Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik geef toe dat ik een beetje een sletje ben :D

Maar zij begonnen! ;)

Hahah, ik word elke weekend ook verkracht door dames! ;) :P

Nog ff en ze zijn nog met elkaar bevriend ook OMG!!!
Daar gaat mijn reputatie! :(

Toch netjes die fullsquats!
Train je met iemand samen die je techniek ook een beetje in de gaten kan houden? Het is soms lastig te zien bij jezelf....

full squat is erg netjes man!

lekker bezig hier.

Toch netjes die fullsquats!
Train je met iemand samen die je techniek ook een beetje in de gaten kan houden? Het is soms lastig te zien bij jezelf....

Thnx Loo! Nee helaas niet. En idd, lastig te zien, daarom was mijn trainer er op mijn verzoek bij om te observeren. Ik heb de techniek nu goed door, ik probeer het in het vervolg op die manier te doen. En full squats bevallen me wel, kep toch meer spierpijn ook haha :cool:

full squat is erg netjes man!

lekker bezig hier.

Thnx XL, ik heb een les geleerd ;) Dat is het voornaamste. Van hieruit goeie basis om verder te gaan. Blijf voorlopig full squats doen, niks par of below par. De oefening voelt veel effectiever zo. Ben alleen als de dood dat als ik straks zwaarder ga ik niet meer kan ingrijpen als ut mis gaat...

Nou, de training van vandaag ga ik straks posten, maar ik heb slecht nieuws.....
Mijn schouders hebben mij even fijntjes laten weten er geen zin meer in te hebben, en ik had al wat iin die strekking verwacht.... :(
Ik heb tenauwernood een 9e schouder luxatie weten te voorkomen.... Wordt vervolgt zometeen.... eerst ff eten

Nou, de training van vandaag ga ik straks posten, maar ik heb slecht nieuws.....
Mijn schouders hebben mij even fijntjes laten weten er geen zin meer in te hebben, en ik had al wat iin die strekking verwacht.... :(
Ik heb tenauwernood een 9e schouder luxatie weten te voorkomen.... Wordt vervolgt zometeen.... eerst ff eten

Ahhh dat klinkt k*t!

Balen dat ik nu naar feestje toe moet.. nu mis ik de "wordt vervolgd" :(

Ik dacht ik kom hier weer eens ffies ''koek''eloeren, en zie een zeer goede squat staan (en zware leg press die vaak onderschat wordt)! Maar helaas lees ik ook dit klote nieuws. Veromd voor je kerel!

Ahhh dat klinkt k*t!

Balen dat ik nu naar feestje toe moet.. nu mis ik de "wordt vervolgd" :(

Nou, ik ga um nu posten, lees en huiver.... :(

Ik dacht ik kom hier weer eens ffies ''koek''eloeren, en zie een zeer goede squat staan (en zware leg press die vaak onderschat wordt)! Maar helaas lees ik ook dit klote nieuws. Veromd voor je kerel!

Thnx Koekie, hahaha, dit is helaas andere koek, om maar bij de woordspelingen te blijven ;)

Nou, daar komt 'ie:

DINSDAG - BORST

Warmup

Rekken en strekken, warmup set benchpress.

Goed gemutst, en redelijk energiek begin ik aan mijn training, al snel zou blijken dat mijn schouders totaal overbelast zijn...

Bench Press 10x45, 8x65, 8x75, 5x85, 3x85 > De laatste 2 sets hadden resp. 6 en 4 herhalingen moeten zijn, het ging gewoon niet meer. Schouders gaven nog geen feedback, maar energie was op...
Decline Bench Press 10x55, 8x65, 7x75 > FAIL! FAIL! FAIL! De laatste set had 8 moeten worden, en daarna nog een 6 erbij... In de 7e rep stortte te kracht in mijn rechter schouder helemaal in, en vloog mijn arm bijna uit de kom!!! Ik heb de oefening onmiddelijk gestaakt. Geen pijn, maar bijna wel!

Besloten mijn training aan te passen aan de omstandigheden, en de dumbbell press geschrapt.

Dumbbell Fly's 10x20, 8x22, 8x24, 6x24 > Ging goed, deze oefening is voor mijn schouders ook niet gevaarlijk. Het gaat vooral mis bij het pushen boven schouder hoogte, of pullen boven schouder hoogte waarbij ik mij zorgen moet maken.

Extra lange sets Cable cross gedaan om toch een komplete borst workout te hebben:
Cable Cross 15x18, 15x23, 10x27, 15x23

Dit is zorgelijk, meteen mijn trainer geconsulteerd, en in overleg met hem doe ik de komende 2 weken voor de schouder deload training, in mijn geval betekent dit laag gewicht, lange sets om de doorbloeding te stimuleren en slechts 3 oefeningen.
Voor de rest van het schema heeft dit vooralsnog geen consequenties, maar ik hou het heel erg in de gaten. Ik ben benieuwd wat de rug training donderdag teweeg brengt, maar schouders gaan voorlopig iin de remise :(

Teleurgesteld en toch geschrokken (ondanks dat ik het wel had verwacht) ben ik afgedropen naar huis.

Ik laat me niet depri lullen door mezelf, maar het kost moeite positief te blijven, kan wel janken eigenlijk...

Gelukkig houd ik me koppie erbij, en ken ik mijn lichaam onderhand en ben blij dat ik het zag aankomen, anders had ik wel weer fijn overnieuw kunnen beginnen na 6 weken revalidatie :(

Laatst bewerkt:
Wow, gelukkig geen blessure! Ik hoop echt dat ik nooit een blessure ga krijgen, KT is echt een verslaving geworden!

Veel geluk met die deload!

deloadze!

3 weken is wel heel erg lang....je kan toch ook iets minder pakken en op techniek. Op deload zit je vaak wel heel erg laag in de KG`s.

s6 man

deloadze!

3 weken is wel heel erg lang....je kan toch ook iets minder pakken en op techniek. Op deload zit je vaak wel heel erg laag in de KG`s.

s6 man

Het klinkt allemaal erger dan het is, alleen de schouder training wordt ontzien.

Wellicht dat ik zelfs de hele training andere gewichten, sets en reps ga doen, maar dat moet ik even overleggen of dat handig is. Voor nu dus alleen de schouders in deload en flink rust nemen... Heb ik gisteren ook gedaan, ik ben vroeg mijn mand in gegaan, voel me wel goed, geen pijn ofzow. Ging wel ff door ut oog van de naald gisteren pfff...

beest...ik heb een hoop gemist zie ik. belangrijkste is dat je grote mannen squats gedaan hebt ;) netjes hoor, 3x145 is ook al bruut.

eens met Xtra...3 weken is misschien wat veel. probeer anders 1 echte deload en dan langzaam 2 weken iets zwaarder, maar puur op techniek....ver buiten bereik van falen blijven.

succes man en die weekend verhalen van jou :P hehe

Ik neem het even mee in het overleg met mijn trainer. Thanks heren!

sterkte met je rugtraining vandaag, hopelijk valt het allemaal mee

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven