AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Jammer Kwark!! Alles zat tegen! Volgende keer beter!!

Je hebt iig wel de klote om het te posten!! De helft van de mensen hier voert hem volgens mij ook k*t uit maar daar zien we nooit wat van! Ben benieuwd naar volgende week!!

Dat je een smithmachine gebruikt kom ik alleen niet overheen ;)

En Damn.. ik wil ook een belt!!

• Topic Starter Topic Starter
haha, ik trommel wel wat gasten op om me te spotten volgende week... doe ik um wel zoals ut hoort :D

Klote heb ik idd wel, en op me klooten krijg ik ook hahaha
Gelukkig kijk ik wel door al die grote smoelen heen... Op een forum is ieders ego een stuk groter dan in ut echt... ;)

haha, ik trommel wel wat gasten op om me te spotten volgende week... doe ik um wel zoals ut hoort :D

Klote heb ik idd wel, en op me klooten krijg ik ook hahaha
Gelukkig kijk ik wel door al die grote smoelen heen... Op een forum is ieders ego een stuk groter dan in ut echt... ;)

Het zijn geen grote smoelen, we proberen je uit te leggen hoe je een oefening uitvoert. Beter probeer je er wat mee te doen ofzo ipv je aangevallen te voelen.
En waarom zou je spotters nodig hebben bij squats, als je een gewicht doet die je zelf kunt is dat niet nodig. Misschien is het handiger om wat lichter te trainen en het zelf te doen?

Gewoon keihard 3 series van 10 draaien, below parallel.
Alles eruit knallen.
In het losse rek offcourse.
In superset met romanian deadlifts bijvoorbeeld.
Dan zijn die ''stokjes'' over een paar maanden al stammetjes en over een paar jaar stronken ;)

Die smitmachine zou je eens kunnen gebruiken voor one leg squats :thumb:

Het zijn geen grote smoelen, we proberen je uit te leggen hoe je een oefening uitvoert. Beter probeer je er wat mee te doen ofzo ipv je aangevallen te voelen.
En waarom zou je spotters nodig hebben bij squats, als je een gewicht doet die je zelf kunt is dat niet nodig. Misschien is het handiger om wat lichter te trainen en het zelf te doen?

Hebbie wel gelijk in, maar ik vind dat een beetje eng zonder safety rek... als ik dan niet meer omhoog kan komen ben ik de lul... Dus daarom doe ik maar met de smith, die kan ik op fail safe instellen.

Naja, mij is heus wel duidelijk dat ik iets te hoog grijp, maar was wel leuk geweest als het lukt he?
Anyway, volgende week toch maar terug naar 140/150, dat lukt me wel zuiver.

begin nou gewoon bij de basis...pak is een kilo of 40 los. Daar kan je geen buil aan vallen.
Weet niet wat die poten van jouw meten ?

goed, terug naar de orde van de dag...

Gisteren goed ziek geweest, had Maandag avond al last van misselijkheid en braken, en vandaag een lekker buikgriepje, dus voelde me niet erg energiek. Gisteren maar de rustdag gepakt, en vandaag trainen. Weinig energie, da's wel minder :(

WOENSDAG BORST

Warmup

5 min. fietsen, was al half warm van lopen

Bench Press Warmup set 20x30
Bench Press 10x60, 8x80, 5x80 > FAIL!, 6x70, 4x80, 2x90 > 3e set 1tje laten slippen
Incline 10x60, 8x70, 8x70, 6x70 > Zat niet meer in, jammer
Dumbbell Fly 10x20, 8x22, 6x24 > FAIL!, 6x22 > Jammer, 3e set 2 laten slippen, energie = k*t vandaag
Pull Over 10x22, 8x24, 8x28, 6x28 > Hey... best tevreden hierover, geen probs met de schouder, die eerst met de bench press nog een beetje protesteerde...
Cable Cross 10x27, 8x32, 8x32, 5x36 > FAIL! op de laatste rep, jammer...

Conclusie
Hoewel weinig energie en brak van de buikgriep toch een redelijke training, ik had wel een lekkere pomp, dus dat stimuleert extra om ff door te zetten, maar over de prestaties ben ik bepaald niet tevreden... Misschien wil ik ook te veel in te weinig tijd... Maar jah, ik train ook maar alleen he?

begin nou gewoon bij de basis...pak is een kilo of 40 los. Daar kan je geen buil aan vallen.
Weet niet wat die poten van jouw meten ?

sjah, dat is een goeie, dat weet ik ook nie... Ik weet wel dat mijn kuiten geen reet voorstellen haha... Bovenbenen zijn bij mij wel redelijk...

jah wil ik best, maar heb ik dan een effectieve training? Dan heb ik echt het gevoel dat er niks is gebeurt... Ik wil echt niet opscheppen ofzow, maar onder de 100 verneem ik echt geen fl**ker van...

