- Waardering
- 666
+1, leipe shit ouwe!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Never better! Ik heb weer 2KG whey besteld en een nieuwe zak hondebrokken ehhh mutant mass... dan nog ff 600 gram crea er doorheen mengen, en klaar is chris.
Heb ik altijd food to go bij me... Ik moet zo vaak de deur uit naar klanten, dan is het perfect dat ik de optimale calorieen/proteine bom bij me heb 

Yoww SjaakmansNever better! Ik heb weer 2KG whey besteld en een nieuwe zak hondebrokken ehhh mutant mass... dan nog ff 600 gram crea er doorheen mengen, en klaar is chris.
Heb ik altijd food to go bij me... Ik moet zo vaak de deur uit naar klanten, dan is het perfect dat ik de optimale calorieen/proteine bom bij me heb
---------- Toegevoegd om 13:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:09 ----------
Nee hoor, hier ben ik![]()

Idd Kwark je bent een bb-er, vind het altijd grappig dat gezeur naar pl-ers toen maar op de deadlift wilt iedereen een flinke max hebben. Zijn toch aardig wat bb-ers die er vaak op maxen.
Vergeet het volumewerk op de deads niet, dus die reps op de 175kg zal geen verkeerde beslissing zijn.
ja ik had ook die mutant mass opgezocht. dat is wel een heel rijk product met veel voedingsstoffen erin. veel kcal en protein.
zit er ook nog te denken die ooit te halen, aangezien ik met werkdagen ook weinig tijd heb om te eten (om de 4 uur een kwartiertje pauze).
maar heb nu 5kg whey, die maak ik eerst mee op
Thnx Loo, it feels GOOOOOOD bro!
Moet je echt doen bro, voor ecto's zoals wij is het een uitkomst. Dit laat echter niet onverlet dat je normale voeding ook moet staan als een huis eh. NEVER FORGET!
Het begint nu ergens op te lijkenAlweer een beestige training erop zitten yeah buddies!! Ik ga um zo posten ziet er heel interessant uit....
haha.Oke kan niet wachten, ik heb je geprobeerd eruit te deadliften vandaag, niet gelukthaha.

PR-tjes vliegen weer in het rond LOL
Nu ga ik sowieso morgen die Front Raises doen..

Respect voor deze mannetje mensen, hem moet je niet fokken, je weet
Verdomme, wat een goede trainingen! Moet een heerlijk weekend worden voor je!