- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Zo Kwark is pittig vandaag! Maar ben het met je eens!
![]()
hehe... Maandag ochtend humeurtje hahaha
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo Kwark is pittig vandaag! Maar ben het met je eens!
![]()
Met Chinnen starten?? Ben je wel helemaal lekker!! Dan zitten na je chinoefening je biceps zoo vol dat je daarna de rest van de rugtraining wel kan laten zitten aangezien je biceps en niet je rug dan je zwakste spiergroep is!!
ik verwarde chinnen met basic pullupsgoed dat je gaat deadliften daar beest...beginnen op is useless...maar je kan er toch wel gewoon een schijf tegenaan plakken? of doen ze daar moeilijk over in de sportschool?
verder deed ik chinnen eerst halverwege de training, maar ben nu van mening dat je er eigenlijk mee moet starten...dus probeer dat is!
Goed bezig maat! goed dat je een oeff er meteen uit knalt als het niet lekker voelt.![]()
Thnx beesten. Lekker rammen, Donderdag lezen jullie mijn bevindingen met de deadlift in ut lijstje
Vanaaf zijn de poten weer aan de beurt, en ga ik mijzelf belachelijk maken met een filmpje, voor de liefhebbers...Es kijken of ik die 180 kilo kan reproduceren (doe um alleen wel in ut smith rek, anders val ik om haha
Thnx beesten. Lekker rammen, Donderdag lezen jullie mijn bevindingen met de deadlift in ut lijstje
Vanaaf zijn de poten weer aan de beurt, en ga ik mijzelf belachelijk maken met een filmpje, voor de liefhebbers...Es kijken of ik die 180 kilo kan reproduceren (doe um alleen wel in ut smith rek, anders val ik om haha

kwarker ik vind je een toffe kerel maar wat een klote uitvoering zeg. je zakt 10-20 cm en je lockt je benen keihard...
![]()
Balen dat het een klote training was kwark, volgende training weer knallen! En wel een goede uitvoering dan hé
Squat je altijd in de smith?