MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
zo, 6 borstoefeningen eruit gepompt weer gek...

even los van de SQ discussie, je hebt het hele schema nu onderhand wel een week gedaan. ga je er nu mee stoppen en dan een nieuw schema opstellen, zodat je meer uit je training haalt man!

• Topic Starter Topic Starter
Helder en duidelijk, bedankt voor de feedback heren, ik ga er wat mee doen.

Wat mijn schema betreft...

Sjah, er zijn wel een paar dingen die ik graag anders zie. Ten eerste de rug dag, is iets aangepast, cable rows eruit, deadlift erin (ik ben benieuwd).
Verder heb ik twijfels over de schouders dag, misschien iets te veel van het goeie, en hetzelfde geldt al helemaal voor de armen dag.

Verder laat ik het ongewijzigd voor nu.

gast...ff zonder dollen. je hebt zelf aangegeven even een weekje te proberen, punt. maar hoevaak is jou niet vertelt dat je schema way tooo much is? en dat is het gewoon ook. 6 borstoefeningen....al heb jij energie voor 100, het blijft overdreven veel en nutteloos.

stel gewoon een goed split schema op voor een dag of vijf trainen, met de hulp van jouw log-lezers kan je een prima schema maken. waarom wil je daar niet aan geloven?

Hey sjaak, het zijn gewoon 5 oefeningen, 1 was een warmup set ;)
De borst training is goed zo. Voelt ook goed.

Waarom niet bij het begin beginnen.. Who Cares.. ik Squat ook nog maar met 80 Kilo.. Wtf maakt het uit..

BB gaat om de uitvoering en niet om de gewichten.. Ik train in een Prof. Gym waar ik dit contstand hoor.. Heb je uberhaubt wel es met -100 Gesquat? Je moet gewoon goed diep gaan.. Als dit al moeilijk gaat is 100 ook moeilijk.. Begin eens met 80 Kilo helemaal diep.. Wedden dat jij spierpijn hebt..

Ga um ook lichter pakken in het vervolg. ;)

Haha, oke dat is duidelijk!

Maar zou bij de rest van je spiergroepen idd ff hoop oefeningen skippen per spiergroep! Hoogstens 3 oefeningen per spiergroep! Dat je een gigantische pomp hebt in een spiergroep betekent niet dat je spieren opbouwt! Betekent alleen dat je de boel naar de klote aan het helpen bent en dat dat op dat moment goed lukt! ;)

maar ik doe een split training he, dus ik train 1 groep per dag.
Als ik mijn trainingen reduceer tot sessies van een half uur, want zo lang duurt dat, en pas een week later weer een half uurtje 1 groep ga trainen, schiet dus beter op begrijp ik?

Dan kan ik toch net zo goed alles bijelkaar harken en 2 of 3 dagen gaan trainen en de split dan maar vergeten. Maar dat ben ik niet van plan. ;)

Het schema wat ik nu heb is niet door amateurs inelkaar gezet, en hoewel er idd kanttekeningen te plaatsen zijn bij vooral de armen en schouder training, voelt de rest goed.
De aanpassingen voer ik door, evenals maar wat minder greedy zijn met de squats, en daar blijft het voor nu weer even bij, eerst kijken hoe dat aanvoelt.

maar ik doe een split training he, dus ik train 1 groep per dag.
Als ik mijn trainingen reduceer tot sessies van een half uur, want zo lang duurt dat, en pas een week later weer een half uurtje 1 groep ga trainen, schiet dus beter op begrijp ik?

Dan kan ik toch net zo goed alles bijelkaar harken en 2 of 3 dagen gaan trainen en de split dan maar vergeten. Maar dat ben ik niet van plan. ;)

Het schema wat ik nu heb is niet door amateurs inelkaar gezet, en hoewel er idd kanttekeningen te plaatsen zijn bij vooral de armen en schouder training, voelt de rest goed.
De aanpassingen voer ik door, evenals maar wat minder greedy zijn met de squats, en daar blijft het voor nu weer even bij, eerst kijken hoe dat aanvoelt.