Gewoon keihard 3 series van 10 draaien, below parallel.
Alles eruit knallen.
In het losse rek offcourse.
In superset met romanian deadlifts bijvoorbeeld.
Dan zijn die ''stokjes'' over een paar maanden al stammetjes en over een paar jaar stronken ;)

Die smitmachine zou je eens kunnen gebruiken voor one leg squats :thumb:

is misschien wel wat, of lunges doen, vind ik ook kei leuk... Ik moet mij poten gewoon op hun fl**ker geven.... hoe dan ook... nog meer suggesties mensen?

ik wil ook niet lullig doen maar maar onder de 100 ? als het eenzelfde uitvoering is als op het filmpje stelt het imo niet veel voor.
En je zal toch eerst de techniek onder de knie moeten krijgen voordat je kan verzwaren ;)
Just a thought...

ik wil ook niet lullig doen maar maar onder de 100 ? als het eenzelfde uitvoering is als op het filmpje stelt het imo niet veel voor.
En je zal toch eerst de techniek onder de knie moeten krijgen voordat je kan verzwaren ;)
Just a thought...

haha nee, die uitvoering is echt anders dan wat je hebt gezien, maar jah ik had zelf al aangegeven dat de uitvoering idd bagger is.

Komop kids, jullie doen alsof je te maken hebt met een Rookie bij KwarkMixer, maar je ziet toch, als iemand uberhaubt aan de 170 begint (weliswaar k*t uitgevoerd) dat je met een opmerking als met 40 kilo beginnen geen drol opschiet!

ja als je je ego traint is dat wel een klap ja

is misschien wel wat, of lunges doen, vind ik ook kei leuk... Ik moet mij poten gewoon op hun fl**ker geven.... hoe dan ook... nog meer suggesties mensen?

gewoon goede uitvoeringen maken, op elke oefening;
squat, leg press, lunges leg extensions, leg curls, the basic stuff.

Komop kids, jullie doen alsof je te maken hebt met een Rookie bij KwarkMixer, maar je ziet toch, als iemand uberhaubt aan de 170 begint (weliswaar k*t uitgevoerd) dat je met een opmerking als met 40 kilo beginnen geen drol opschiet!

ach....ik kon eerst ook 130kg squaten:rolleyes: maar ik had de kloten om weer helemaal op 0 te beginnen en de juiste techniek aan te leren...en het boeit me geen fl**ker dat ik nu pas op 100kg zit...poten zijn veel groter gegroeid daardoor.

sjonge jonge.... Als ego hier zo belangrijk was geweest, had ik geen mislukte squats filmpje gepost, of wel soms? Genoeg er nu over!! :(

sjah, dat is een goeie, dat weet ik ook nie... Ik weet wel dat mijn kuiten geen reet voorstellen haha... Bovenbenen zijn bij mij wel redelijk...

jah wil ik best, maar heb ik dan een effectieve training? Dan heb ik echt het gevoel dat er niks is gebeurt... Ik wil echt niet opscheppen ofzow, maar onder de 100 verneem ik echt geen fl**ker van...

Ga maar is diep zakken met lichte gewichten, ik weet zeker dat je lichaam niet weet wat hem overkomt.

sjonge jonge.... Als ego hier zo belangrijk was geweest, had ik geen mislukte squats filmpje gepost, of wel soms? Genoeg er nu over!! :(

Worden de tips je wat te veel?

Mooi smithlockouts man, ****ing wreed!!! Volgens mij zaten er nog wel 2 of 3 reps in, en je kon ook wel 10kg zwaarder denk ik. Super bruut bezig uber geweldig beest, met je enorme poten!!!!!

prachtig dit mensen met een heleboel trainingervaring geef je constant adviezen. Maar je wil niet luisteren. Je lijkt mij wel in de eerste 2 maanden van mijn bodybuildingcarriere:D

LUISTER GOED HET IS HIER VOOR OOK AL GEZEGD:

1) Ga op je blote poten staan.
2) stop een barbell op je rug niet te hoog neerleggen
3) doe er een beetje gewicht elke zijde 25 kg en ga gewoon 15 hh diep squatten.
4) als het lekker gaat elke keer een beetje verhogen.

LAAT JE EGO THUIS ALS JE GAAT TRAINEN

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven