AndroidHealthClinic

kwark snel weg werken

ehmmm wat kan je er nog meer mee doen :P als koffie wil wil thee ook vast wel ;)

na ik heb het net gedaan met water was erg makkelijk weg te drinken alleen man man man wat een opgeblazen gevoel :D volgende keer maar wat minder water erbij :D

ik doe altijd kwark in mijn shake, dat is toch ook kwark met melk ? Of is dat dan melk met kwark ? In ieder geval gewoon goed te drinken hoor.

bedankt voor de tip.

Ik kreeg kwark echt niet weg, maar met een beetje water+roosvicee smaakt het prima :)

ik maak altijd een lekkere melkkwarkweightgainerhavermoutbrintavitamminepilshake

gooi er wat whey door

500 gram kwark, btje Yogi drink + btje water in de blender.

Leuke tips hiero....

Ik doe er gewoon heel veel water bij. kun je het zo opzuipen :P

waarom zo moeilijk, niks erbij, paar happen en het is weg
niet al dat suikergedoe erbij, je eet het voor je gezondheid niet voor de smaak

water erbij, lekker shaken in de beker en gaan met die banaan!!

ik mix het altijd met melk en sinaasappelsap. Heerlijk en snel.

bak kwark + 600ml melk + 100ml sinaasappelsap.

wat je ook kunt doen is 2 theelp oploskoffie(ik gebruik caffeinevrije omdat ik het als laatste maaltijd eet) oplossen met heet water en dat door je kwark mengen met zoetstof ....dat smaakt heerlijk een beetje naar mocca

Mmmmmm, klinkt goed, gauw maar een deca aanschaffen!

mijn ontbijt v tijd tot tijd
2 eieren, 250gr kwark, halve banaan, 6 aardbeien, schepje whey en allemaal de blender in, je kan er eventueel nog wat brinta in doen
dat kap je binnen in 3 grote glazen

Ik eet nu 's ochtends magere kwark met wat muesli erdoor gewoon weghappen ookal vind ik het smerig.

's avonds en 's middags beetje suikervrije siroop erdoor.

wat je ook kunt doen is 2 theelp oploskoffie(ik gebruik caffeinevrije omdat ik het als laatste maaltijd eet) oplossen met heet water en dat door je kwark mengen met zoetstof ....dat smaakt heerlijk een beetje naar mocca
Hm, moet ik ook eens proberen....
Nu meng ik er meestal wat honing of whey door.

Ik snap niet dat mensen zoveel moeite hebben met kwark, paar flinke lepels en weg is ie...

Ik eet nu 's ochtends magere kwark met wat muesli erdoor gewoon weghappen ookal vind ik het smerig.

's avonds en 's middags beetje suikervrije siroop erdoor.

Magere kwark in de ochtend is niet erg zinvol aangezien het hier gaat om trage eiwitten. Pak iets van snelle eiwitten zoals whey in de ochtend en verplaats al je trage eiwitten naar de avond.

Ik snap niet dat mensen zoveel moeite hebben met kwark, paar flinke lepels en weg is ie...

+1

Terug
Naar boven