Idd!! Mijn filosofie is dat je daar meer mee bereikt!! ;) Je spieren zo snel mogelijk een prikkel geven (met 1 of 2 oefeningen keihard rammen) en daarna zoveel mogelijk vreten en rust zodat die spiergroep sterker wordt!! Enige is dat je dan idd 1 dag traint, 2 dagen herstelt (en dan 4 dagen nix zou doen) en daarom train ik alle spiergroepen dus ook 2x in de week!

Terug naar de orde van de dag aub...

DONDERDAG RUG

Warmup

10 min. lopen
ff cruches erbij gedaan 2x30 + dumbbell op me borst

Vandaag voor het eerst Deadlift gedaan, ten koste van de cable rows, want dat gaat nergens meer over...Dus mijn trainer erbij gehaald, en eerst de techniek geleerd.
Normaal had ik met deadlift willen beginnen, maar de training liep nogal een beetje chaotisch. Ook had ik weer last van misselijkheid, wat de laatste tijd wel vaak gebeurt vind ik tijdens de training. Ut was bovendien bloedverziekend heet in de gym... :(

Pully Lat. 10x59, 8x73, 8x73, 6x79
One Arm BOR 10x34, 8x38, 8x38, 6x42 > Dat gaat vooruit! Spatzuiver ook!
Deadlift (eerst techniek leren, rustig aan begonnen dus) 10x60, 10x60, 8x85, 6x105, 3x125, 1x145 > Sjee, tof man! Volgens de pro's in ut krachthonk daarzo deed ik ut goed. Verheug me al op volgende week ;)
Vertical row 10x50, 8x66, 8x79 > verder niet zo spannend

Conclusie

Ik had erg veel last van de warmte, en was voortdurend misselijk... Misschien toch te lange intern=val met eten vs Crack? Hmmm....
De deadlift is mij goed bevallen, spierpijn valt mee, maar ik heb ook lekker rustig aan gedaan, eerst de techniek onder de knie krijgen. Lekkere workout, voelt goed ;)

goed bezig man, netjes om zo maar ineens 145 te liften...techniek is uitermate belangrijk geloof mij, ik ben tijdelijk gestopt omdat mijn techniek zuigt en dan moet je toch weer soort van voor of aan beginnen, dus leer het je gelijk goed aan!

verder doe je vier oefeningen voor rug zie ik.....GOED BEZIG! ;)

haha, thnx Sjaak! De 145 is nu de basis om mee te werken vanaf volgende week... :D

haha, thnx Sjaak! De 145 is nu de basis om mee te werken vanaf volgende week... :D

klinkt beetje krom uit mijn mond, maar blijf voorlopig gewoon op dit gewicht, tot je zelf soepel en zonder aanwijzingen dit steeds kan liften op 5 reps ofzo...dan pas langzaam verhogen. als je goed begint met DL dan zit er nog veel in!

is trouwens geen DL in de smith heh? ;) :P

Ik volg de aanwijzingen van mijn trainer, hou me daar ff aan vast ;)

Neej, gewoon een losse barbell ;) Ik post volgende week wel ff, kunnen jullie er weer op schieten ok? :D (Maar deze uitvoering is spatzuiver)

:eek: niet normaal je deadlift! is een sterk punt van je.

Leuk log, succes verder!

What the ****, Vanuit het niets zo ff mijn PR naar zijn grootje helpen!

Ik voel me zoo klein nu....

hehe thnx ;)

hahaha lekker voor je, lekker, lekker :evilred:

Peper je mij toch volgende week weer in? ;) En anders krijg ik wel weer op me fl**ker als ik weer een mislukt filmpje post :D

Reken maar dat ik je volgende week inpeper! ;) Maar je had waarschijnlijk wel weer belt om hé! ;) Ik doe het zonder! (die dingen zijn verboden in onze sportschool! :P loolz)

kep um ook zonder gedaan, anders lukt ie bij mij nie helemaal correct, kan dan net niet genoeg door me beentjes, zit ie un beetje in de weg. No belt dus

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven