- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Toch netjes die fullsquats!
Train je met iemand samen die je techniek ook een beetje in de gaten kan houden? Het is soms lastig te zien bij jezelf....

Dat is het voornaamste. Van hieruit goeie basis om verder te gaan. Blijf voorlopig full squats doen, niks par of below par. De oefening voelt veel effectiever zo. Ben alleen als de dood dat als ik straks zwaarder ga ik niet meer kan ingrijpen als ut mis gaat...
Nou, de training van vandaag ga ik straks posten, maar ik heb slecht nieuws.....
Mijn schouders hebben mij even fijntjes laten weten er geen zin meer in te hebben, en ik had al wat iin die strekking verwacht....
Ik heb tenauwernood een 9e schouder luxatie weten te voorkomen.... Wordt vervolgt zometeen.... eerst ff eten

Nou, de training van vandaag ga ik straks posten, maar ik heb slecht nieuws.....
Mijn schouders hebben mij even fijntjes laten weten er geen zin meer in te hebben, en ik had al wat iin die strekking verwacht....
Ik heb tenauwernood een 9e schouder luxatie weten te voorkomen.... Wordt vervolgt zometeen.... eerst ff eten
Ahhh dat klinkt k*t!
Balen dat ik nu naar feestje toe moet.. nu mis ik de "wordt vervolgd"![]()

Ik dacht ik kom hier weer eens ffies ''koek''eloeren, en zie een zeer goede squat staan (en zware leg press die vaak onderschat wordt)! Maar helaas lees ik ook dit klote nieuws. Veromd voor je kerel!

deloadze!
3 weken is wel heel erg lang....je kan toch ook iets minder pakken en op techniek. Op deload zit je vaak wel heel erg laag in de KG`s.
s6 man
netjes hoor, 3x145 is ook al bruut.
hehe