Je benen zijn niet voor niks zo dun, dit zijn geen squats. Squats doe je met een losse stang, je zakt dieper en je legt geen homo kussentje in je nek.
Succes!
amen...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je benen zijn niet voor niks zo dun, dit zijn geen squats. Squats doe je met een losse stang, je zakt dieper en je legt geen homo kussentje in je nek.
Succes!
Come on man that ain't no squats.
Gooi er 25kg af per kant en ga eens parallel squats maken, hier groeien je benen niet van bro.
check this out;
http://www.youtube.com/watch?v=4yv8oo40pKw
haha, ik trommel wel wat gasten op om me te spotten volgende week... doe ik um wel zoals ut hoort
Klote heb ik idd wel, en op me klooten krijg ik ook hahaha
Gelukkig kijk ik wel door al die grote smoelen heen... Op een forum is ieders ego een stuk groter dan in ut echt...![]()
Het zijn geen grote smoelen, we proberen je uit te leggen hoe je een oefening uitvoert. Beter probeer je er wat mee te doen ofzo ipv je aangevallen te voelen.
En waarom zou je spotters nodig hebben bij squats, als je een gewicht doet die je zelf kunt is dat niet nodig. Misschien is het handiger om wat lichter te trainen en het zelf te doen?
begin nou gewoon bij de basis...pak is een kilo of 40 los. Daar kan je geen buil aan vallen.
Weet niet wat die poten van jouw meten ?
Gewoon keihard 3 series van 10 draaien, below parallel.
Alles eruit knallen.
In het losse rek offcourse.
In superset met romanian deadlifts bijvoorbeeld.
Dan zijn die ''stokjes'' over een paar maanden al stammetjes en over een paar jaar stronken
Die smitmachine zou je eens kunnen gebruiken voor one leg squats![]()
ik wil ook niet lullig doen maar maar onder de 100 ? als het eenzelfde uitvoering is als op het filmpje stelt het imo niet veel voor.
En je zal toch eerst de techniek onder de knie moeten krijgen voordat je kan verzwaren
Just a thought...
is misschien wel wat, of lunges doen, vind ik ook kei leuk... Ik moet mij poten gewoon op hun fl**ker geven.... hoe dan ook... nog meer suggesties mensen?
Komop kids, jullie doen alsof je te maken hebt met een Rookie bij KwarkMixer, maar je ziet toch, als iemand uberhaubt aan de 170 begint (weliswaar k*t uitgevoerd) dat je met een opmerking als met 40 kilo beginnen geen drol opschiet!
sjah, dat is een goeie, dat weet ik ook nie... Ik weet wel dat mijn kuiten geen reet voorstellen haha... Bovenbenen zijn bij mij wel redelijk...
jah wil ik best, maar heb ik dan een effectieve training? Dan heb ik echt het gevoel dat er niks is gebeurt... Ik wil echt niet opscheppen ofzow, maar onder de 100 verneem ik echt geen fl**ker van...
sjonge jonge.... Als ego hier zo belangrijk was geweest, had ik geen mislukte squats filmpje gepost, of wel soms? Genoeg er nu over!!![]()