XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
t*ring kwarkje nette deadlift heb je, sta echt versteld.
En, ga je binnekort aan de juice?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.402
netjes kwark
feli met je pr op de deadlift,
word tijd dat ik ook eens wat meer gas ga geven

Thnx makker! Anders train je een keertje met mij mee, lachen man, je zit niet zover bij mij vandaan ;)

---------- Toegevoegd om 21:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:27 ----------

t*ring kwarkje nette deadlift heb je, sta echt versteld.
En, ga je binnekort aan de juice?

Jup, ik ga volgende maand beginnen met 14 weken Test E 500mg per week, eerste 4 weken dianabol erbij, 40mg per dag en een nakuur nolvadex ook 4 weken.... Dat wordt beestachtig knallen denk ik!

Jup, ik ga volgende maand beginnen met 14 weken Test E 500mg per week, eerste 4 weken dianabol erbij, 40mg per dag en een nakuur nolvadex ook 4 weken.... Dat wordt beestachtig knallen denk ik!
Hmm het zegt me niks, ik zou me daar eigelijk ook eens over in moeten lezen, weet ik tenminste de namen/termen.
Keep us posted dan he!

Netjes die deadlift kwark!
Gaat lekker! :thumbs:

Op zo'n korte tijd bijna 200 kg deadliften! Manmanman, goede genen heb je, zeg :p Met wat juice zal je volgens mij extreem hard knallen, al denk ik dat je ook nog goede progressie kunt boeken naturel, want het gaat toch ook allemaal zeer goed vooruit? Maargoed, kwarkie, hou ons idd goed op de hoogte! YOU GONNA BE A ANIMALLLL!

Bizarre prestatie Kwark :thumbup:. Gaat belachelijk hard.

• #3.407
Hmm het zegt me niks, ik zou me daar eigelijk ook eens over in moeten lezen, weet ik tenminste de namen/termen.
Keep us posted dan he!

Will do :thumbs: er komt een kuurlog :D

Netjes die deadlift kwark!
Gaat lekker! :thumbs:

Thnx Robert ! Dit moest gewoon ff, jeweettoch? :D

Op zo'n korte tijd bijna 200 kg deadliften! Manmanman, goede genen heb je, zeg :p Met wat juice zal je volgens mij extreem hard knallen, al denk ik dat je ook nog goede progressie kunt boeken naturel, want het gaat toch ook allemaal zeer goed vooruit? Maargoed, kwarkie, hou ons idd goed op de hoogte! YOU GONNA BE A ANIMALLLL!

Ghehehe, thnx mate! Jah, ik mag niet klagen, geduld is niet mijn beste vriend, en ik word ook een dagje ouder, dus de natuurlijk testo-productie komt onder druk te staan, dus dan maar op de raket brandstof!

Yeah buddy, jwz :D

---------- Toegevoegd om 22:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------

Bizarre prestatie Kwark :thumbup:. Gaat belachelijk hard.

Thnx Pal! Ben er ook best trots op ghehehe... Je had me moeten zien man, stont te trillen als een rietje haha en dat terwijl ik de vorige keer dat ik aan het deadliften was iets meer energie had hoor.... maf... :scratch:

Vette deadlift kwarkie, sterk beest ben je geworden!

195... kl***zak.

In 3 maanden gewoon meteen 195kg pakken. Deadliftmixer!

• #3.415
Als je de volgende keer niet al die volume vooraf doet dan kun je denk ik al die fantastische mijlpaal de 200 halen. Heel mooi hoor!

Kwark serieus, ik vind echt niet leuk dat je die 195 heb gedeadlift.
kom ik aan kakken met me 135

Gewoon niet meer leuk! :mad:

:roflol:

• #3.418
Als je de volgende keer niet al die volume vooraf doet dan kun je denk ik al die fantastische mijlpaal de 200 halen. Heel mooi hoor!

Ghehe, ja wie weet. Maar eerst wil ik mijn spierconditie in de 175 range verbeteren, als die eenmaal 5 reps is, ga ik 200+ denken. ;)

Kwark serieus, ik vind echt niet leuk dat je die 195 heb gedeadlift.
kom ik aan kakken met me 135

Gewoon niet meer leuk! :mad:

:roflol:

Wel hoor, da's heeeeel leuk ghehehee :D
Joh, voordat jij een meissie bent, hebbie ook 195 maat!

Goedmiddag Chris,

Alles lekker?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven