AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
gefeliciteerd met je PR's!
Lekker geknald evil beertje van me.:D
 
EN NU IS HET OORLOG!!!

Kwarkie heeft zijn sorry ass weer bijelkaar geharkt, en gaat weer knallen.
Ik zat een tijdje in een dip, maar nu is het genoeg!!!

Ik zit NU in de gym - hij is net open - en ik ga ff ouderwets knallen!
Rug is aan de beurt...

Met vreten gooi ik er nog een schepje bovenop, ik moet 7 kilo pakken voor het einde van het jaar en dat gaat me lukken!!! :fire:

doelstellingen voor dit jaar:

bench press 100 kg
deadlift 200 kg
squat 145 kg

body 98 kilo liefst onder 15% bf

werk aan de winkel dus!

Succes man, hoop dat je al je doelen haalt.
iig meteen al een lekkere training na je 'oorlogverklaring' :D
 
gefeliciteerd met je PR's!
Lekker geknald evil beertje van me.:D

....hehehe...wil je een knuffel, hmmm?
Thnx Pee ;)

Succes man, hoop dat je al je doelen haalt.
iig meteen al een lekkere training na je 'oorlogverklaring' :D

Thnx Cynthia, ik ga mijn best er voor doen, en ik ben natuurlijk pas geloofwaardig als ik er een serieuze training tegenover zet eh? ;)
 
Dat je een biseksueelbent heb ik je nooit mee gepest maar hou alsjeblieft op met die achterlijke beertjes. Je lijkt wel zo`n wijferige relnicht gadverdamme. Die roze beer alias mc chick die pak je zeker van achteren als jullie samen gaan knuffelen? Stelletje gaylords pubers zijn jullie allemaal......



carebear.jpg
 
Dat je een biseksueelbent heb ik je nooit mee gepest maar hou alsjeblieft op met die achterlijke beertjes. Je lijkt wel zo`n wijferige relnicht gadverdamme. Die roze beer alias mc chick die pak je zeker van achteren als jullie samen gaan knuffelen? Stelletje gaylords pubers zijn jullie allemaal......

Bekijk bijlage 10008


Triootje Moz??








:roflol: whahahah



Okee, okee... jij je zin, ik zal mijn pezige bast wel weer ff opduiken :D
 
Triootje Moz??








:roflol: whahahah



Okee, okee... jij je zin, ik zal mijn pezige bast wel weer ff opduiken :D


Ja ik ga jullie eerste kruizigen en daarna bewerken met een martellans.
Heel verstandig wilde je al als vriend verwijderen wat een achterlijk zooitje allemaal. en die kip moet ook eens ophouden begon hem net aardig te vinden.

Lans_340.gif
 
Pas op hoor Moz, anders mag je niet meedoen met mijn kwark meisjes :D
 
Dat je een biseksueelbent heb ik je nooit mee gepest maar hou alsjeblieft op met die achterlijke beertjes. Je lijkt wel zo`n wijferige relnicht gadverdamme. Die roze beer alias mc chick die pak je zeker van achteren als jullie samen gaan knuffelen? Stelletje gaylords pubers zijn jullie allemaal......

Bekijk bijlage 10008
Je hebt duidelijk weer iets gemist mossad.
Die beertjes is het nieuwe imago van dbb. Care die niemand begrijpt als je begrijpt wat wij bedoelen.
Trouwens ik ben ook heel aardig en vind jou ook heel lief.
 
Je hebt duidelijk weer iets gemist mossad.
Die beertjes is het nieuwe imago van dbb. Care die niemand begrijpt als je begrijpt wat wij bedoelen.
Trouwens ik ben ook heel aardig en vind jou ook heel lief.

Je staat weer op mijn negeerlijst gaylord met je rozebeer;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik denk dat xtralarge niet graag met zijn eigen coïtusualiteit geconfronteerd wilt worden op het internet. Correct me if I'm wrong :)
 
Thnx Cynthia, ik ga mijn best er voor doen, en ik ben natuurlijk pas geloofwaardig als ik er een serieuze training tegenover zet eh? ;)

Is ook lekker voor jezelf, als je jezelf net zo'n 'belofte' hebt gedaan, dat je dan meteen daarna een lekkere knaltraining hebt, heb je meteen een goede start :)
 
Zwak hoor een beetje druk van xtra en je laat ons in de steek. :(
 
Hahaha, je bent weer lekker op dreef Sarge :roflol:

Ik weet trouwens niet wat erger is, op mijn huidige avatar heb ik immer een leren broek aan :eek:

Dan toch maar mijn evil beertje? :hahaha:

---------- Toegevoegd om 23:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:25 ----------

Zwak hoor een beetje druk van xtra en je laat ons in de steek. :(


Nee hoor, tis gay night en heb alleen me leren pak aangetrokken




:roflol:

---------- Toegevoegd om 23:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:28 ----------

Is ook lekker voor jezelf, als je jezelf net zo'n 'belofte' hebt gedaan, dat je dan meteen daarna een lekkere knaltraining hebt, heb je meteen een goede start :)


Zeker weten! En dat er nog maar vele mogen volgen... Ik hoop alleen wel dat mijn bodyfat de komende tijd een beetje z'n gedeist houdt... Ik probeer zo schoon mogelijk te bulken..,.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven