens het jaar/kuren.

Kuren max 10 weken en bridge minstens 5/6 weken. Maar als je zelfs nog maar een beetje gaind tijdens je cruise zou ik niet snel gaan blasten.
Dat je tijdens je kuur je test 2 weken langer moet doortrekken heeft dan geen zin want je "bridged" met test.
10 weken deca/tren/bold/primo enzovoorts is meer dan voldoende.

Dosissen normaal houden en je gaat je goed blijven voelen tijdens de blast. Een lichaam dat je wil laten groeien moet "gezond" zijn en niet te veel afzien door de sides van hoge dosissen AS.

Het is een lange tekst maar hoop dat je er iets aan hebt ;)

Het is een lange tekst maar hoop dat je er iets aan hebt ;)

Heb ik zeker wat aan kerel!
goede stof en uitleg om eens goed over na te liggen denken!
ben het er zeker mee eens met het hoge doseringen verhaal!!!
(heb daarom ook je advies terug gevolgd ivm verhoging tren , al goed was dat spuit 1 van 2 die week dus kon ik gewoon de dosis terug aanhouden)
als ik nog vragen heb dan stuur ik je wel een PM :)
maar echt je bent een goede draad hier!

400 mg tren is inderdaad voldoende voor een eerste keer en zelfs voor een volgende keer ook.

Ik ben niet wetenschappelijk "aangelegd" maar deel gewoon mijn ervaringen mee die ik de voorbije 11 jaar heb opgedaan.

Leuk dat je er iets aan hebt :thumbs:

Nieuwe voedingsschema als beloofd

Ochtend :

Brinta : 80 gram
Whey proteine : 40 gram
Olijfolie: 7ml
Banaan

603Kcal : Eiwit 42 : Carb 77,6 : Vet 10

voormiddag :

Pasta : 100 gram
Kip : 140 gram
Olijfolie : 9ml
Groenten : 200gram

564kcal : Eiwit 44 : Carb 65 : Vet 12,8

Middag :

Pasta : 100 gram
Kip : 140 gram
Olijfolie : 9ml

564kcal : Eiwit 44 : Carb 65 : Vet 12,8

Namiddag :

Volkoren brood : 7 sneden

677kcal : Eiwit 49,6 : Carb 94 : Vet 7,5

Pre-Wo :

Banaan

263kcal : Eiwit 33,3 : Carb 25 : Vet 2,2

Post-Wo :

Dextrose : 80 gram

460kcal : Eiwit 32 : Carb 77,4 : Vet 2

Avond (binnen marge 30min-1uur na pre-wo) :

Quinoa : 116gram
Kabeljauw : 150gram
Olijfolie: 7ml

621kcal : Eiwit 43,5 : Carb 77,4 : Vet 17

PREBED

Caseine : 40 gram
Walnoten : 16gram

255kcal : Eiwit 38,3 : Carb 2,8 : Vet 10,4

Dit alles komt op een totaal van :

4007kcal : Eiwit 328 : Koolhydraat 484 : Vet 75

Eiwit : 37%
Koolhydraat : 54%
Vet : ~ 10 %

ik hoop dat jullie hier wat aanhebben haha :p
wat deed ik er lang over om dit over te typen haha

ziet er netjes uit zo lijkt me denk met de zuivel eruit dat je dat wel gaat merken.

tuurlijk waarderen we het ! echt een leuk log man, mijn tren is ook sinds gister echt goed ingekicht haha.

Niks op aan te merken! Na 2 weken kan je evalueren hoe je erop gaat en kunnen er eventueel aanpassingen aan gedaan worden.

---------- Toegevoegd om 18:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:41 ----------

tuurlijk waarderen we het ! echt een leuk log man, mijn tren is ook sinds gister echt goed ingekicht haha.

Haha hoe weet je dat? Ruzie gemaakt :D

Goed bezig makker! Keep it up, tren is een zalig goedje eens het inkickt!
In verband met trt, goed over inlezen en nadenken wat je wilt bereiken in deze sport..
Wil je wedstrijden draaien? Of wil je er gewoon goed uitzien..

Hej gasten!
straks komt er even weer vol logje aan hoor =) even niet veel tijd gehad!

Terug
Naar boven