Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Stelletje geilzakken hoe staat het met trainen?:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
lekkere schouder workout kwark, goed volume ook, maar denk je ook aan de achterkant-schouder?

vanavond achter de kippetjes aan dus :P ?

Achterkant komt met de rug training voldoende aan bod, en de traps heb ik toch maar overgeslagen, die zijn al huge :D

wow maar, beest...

dat is een heeel erg nette schouder training :eek:

echt mooi zo, knal zo verder

haha thnx critter! ;) Hij gaat lekker! Mijn shirtjes worden al aardig krap hehe

Te lekker chickie van me werk wil met me stappen vanavond ;) Het moet maar hé, en heel vervelend is ze ook sinds vorige week van d'r vriend af is.... :P ;)

Ruupje vermaakt zich dus wel!! Jij ook veel plezier vanavond! ;)

Doe je wel klein beetje zuinig met je kwark? ;) Valt niet tegenop te vreten he! ;)

zozo... gatverdamme! Wat vreselijk voor je ! Kep ut echt met je te doen hoor! Moet je weer optreden? :D

Neu, daar ben ik aardig scheutig mee, neem wel een paar shakies extra en een flinke kabeljauw in de pan ;)

Heerlijk weekend retour! Lekker me verrekijker eruit hangen vanaaf ;) Juhaaaah!

D'r is gisteren ook getraind... ist dat zo? jah, dat is zo.... ;)

ZATERDAG DE GUNS (hee.... beginneh de shirtjes strak te zitteh???)

Barbell Curl 8x30, 8x40, 8x45 > 20 sec. en weer gaan
DB Curl 10x14, 8x16, 8x18 > 20 sec. en weer gaan. Pompen of verzuipeh
Concentration Curl 8x14, 8x14, 8x14 > Lekker langzaam, erg zuur! :P
Triceps cable push down 10x45, 10x54, 8x59, 8x64 > Sodeknetter wat lekker!
Seated triceps extension (dumbbell) 8x12, 8x14, 8x14

Nog ff de curnches machine misbruikt 3x20x45

Conclusie

Niks bijzonders, lekker de armpies laten ontploffen, korte rust periodes, lekker zuur maken die handel. Armen gaan bij mij redelijk hard, train ze dus maar niet overdreven. Tevreden!

geen slechte training, zoals we gewoon zijn :cool:

En zo struikel ik weer de Maandag in, kon vanmorgen mijn mandje niet echt uitkomen want ik had een beetje slecht geslapen. Komt nog bij dat ik weer een anti-brood dag had, dus zo schokkend veel gegeten had ik ook niet, dus dat beloofd wat op de benen dag...

Na mijn teleurstellende performance van vorige week, was ik vastbesloten het dit keer goed te doen - en wel volgens het boekje, dus heb ik mijn trainer erbij gehaald, die heeft mij wat aanwijzigingen gegeven, en heeft de squat geobserveerd, hij zei dat ut dit keer goed was.

Bij het meenemen van alle feedback besloten dit keer full squats te doen met een losse barbell. Als ik om donder merk ik ut vanzelf wel ;)

MAANDAG BENEN

Warmup

Beetje fietsen

Full squat Barbell 10x75, 8x95, 6x125, 3x145 > De laatste was meer over par, kreeg flinke last van me reet! Dikke fail natuurlijk weer in de laatste set, maar ja als ik iets fitter was geweest had het misschien zelfs kunnen lukken! Ik was best wel chicken shit om um los te doen, maar ging best redelijk. De uitvoering was iig goed nu.
Leg Press (full push) 10x100, 8x120, 8x134 > Pfff.... heb het maar bij 3 sets gehouden, ik voel me niet fit
Leg Curl 10x59, 8x66, 8x73
Leg Ext. 8x73, 8x79, 8x86 > 3x k*t natuurlijk, vorige week pakte ik deze nog 100 kilo in de laatste set. Ik ben helemaal kapot!

BUIK

Old fashion crunches op bankje met 18 kilo dumbbell op borst, all the way up, all the way down: 3x20x18 > oefening lekker langzaam gedaan, zo pak ik onderkant buik extra goed

Conclusie
Voor mijn gevoel wel hard getraind, energie wat wel snel op, ik merk idd dat indien goed uitgevoerd squatten geen kattepis is, en ga in het vervolg ook beter op de uitvoering letten! Jammer van de inkomplete sets, maar ben wel blij dat ik ut weer heb overleefd! ;)

Kwarkie!

Goed bezig dat je, je ego aan de kant hebt gezet en gewoon met een goede diepte bent begonnen met squatten!
Gaat lekker bij je!

3x 145kg is ook niet verkeerd!! :D

Kwarkie!

Goed bezig dat je, je ego aan de kant hebt gezet en gewoon met een goede diepte bent begonnen met squatten!
Gaat lekker bij je!

Thnx Robert! Ik blijf mijn best doen!

3x 145kg is ook niet verkeerd!! :D

Mijn pootjes zijn ut met je eens! hahaha :D

Ben je naar de Luchtmachtdagen geweest in Volkel?

OT:

Toch nog erg zieke squats kwark!

hahaha, je zou ut bijna denken he? Wat ik deed was iets spannender nog :D De kwark was weer in trek ;) Schijnen toch wel liefhebbers voor te zijn ;)

sjah..... De een staat lekker tegen je aan te rijen op de dansvloer, en is vervolgens gechckeerd als die ineens een boner voelt haha
De ander loopt al 2,5 uur achter me aan en de derde trekt me gewoon de plee in en begint je te ppen! Nou jah zeg!

Kep ut wel eens heet gegeten maar dit...????

sjah..... De een staat lekker tegen je aan te rijen op de dansvloer, en is vervolgens gechckeerd als die ineens een boner voelt haha
De ander loopt al 2,5 uur achter me aan en de derde trekt me gewoon de plee in en begint je te ppen! Nou jah zeg!

Kep ut wel eens heet gegeten maar dit...????

En toen werd je wakker??? :P ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven