Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Met Chinnen starten?? Ben je wel helemaal lekker!! Dan zitten na je chinoefening je biceps zoo vol dat je daarna de rest van de rugtraining wel kan laten zitten aangezien je biceps en niet je rug dan je zwakste spiergroep is!!

beuker, was foutje :P ik verwarde chinnen met basic pullups

einde discussie

• Topic Starter Topic Starter
goed dat je gaat deadliften daar beest...beginnen op is useless...maar je kan er toch wel gewoon een schijf tegenaan plakken? of doen ze daar moeilijk over in de sportschool?

verder deed ik chinnen eerst halverwege de training, maar ben nu van mening dat je er eigenlijk mee moet starten...dus probeer dat is!

Joh, ik kan behangen wat ik wil, maar de oefening ben ik wel een beetje doorheen. Als ik op 10x91 nog steeds het gevoel heb dat ik teefoonboek vast hou, word ut tijd voor wat anders :D Grof geschut dus, deadlift gnagna

Goed bezig maat! goed dat je een oeff er meteen uit knalt als het niet lekker voelt.;)

Thnx beesten. Lekker rammen, Donderdag lezen jullie mijn bevindingen met de deadlift in ut lijstje :cool:

Vanaaf zijn de poten weer aan de beurt, en ga ik mijzelf belachelijk maken met een filmpje, voor de liefhebbers...Es kijken of ik die 180 kilo kan reproduceren (doe um alleen wel in ut smith rek, anders val ik om haha

Thnx beesten. Lekker rammen, Donderdag lezen jullie mijn bevindingen met de deadlift in ut lijstje :cool:

Vanaaf zijn de poten weer aan de beurt, en ga ik mijzelf belachelijk maken met een filmpje, voor de liefhebbers...Es kijken of ik die 180 kilo kan reproduceren (doe um alleen wel in ut smith rek, anders val ik om haha

Deed je de vorige keer je 3x 180kg ook al in smith?????

Dat mag natuurlijk niet! Smith.. Whiptime! :whip:

Owww?? Nou, kep nogal weinig keus, safety squat is er niet, en 3 spotters om te tegen te houden evenmin.... enneh... 180 kilo blijft 180 kilo. Iets met zwaartekracht?

Maar goed, ik zal mijzelf alvast ff gruwelijk voor lul zetten nu, sinds er hier zo weinig mensen zijn die ballen genoeg hebben voor een goeie portie zelfspot :D

TRAINING MAANDAG

Wat een mooie training moest worden, werd een regelrechte ramp. Normaal gesporken ga ik om 17:00 uur rechtstreeks uit mijn werk naar de gym, neem om 16:45 mijn shot Crack, en 17:15 it's party time. Maar vandaag liep ff anders...

Ik was vandaag eerst naar huis, happie eten want ik had vandaag wat weinig gehad. Na een uur rust om 19:45 vertrokken, met mijn dosis Crack achter de kiezen. Eenmaal in de gym merkte ik nog steeds geen kick in van de energizer.
Eerst 10 min. gefietst om me warm te maken, maar nog niks. Dan nog 10 min. wachten omdat zo'n andere pannenkoek erbij moest.

Uiteindelijk kon ik dan eindelijk squatten, eerste 2 sets below par, maar dan... Misselijk! Concentratie weg en pijn in de onderrug door gebrek aan concentratie. Welnu, om een hoop bitcherij te voorkomen, post ik mijn mislukte squat attempt vandaag toch maar, zij het niet below par, niet goed uitgevoerd en slechts 170 kilo.

1 schrale troost: Weinig mensen hier hebben ballen genoeg zichzelf zo voor lul te zetten, die twijfelachtige eer heb ik dan weer wel...

Dus...

Warmup

10 min. fietsen > geen kickin

BENEN

Squat (sort of Par, eerste 2 sets below par) 10x90, 8x120, 8x150, 5x170 > dikke FAIL! Kots misselijk, door concentratie gebrek pijn in onderrug, leuk joh... :(
Leg Press (Full) 10x100, 8x120, 8x141 > Motivatie weg, nog steeds geen kick in, te snel na eten trainen soms???
Leg Curl 10x66, 8x73, 8x73 > Hou maar op....
Leg Ext. 10x73, 8x79, 8x93 > Ik ga naar huis, wat een k***** training vandaag

Conclusie
Ik ga NOOOIT MEER eerst eten en daarna training. gewoon weer direct uit mijn werk naar de gym. Hier komt nog bij dat Zaterdag en Zondag niet bepaald mijn geweldige vreet dagen waren zoals anders, en ook vandaag was mijn vreten niet op orde.

Schiet mij maar in de kertboom, ik ben ontroostbaar :( Ik ga ut volgende week gewoon weer proberen, en zal ff kijken een paar spotters te regelen, want ik ga toch echt niet op eigen houtje 180 kilo squatten zonder, lullen jullie maar wat jullie willen, tis mijn lijf...

kwarker ik vind je een toffe kerel maar wat een klote uitvoering zeg. je zakt 10-20 cm en je lockt je benen keihard...

;)

jammer man...uitvoering geef je zelf al aan. volgende keer haal je de motivatie uit deze gefaalde training en beuk je die 180 3 x below par (en film je het opnieuw natuurlijk :P)

ja is echt jammer.... ik baal ook als een stekker

Balen dat het een klote training was kwark, volgende training weer knallen! En wel een goede uitvoering dan hé :p
Squat je altijd in de smith?

Balen dat het een klote training was kwark, volgende training weer knallen! En wel een goede uitvoering dan hé :p
Squat je altijd in de smith?

Nee, maar in de gym waar ik nu zit hebben ze geen safety rek. Toen ik nog in Winschoten zat, hadden ze een mooi squat rek, daar kon je rustig in je 1 tje squatten. Nu moet ik zeker een paar spotters hebben, dus is het nu maar behelpen met de smith.

Ik ben trouwens nog steeds ziek, zwak en misselijk :( Denk dat mijn eten verkeerd gevallen is...

Je benen zijn niet voor niks zo dun, dit zijn geen squats. Squats doe je met een losse stang, je zakt dieper en je legt geen homo kussentje in je nek.
Succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven