Fitness Seller

kwark snel weg werken

Alles went, ook kwark. Over paar weken wil je niet meer zonder. ;)
Gewoon hele bak in een keer opeten voor het slapengaan.

Is wel een beetje werk maar wel lekker :meal::lick:

Tsatsiki

Ingrediënten
500 gram magere platte kaas
1 komkommer
3 teentjes knoflook
bieslook
peper
zout

Bereidingswijze
Rasp de komkommer zeer fijn, bestrooi met peper en zout, laat het een tijdje afgedekt staan,doe het overtollige vocht weg, meng de rest met de platte kaas, de look en de gesnipperde bieslook. Laat dit bij voorkeur 1 nacht staan.

Bron:smulweb

• Topic Starter Topic Starter
Lol dit topic is al meer dan een jaar oud, En ooit door mij gestart.

Geen tijd? heb mijn bakje kwark binnen 2 min op :D

Ik doe dat bakje kwark binnen de minuut wegwerken, zet mijn gedachten op nul.

Ik doe dat bakje kwark binnen de minuut wegwerken, zet mijn gedachten op nul.

En dat werkt !! :D
Niet lullen maar eten!! tis maar kwark :P voor vele mensen een delicatesse ... hahaha en wij maar zeuren hoe we het ( nog ) lekkerder kunnen maken :rolleyes:

man ik verlang iedre avond naar men bakje kwark ik vind et zo heerlijk wat voor pussys zijn dit IEUw kwark DAMNIT ,MMMMMMMMMMMMMMM KWArk!!!!

Beste tip die ik ooit heb gekregen!:D

Ik snap echt die kwark hype niet.
Waarom niet gewoon een zuivere proteine shake:
- 500 ml magere melk
- 50 g zuivere melkproteine poeder (zonder zoetstoffen, aroma's of andere chemische spullen indien jullie daar schrik van hebben) bv. te kopen bij:
Instant Milk Protein Is veel lekkerder, veel sneller te bereiden en te drinken, goedkoper, en minstens zo gezond.

Dit is een belangrijk punt. Dus ik ga het goed door nemen of het klopt.

[EDIT] Proof dat instant milk goedkoper is in dit voorbeeld:
AH Quark (500 gram, 0.65 Euro, 8 gram eiwit, per 100 gram product)
Intsant Milk Protein (10.000 gram, 121.93 Euro, 25.5 gram eiwit, per 100 gram product).

Quark
Totaal aantal eiwitten: 8.0 * (500/100) = 40
Kostprijs 1 eiwit = 0.65 E/40 = 0.016

Intsant Milk (update)
Totaal aantal eiwitten: 25.5 * (10.000/30) = 8500
Kostprijs 1 eiwit = 121.93 E/ 8500 = 0.014

Voorlopige conclusie:
Instant Milk is iets goekoper (12.5% tov quark), maar de voordelen van Instant Milk in de cut zijn er wel degelijk... minder carbs.. vooral als laatste pre-bed shake erg geschikt.

Laatst bewerkt:
Sorry... Mijn dure AH quark is nog steeds goedkoper dan de "Instant Milk Protein".

Intsant Milk Protein (10.000 gram, 121.93 Euro, 25.5 gram eiwit, per 100 gram product).

Wel goed lezen, vriend. Intsant Milk Protein bevat 25 gram eiwit per serving van 30 gram, niet per 100 gram!

Vooruit, je berekeningen opnieuw doen. :)

Laatst bewerkt:
Wel goed lezen, vriend. Intsant Milk Protein bevat 25 gram eiwit per serving van 30 gram, niet per 100 gram!

Vooruit, je berekeningen opnieuw doen. :)

zie edits bovenin. * was niet wakker meer ... hahah

Ik ben benieuwd of er nog goedkopere instant milk te halen valt... dan wordt het echt interessant voor mij.

gister zocht ik bij de appie naar roosvice, uit eindelijk had ik iets van kinder limonade in de handen.
Op het etiket stond het volgende:

per 100 ml als siroop:

0 gr eiwit
0-1 gr koolh
0gr vet

per 100 ml als limonade:

0 gr eiw
0 gr kool
0 gr vet.

dit was zonder toegevoede suikers enz. op de dop staat iets als 1:11.

Dit kun je toch ook iets over de kwark gieten?

hoe vinden jullie die magere kwakr van de albert hein dan?

Die van de zaanse hoeve, ik heb altijd die met aardbei smaak en ik vind die heerlijk!!

kennen julie die?

Of gewoon een casseine shake.

Sneller, goedkoper en identiek aan de werking van kwark.

Ik eet mijn kwark altijd met een paar schepjes Whey er doorheen,is echt super goed te eten dan!

Ik pak altijd een zo groot mogelijke lepel en zet me gedachten op nul en doe net of het soep is :D zo werk ik 4 tot 5 soms 6 bakken kwark per dag weg. Het is vooral het idee dat je op dat moment aan je lichaam werkt. Ik wordt zwaar paranoia zodra ik geen kwark in huis heb.

Dan wil je gaan pitten en dan ontdek je dat er geen kwark meer is....

Noooooo my precious mass...

Terug
Naar boven