- Waardering
- 551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

lekkere schouder workout kwark, goed volume ook, maar denk je ook aan de achterkant-schouder?
vanavond achter de kippetjes aan dus?
wow maar, beest...
dat is een heeel erg nette schouder training
echt mooi zo, knal zo verder
Hij gaat lekker! Mijn shirtjes worden al aardig krap heheTe lekker chickie van me werk wil met me stappen vanavondHet moet maar hé, en heel vervelend is ze ook sinds vorige week van d'r vriend af is....
![]()
![]()
Ruupje vermaakt zich dus wel!! Jij ook veel plezier vanavond!
Doe je wel klein beetje zuinig met je kwark?Valt niet tegenop te vreten he!
![]()

Okay ff kijken of je wel reageerdMot je ff een pagina terug he? De spiertjes ffies goed dik gemaakt weer, ze zullen zich wel weer met me vermaken vanavond in me singletje![]()

Joe2
Heerlijk weekend retour! Lekker me verrekijker eruit hangen vanaafJuhaaaah!

Heerlijk weekend retour! Lekker me verrekijker eruit hangen vanaafJuhaaaah!
Kwarkie!
Goed bezig dat je, je ego aan de kant hebt gezet en gewoon met een goede diepte bent begonnen met squatten!
Gaat lekker bij je!
Ben je naar de Luchtmachtdagen geweest in Volkel?
OT:
Toch nog erg zieke squats kwark!
Schijnen toch wel liefhebbers voor te zijn 
hahaha, je zou ut bijna denken he? Wat ik deed was iets spannender nogDe kwark was weer in trek
Schijnen toch wel liefhebbers voor te zijn
![]()
sjah..... De een staat lekker tegen je aan te rijen op de dansvloer, en is vervolgens gechckeerd als die ineens een boner voelt haha
De ander loopt al 2,5 uur achter me aan en de derde trekt me gewoon de plee in en begint je te ppen! Nou jah zeg!
Kep ut wel eens heet gegeten maar dit...?