- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
netjes kwark
feli met je pr op de deadlift,
word tijd dat ik ook eens wat meer gas ga geven

t*ring kwarkje nette deadlift heb je, sta echt versteld.
En, ga je binnekort aan de juice?
Hmm het zegt me niks, ik zou me daar eigelijk ook eens over in moeten lezen, weet ik tenminste de namen/termen.Jup, ik ga volgende maand beginnen met 14 weken Test E 500mg per week, eerste 4 weken dianabol erbij, 40mg per dag en een nakuur nolvadex ook 4 weken.... Dat wordt beestachtig knallen denk ik!
Met wat juice zal je volgens mij extreem hard knallen, al denk ik dat je ook nog goede progressie kunt boeken naturel, want het gaat toch ook allemaal zeer goed vooruit? Maargoed, kwarkie, hou ons idd goed op de hoogte! YOU GONNA BE A ANIMALLLL!Hmm het zegt me niks, ik zou me daar eigelijk ook eens over in moeten lezen, weet ik tenminste de namen/termen.
Keep us posted dan he!

Op zo'n korte tijd bijna 200 kg deadliften! Manmanman, goede genen heb je, zegMet wat juice zal je volgens mij extreem hard knallen, al denk ik dat je ook nog goede progressie kunt boeken naturel, want het gaat toch ook allemaal zeer goed vooruit? Maargoed, kwarkie, hou ons idd goed op de hoogte! YOU GONNA BE A ANIMALLLL!

Thnx makker! Anders train je een keertje met mij mee, lachen man, je zit niet zover bij mij vandaan
zou wel laage zijn een keer knallen ja.
waar woon je ergens dan

Vette deadlift kwarkie, sterk beest ben je geworden!

In 3 maanden gewoon meteen 195kg pakken. Deadliftmixer!
gaat lekkurrrr....Als je de volgende keer niet al die volume vooraf doet dan kun je denk ik al die fantastische mijlpaal de 200 halen. Heel mooi hoor!

Kwark serieus, ik vind echt niet leuk dat je die 195 heb gedeadlift.
kom ik aan kakken met me 135
Gewoon niet meer leuk!
![]()