Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
kep um ook zonder gedaan, anders lukt ie bij mij nie helemaal correct, kan dan net niet genoeg door me beentjes, zit ie un beetje in de weg. No belt dus

Hé k*t! :) dacht dat dat het voor mij iig nog wat makkelijker moest maken! Maja 4x 140kg kunnen we, dan moet 1x 150kg, of 1x 160kg er ook wel inzitten! ;)

Liep jij al op je teentjes met 1x 145kg?

• Topic Starter Topic Starter
Stond wel te puffen als een stervend everzwijn, maar dat had te maken met de hitte... Ik voel dat er meer in zit, maar ff rustig aan opbouwen... Begin volgende week gewoon op 100/110, en wie weet zit de 160 er in?

Stond wel te puffen als een stervend everzwijn, maar dat had te maken met de hitte... Ik voel dat er meer in zit, maar ff rustig aan opbouwen... Begin volgende week gewoon op 100/110, en wie weet zit de 160 er in?

Denk dan 5x 100kg, 1x 120kg, 1x 140kg, 1x 150kg, 1x 160kg, denk dat dat dan een chille opbouw is om 1 RM neer te gaan zetten!

klinkt goed, maar ik moet me schema volgen van me trainert...

Dus voor mij 10, 10, 8, 6, 3, 1 Dus dat wordt spannend....

klinkt goed, maar ik moet me schema volgen van me trainert...

Dus voor mij 10, 10, 8, 6, 3, 1 Dus dat wordt spannend....

Damn, wil ook een PR trainert! :)
Maar ga jij het op die manier doen ;) Als je het mij vraagt heb je dan al veelteveel energie verspeelt op de eerste 4 setjes ;) Ik ga is ff kijken of ik vrijdag er wat moois van kan maken met die 5x, 1x, 1x, 1x, 1x

jah, maar die pak ik natuurlijk niet op 145 he? :D 2e of 3e set denk ik, gewoon proberen. Zolang ik um zuiver doe, is ut goed.
En ik doe de squat volgende week gewoon hoe het hoort, me trainer is er dan ook bij...

jah, maar die pak ik natuurlijk niet op 145 he? :D 2e of 3e set denk ik, gewoon proberen. Zolang ik um zuiver doe, is ut goed.
En ik doe de squat volgende week gewoon hoe het hoort, me trainer is er dan ook bij...

Ben benieuwd naar je squatjes dan! Ik had woensdag 5x 140kg neergezet he!! ;) Finally!

Ik ben er stil van... Zal es kijken of ik dat kan toppen zonder dat jullie me uitlachen hahaha

Goede workout man. lekker bezig.

Goed weekend kwark

Mooie training, de rows gaan goed zo te zien!

Prettig weekend.

VRIJDAG SCHOUDERS

WARMUP

Was al half warm, maar ff extra
MP losse barbell 20x
Side raises 15x10

MP op smith 10x40, 8x50, 8x60, 6x65 > Sjee, dat gaat goed! Voel wel dat door nieuwe schema mijn schouders meer moeite hebben
Side Raises 10x16, 8x18, 8x20 > CHEAT! > Mijn schouders zijn vermoeid merk ik...
Dumbbell Press 8x20, 8x22, 7x24 > FAIL! Had 8x moeten worden, maar tevreden
Front raises 8x18, 8x20, 8x20 > Perfectie!
Upright Row 10x54, 8x59, 8x64 > Heel netjes...

BUIK

Crunches 3x20 met 15 kilo schijf op borst

Conclusie

Ik merk dat met het nieuwe schema mijn schouders toch meer op hun fl**ker krijgen, en dat vertaald zich in iets minder explosie tijdens de schouder training. Toch was ik al alert op de schouder training, omdat ik um aan de zware kant vind en mijn gewricht problemen natuurlijk, maar ik ben erg tevreden. Ik merk dat mijn spier fitheid erg is toegenomen de laatste tijd.

VRIJDAG SCHOUDERS

WARMUP

Was al half warm, maar ff extra
MP losse barbell 20x
Side raises 15x10

MP op smith 10x40, 8x50, 8x60, 6x65 > Sjee, dat gaat goed! Voel wel dat door nieuwe schema mijn schouders meer moeite hebben
Side Raises 10x16, 8x18, 8x20 > CHEAT! > Mijn schouders zijn vermoeid merk ik...
Dumbbell Press 8x20, 8x22, 7x24 > FAIL! Had 8x moeten worden, maar tevreden
Front raises 8x18, 8x20, 8x20 > Perfectie!
Upright Row 10x54, 8x59, 8x64 > Heel netjes...

BUIK

Crunches 3x20 met 15 kilo schijf op borst

Conclusie

Ik merk dat met het nieuwe schema mijn schouders toch meer op hun fl**ker krijgen, en dat vertaald zich in iets minder explosie tijdens de schouder training. Toch was ik al alert op de schouder training, omdat ik um aan de zware kant vind en mijn gewricht problemen natuurlijk, maar ik ben erg tevreden. Ik merk dat mijn spier fitheid erg is toegenomen de laatste tijd.

Houdt je het in de gaten?? Als het nog verder zakt de komende weken dan ben je je spiergroep te hard op zijn fl**ker aan het geven, hersteld dan minder dan wat het ervoor was! (i know, fitheid gaat wel omhoog, spierkracht daalt)

ja, papa :D

haha, tuurlijk hou ik ut in de gaten... maar ben niet ontevreden hoor, laat het voorlopig ff lekker zoals ut nu is. ;) Als ik idd maar niet achetruit ga heh?

ja, papa :D

haha, tuurlijk hou ik ut in de gaten... maar ben niet ontevreden hoor, laat het voorlopig ff lekker zoals ut nu is. ;) Als ik idd maar niet achetruit ga heh?

:) Als je achteruit gaat kan je er trouwens ook nog gebruik van maken door een deloadweek in te voeren, maar dan ben je meer style a la professionele topsporters aan het trainen!!

Trouwens niet vetjes dat ik al na 4 uur werken mocht stoppen? Te chill!! :D

ow beter Ruben! Enn.... nog planneh vanaaf? Ik ga es ffies kijken in de stad strakkies, es zien of iemand zin heeft in mijn kwark ;) Net als vannacht trouwens hehe

lekkere schouder workout kwark, goed volume ook, maar denk je ook aan de achterkant-schouder?

vanavond achter de kippetjes aan dus :P ?

wow maar, beest...

dat is een heeel erg nette schouder training :eek:

echt mooi zo, knal zo verder

ow beter Ruben! Enn.... nog planneh vanaaf? Ik ga es ffies kijken in de stad strakkies, es zien of iemand zin heeft in mijn kwark ;) Net als vannacht trouwens hehe

Te lekker chickie van me werk wil met me stappen vanavond ;) Het moet maar hé, en heel vervelend is ze ook sinds vorige week van d'r vriend af is.... :P ;)

Ruupje vermaakt zich dus wel!! Jij ook veel plezier vanavond! ;)

Doe je wel klein beetje zuinig met je kwark? ;) Valt niet tegenop te vreten he! ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven