XXL Nutrition

kwark snel weg werken

Ik snap echt die kwark hype niet.
Zijn jullie allemaal lactose intollerant dat jullie absoluut die zure smodder naar binnen willen werken? ???

Waarom niet gewoon een zuivere proteine shake:
- 500 ml magere melk
- 50 g zuivere melkproteine poeder (zonder zoetstoffen, aroma's of andere chemische spullen indien jullie daar schrik van hebben) bv. te kopen bij:
Instant Milk Protein Dit is een 100% natuurlijk product; in feite niets anders dan eiwitten die uit magere melk zijn gefilterd.

Is veel lekkerder, veel sneller te bereiden en te drinken, goedkoper, en minstens zo gezond.

Laatst bewerkt:
Magere kwark in de ochtend is niet erg zinvol aangezien het hier gaat om trage eiwitten. Pak iets van snelle eiwitten zoals whey in de ochtend en verplaats al je trage eiwitten naar de avond.

Dus ik kan beter de kwark naar later op de middag en avond verplaatsen en dan 's ochtends shake?? Ben nog niet met shakes bezig,kan dan ook iets anders 's ochtends qua voeding??

Bedankt voor deze geweldige tip Luppie.

Zijn jullie allemaal lactose intollerant dat jullie absoluut die zure smodder naar binnen willen werken? ???

- 500 ml magere melk
- 50 g zuivere melkproteine poeder (zonder zoetstoffen, aroma's of andere chemische spullen indien jullie daar schrik van hebben) bv. te kopen bij:
Instant Milk Protein Dit is een 100% natuurlijk product; in feite niets anders dan eiwitten die uit magere melk zijn gefilterd.

Is veel lekkerder, veel sneller te bereiden, goedkoper, en minstens zo gezond.

Weet je een vergelijkbaar product van Nederlands bedrijf?

Magere kwark in de ochtend is niet erg zinvol aangezien het hier gaat om trage eiwitten. Pak iets van snelle eiwitten zoals whey in de ochtend en verplaats al je trage eiwitten naar de avond.

Dus ik kan beter de kwark naar later op de middag en avond verplaatsen en dan 's ochtends shake?? Ben nog niet met shakes bezig,kan dan ook iets anders 's ochtends qua voeding??

Ja, kwark echt voor het slapengaan nemen..
Hét ontbijt is en blijft brinta of havermout met melk en eventueel nog wat whey erdoorheen voor de snelle koolhydraten.

Doe je kwark gewoon mixen met melk en een banaan. Bananensmaak is erg overheersend dus dan is het nog lekker ook.

whey voor snelle carbs :roflol:

als je snelle eiwitten bedoelde, dat werkt niet, whey wordt weer vertraagd door de kwark

Damn ik zit al met mijn hoofd op het strand..:P
Bedoelde natuurlijk whey voor de snelle eiwitten. Nee ik neem ze zelf nooit met kwark samen, gewoon met melk en brinta bij het ontbijt en na de training..

ja, wat moeten we hier allemaal nog aan toevoegen,??? volgens mij hebben we alles wel gehad
Wel zou ik hem idd lekker een uurtje voor het slapen gaan nemen.

hebben we de makkelijkste manier al gehad? DE LEPEL! :D

- 500 ml magere melk

Is veel lekkerder, veel sneller te bereiden en te drinken, goedkoper, en minstens zo gezond.

Weet je een vergelijkbaar product van Nederlands bedrijf?

Nee, ik ken geenenkel Nederlands of Belgisch bedrijf dat iets gelijkaardigs verkoopt aan een concurrentiele prijs (1 £ = 1.25 euro).

Ik heb wel al bij MyProtein besteld, en de service is perfect:
Tot 30 kg aan iets van een 12 euro verzendingskosten, geleverd binnen de 4 dagen en volledig verzekerd tegen verlies of schade, geen invoertaksen of andere bijkomende kosten.

- 500 ml magere melk

Je kan natuurlijk ook altijd nog wat fruit(sap) aan toevoegen om de smaak nog wat te verbeteren, zonder dat er chemicaliën aan te pas hoeven te komen. :)

niet te moeilijk gewoon naar binnen scoopen..;)

Mijn moeder moest ivm. een dieet natrena kristalpoeder hanteren ipv. suiker.
Ik dacht ff kijken op de verpakking... ; 1 schepje natrena 0,4 gram 1,6kcal is net zo zoet al 1 schepje suiker 4 gram 16kcal.
Aangezien ik die zure kwark altijd al ranzig vond en moeilijk naar binnen kreeg was de keuze snel gemaakt...
Gewoon te krijgen bij de Super de boer, en AH heeft er ook weer een variant van (AH zoetstof oid.)

hoeveel grammen pure caseine-eiwit zitter er eigenlijk in een bakje kwark van 500 gram?

hoeveel grammen pure caseine-eiwit zitter er eigenlijk in een bakje kwark van 500 gram?

en ik bedoel niet het aantal eiwitten dat beschreven staat op het bakje, want daar zullen waarschijnlijk ook gewone melk-eiwitten inzitten.
ik bedoel het pure caseine

Heb net 500gram op met 250 gram verse ananas uit de koeling van de AH. Heerlijk!

250 gram ananas is wel heel veel. 125gram zou ook prima zijn:).

vandaag heb ik voor het eerst kwark gekocht (van de aldi)
Mijn ervaring , wth wat slecht :D maar dan heb ik 1 kleine pot ananas en al het ananassop eringedaan en dan viel het wel mee maar ik weet niet of ik dat elke dag kan volhouden !!!, mss kom ik de smaak wel gewent ;)
en nu mijn vraag: eten jullie die pot in 1 maal leeg ? ik heb nu net de helft opggegeten en vnvd de andere helft

Terug
Naar boven