XXL Nutrition

kwark snel weg werken

verklaar je eens naader dan, de een is met aardbeui smaak en de ander is naturel, wat is daar zon kinder rommel aan dan?

vind hem anders een stuk lekkerde dan die naturel rommel!!!

Kijk eens even naar het verschil van de hoeveelheid eiwitten dat er in zit.

heren wistenjullie dat er ook magere AARDBIJ kwark is... als je dat blend is het net yogi ! appihein voor 50 cent per 500gram ...

wat vor VOLWASSENEN is en niet direct kinderzooi

Sinds ik dat spul eet gooi ik al een plens water door. Giet je het zo naar binnen :)

wtf dude, belgen...:rolleyes:

Oke, eet jij lekker aardbeienkwark voor je gaat slapen. lekker al die suikers naar binnen werken, mmmmm.

WUAHWUAH omdat ikchefke zei.. get a life bro woon in leiden pik , dat ten eerste, en ten 2e dat beetje suiker doet je geen kwaad... kijk ff hoeveel suikers er zitten in je eiwitshake die je ook afentoe neemt voor het slapen gaan;):D

WUAHWUAH omdat ikchefke zei.. get a life bro woon in leiden pik , dat ten eerste, en ten 2e dat beetje suiker doet je geen kwaad... kijk ff hoeveel suikers er zitten in je eiwitshake die je ook afentoe neemt voor het slapen gaan;):D

Eiwitshake zou ik ook nooit nemen voor het slapen gaan. Je wilt trage eiwitten en geen snelle.

Praat dan gewoon Nederlands. En waarom gelijk zo'n agressieve toon. Stop de haat.

En zoals ik al zei: eet jij maar gewoon die zoete shit. Voor mij niet gezien. Ik hoef vlak voor mijn slaap geen snelle suikers binnen te krijgen. Wil jij dat wel: be my guest.

als je dat al agressief vind , vraag ik me echt af waar je woont... en ik praat gewoon nederlands anders zou je niet kunnen reageren en exige ik zei eiwitshake (niet direct WHEY) maar bijv pro eiwit 85 dat een heel stuk langzamer dan whey en zo heb je genoeg langzame eiwitten... trouwens 2 bananen en 250 gram kwark de blender in, is ook een lekkere toetje voor het slapen gaan...

Klinkt goed met water of met melk. Naturel krijg k dat spul niet weg, eens ff varieren binnekort met smaak en dergelijke :D

Gewoon Magere franse kwark van de AH:D Die is lekker;) Desnoods gooi je er een appeltje doorheen, met een beetje suiker.

ok x proberen, al heb ik er nu ook geen moeite mee

Beter magere kwark of volle kwark, qua voedingsstoffen?

Magere kwark met melk drink je zo op. Het smaakt ook nog eens nergens na.

Koop gewoon een grotere lepel en leer eten.

Terug
Naar boven