MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik zou zeggen: Skip een paar oefeningen!! Less is more als je het mij vraagt!!

Mijn trainingsmaatje traint al zo een jaar (ik heb het ook half jaar gedaan) en nu boektie iig geen progressie meer!!

Als je het mij vraagt hoogstens 3 oefeningen per trainingsdag! 4 sets per oefening

• Topic Starter Topic Starter
sjah, ik vind ut ook best intensief idd, al moet ik zeggen dat sommige (intensieve) oefeningen uit 3 sets bestaan... ik ben benieuwd hoe dit uitpakt...

ik ben trouwens wel heel trouw qua rust (8 tot 9 uur slaap) en eet steady 4000/4400 Kcal, en nog clean ook. Als ik nu ook nog de drank kan laten staan ...??

ik ben trouwens wel heel trouw qua rust (8 tot 9 uur slaap) en eet steady 4000/4400 Kcal, en nog clean ook. Als ik nu ook nog de drank kan laten staan ...??

Jup maar alsnog! Ik zat toen op 5000+ calorieen en kwam geen grammetje aan! Omdat het veel te intensief was!!

Geef je spieren een flinke opdonder en kappen met die spiergroep! Groeien gaat vanzelf dan! Niet 6 opdonders geven want dan is het alsof je borst bv een marathon heeft gelopen!! Kost ook een week om van te herstellen!

Hoewel per vandaag een nieuw schema, voelde ik me vandaag nogal klote: Ik was moe, en de moed zonk me korte tijd even in de schoenen. Ik twijfel erg over de kwaliteit van het schema, en aan mijzelf... Ik vind dat mijn groei stagneert, en voelde me een beetje depri. Na het eten om 18:00 uur besloot ik maar ff een uurtje te gaan pitten, misschien had ik dan nieuwe energie was mijn strekking.

Na 1,5 uur rust ben ik toch maar naar de gym gegaan, al zat ik steeds tegen mijzelf te b**chen :( Later zou blijken dar het goed is dat ik ben gegaan...

Maandag: Benen

Warmup: 10. min fietsen, hoog tempo, level 3

Squat (over par) : 10x90, 8x120, 8x160!, 3x180!!! Ow my god! Energie, wel pijn, who cares PR!!! Wilde eigenlijk 6x180 proberen, maar dat mislukte, toch blij!
Leg Press: 10x93, 8x113, 8x127, 6x141 > Pijn in linker hamstring, sjit, toch een beetje te enthausiast denk ik haha
Leg curl: 10x59, 8x66, 8x73
Leg extension: 10x66, 8x79, 8x93, 6x100 PR!! Per ongeluk 1 set meer gedaan, nog wennen ;)
Calf raises: 20x115, 20x115, 20x115, 20x115

Conclusie

Training nieuwe sT (al verandert alleen de reps bij de benen bevalt goed! Ik kreeg al snel weer nieuwe energie, en dat gebitch was snel afgelopen, ik moet gewoon niet zeiken, ik groei super hard, wordt bere sterk, en heb na 3 maanden trainen al een fysiek waar veel mensen 2 jaar voor moeten trainen, dus kwark, bek dicht en trainen ;)

Schema ziet er goed uit!

He maar 3x180 BELOW PAR?????????????????
What the **** denk dat ik mijn koffertje maar ga pakken als jij dat pakt met z`on fysiek. Respect voor je fysiek maar dit is bizar i.c.m. lichaam.

Schema ziet er goed uit!

He maar 3x180 BELOW PAR?????????????????
What the **** denk dat ik mijn koffertje maar ga pakken als jij dat pakt met z`on fysiek. Respect voor je fysiek maar dit is bizar i.c.m. lichaam.

Es kijken... 1 rode, 2 gele, 3 groene, (per kant) = 85 + 85=170 + de stang... Jup 180. Snap er zelf geen **** van dat ik dat klaar speel met dat ecto lijf van mij hahaha

what the **** 8 x 160 en 3 x 180 onder par?
****ing brute shit man, filmpje? :D

volgende week zal ik es kijken of ik er een filmpje van kan maken, haha
Ik heb alleen geen poten meer over, ik denk dat ik er maar een rollator neerzet, op me werk noemen ze me al opa :D

Haha wat een freak bruute squats kerel!
Volgende keer zeker even een filmpje maken beest!

t*ring, wat een brute kracht weer hier...jouw benen in vergelijking met de rest zijn extreem sterk man. ik geloof je wel, maar wil echt een filmpje zien, puur om die brute kracht ff in beeld te krijgen :P

en dat dipje hebben de meeste wel is...ben je zo overheen, altijd je lange termijn doelen voor ogen houden en dan komt het helemaal goed!

dat is inderdaad heel bruut kerel!! gadverdamme... geweldig hoor...daar doe ik jaren over :cool:

Als jij 3x 180 below parallel squat buig ik diep.
Volgende week beloofd he?

Haha wat een freak bruute squats kerel!
Volgende keer zeker even een filmpje maken beest!

t*ring, wat een brute kracht weer hier...jouw benen in vergelijking met de rest zijn extreem sterk man. ik geloof je wel, maar wil echt een filmpje zien, puur om die brute kracht ff in beeld te krijgen :P

en dat dipje hebben de meeste wel is...ben je zo overheen, altijd je lange termijn doelen voor ogen houden en dan komt het helemaal goed!

dat is inderdaad heel bruut kerel!! gadverdamme... geweldig hoor...daar doe ik jaren over :cool:

Thnx beesten! Maar jah, eerst zien dan geloven he? Dus ik ga volgende week een filmpje maken, ik hoop alleen dat ik het kan reproduceren, als ik met 160 kom aankakken lachen julie me uit... :D

Haha nou ik geloof je wel hoor!
Maar het is altijd gaaf om te zien toch als iemand met 180kg in zijn nek squat!:cool:

Gruwelijke squats, respect!

Heeft niemand commetaar op mijn nieuwe schema??? LOL

Inderdaad een heleboel schrappen!!
Zoals het er nu voorstaat als zou je met die variatie oefening op vrijdag shoulder press aparaat doen dan doe je Military press, dumbbell press en shouler press op 1 dag gaat natuurlijk nergens over.
Dit is gewoon veels te veel zoals beukwood al zegt: LESS IS MORE

Bij iedere dag minimaal 1 a 2 oefeningen schrappen!

Alleen je benen dag vind ik goed ingedeeld op dit moment.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven