- Waardering
- 426
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sjonge jonge.... Als ego hier zo belangrijk was geweest, had ik geen mislukte squats filmpje gepost, of wel soms? Genoeg er nu over!!![]()
maar ik doe een split training he, dus ik train 1 groep per dag.
Als ik mijn trainingen reduceer tot sessies van een half uur, want zo lang duurt dat, en pas een week later weer een half uurtje 1 groep ga trainen, schiet dus beter op begrijp ik?
Dan kan ik toch net zo goed alles bijelkaar harken en 2 of 3 dagen gaan trainen en de split dan maar vergeten. Maar dat ben ik niet van plan.
Het schema wat ik nu heb is niet door amateurs inelkaar gezet, en hoewel er idd kanttekeningen te plaatsen zijn bij vooral de armen en schouder training, voelt de rest goed.
De aanpassingen voer ik door, evenals maar wat minder greedy zijn met de squats, en daar blijft het voor nu weer even bij, eerst kijken hoe dat aanvoelt.
haha, thnx Sjaak! De 145 is nu de basis om mee te werken vanaf volgende week...![]()

niet normaal je deadlift! is een sterk punt van je.
Leuk log, succes verder!
What the ****, Vanuit het niets zo ff mijn PR naar zijn grootje helpen!
Ik voel me zoo klein nu....

hehe thnx
hahaha lekker voor je, lekker, lekker
Peper je mij toch volgende week weer in?En anders krijg ik wel weer op me fl**ker als ik weer een mislukt filmpje post
![]()
loolz)