XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Idd Kwark je bent een bb-er, vind het altijd grappig dat gezeur naar pl-ers toen maar op de deadlift wilt iedereen een flinke max hebben. Zijn toch aardig wat bb-ers die er vaak op maxen.

Vergeet het volumewerk op de deads niet, dus die reps op de 175kg zal geen verkeerde beslissing zijn.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.423
Goedmiddag Chris,

Alles lekker?

Yoww Sjaakmans :D Never better! Ik heb weer 2KG whey besteld en een nieuwe zak hondebrokken ehhh mutant mass... dan nog ff 600 gram crea er doorheen mengen, en klaar is chris. :D Heb ik altijd food to go bij me... Ik moet zo vaak de deur uit naar klanten, dan is het perfect dat ik de optimale calorieen/proteine bom bij me heb :D

---------- Toegevoegd om 13:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:09 ----------

Nee hoor, hier ben ik :D

Yoww Sjaakmans :D Never better! Ik heb weer 2KG whey besteld en een nieuwe zak hondebrokken ehhh mutant mass... dan nog ff 600 gram crea er doorheen mengen, en klaar is chris. :D Heb ik altijd food to go bij me... Ik moet zo vaak de deur uit naar klanten, dan is het perfect dat ik de optimale calorieen/proteine bom bij me heb :D

---------- Toegevoegd om 13:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:09 ----------

Nee hoor, hier ben ik :D

ja ik had ook die mutant mass opgezocht. dat is wel een heel rijk product met veel voedingsstoffen erin. veel kcal en protein.

zit er ook nog te denken die ooit te halen, aangezien ik met werkdagen ook weinig tijd heb om te eten (om de 4 uur een kwartiertje pauze).

maar heb nu 5kg whey, die maak ik eerst mee op

• #3.425

Thnx Loo, it feels GOOOOOOD bro! :cool:

Idd Kwark je bent een bb-er, vind het altijd grappig dat gezeur naar pl-ers toen maar op de deadlift wilt iedereen een flinke max hebben. Zijn toch aardig wat bb-ers die er vaak op maxen.

Vergeet het volumewerk op de deads niet, dus die reps op de 175kg zal geen verkeerde beslissing zijn.

Klopt, ik ga voor kwaliteit, ik maak me geen zorgen, die 200 lonkt al een paar weekjes naar me, maar ik pak het rustig aan! De kwaliteit op de 175 moet gewoon omhoog, goed laat scheuren die spieren! Ik heb nu de bevestiging waar ik op had gewacht: De explosie is er, en voel me er zeker bij. Als de 175 naar de 5x gaat, ben ik toe aan 200+ en stappen maken tussen 15-20 kilo bevalt me prima. Ik ben in de juiste ranges omhoog gegaan, dit vasthouden dus!

---------- Toegevoegd om 13:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:14 ----------

ja ik had ook die mutant mass opgezocht. dat is wel een heel rijk product met veel voedingsstoffen erin. veel kcal en protein.

zit er ook nog te denken die ooit te halen, aangezien ik met werkdagen ook weinig tijd heb om te eten (om de 4 uur een kwartiertje pauze).

maar heb nu 5kg whey, die maak ik eerst mee op

Moet je echt doen bro, voor ecto's zoals wij is het een uitkomst. Dit laat echter niet onverlet dat je normale voeding ook moet staan als een huis eh. NEVER FORGET!

Thnx Loo, it feels GOOOOOOD bro! :cool:

Moet je echt doen bro, voor ecto's zoals wij is het een uitkomst. Dit laat echter niet onverlet dat je normale voeding ook moet staan als een huis eh. NEVER FORGET!

dat zit wel goed.
dagelijks rijst/pasta, kipfilet, mager rundergehakt, *avondeten*, kwark, chcomel, melk, brinta, zalm, brood

real ecto powah!!

• #3.429
Alweer een beestige training erop zitten yeah buddies!! Ik ga um zo posten ziet er heel interessant uit....

Post die training nou maar :o

• #3.433
VRIJDAG - ALLES NAAR DE KLOTE DAG WANT IK BEN EEN SUPERDUDE TRAINING

Schouders

Side raises

10x10
10x12
10x14
10x16
10x18 > Tot hier strict
10x20 > Pomp begint al, dat beloofd wat

Military Press

10x20
10x40 > Auw, beetje last van me gewricht...ff wat anders

DB Shoulder Press

10x18
10x20
10x22
10x24
10x26 > VPR! Oooowww Yeah

Front raises

10x14
10x16
10x18
10x20
10x22 > Ahhhh Yeah! Monsterlijke pomp, dikke koppen op mijn schouders, freaky :P

Armpies

DB Curl

10x14
10x16
10x18
10x20
10x22 > PR!

EZ Bar

10x38
10x38
10x38

Triceps push down

10x64
10x73
5x82 > PR!

Triceps extensions (rope)

10x36
10x41
10x45

Conclusie

Wat een beestige training!!! De-****ing-licious! En die pomp die ik heb is fenomenaal! Stond nog ff 10 minuutjes na te genieten te freaken voor de spiegel gheheheh

Laatst bewerkt:
PR-tjes vliegen weer in het rond LOL
Nu ga ik sowieso morgen die Front Raises doen..

Respect voor deze mannetje mensen, hem moet je niet fokken, je weet :sd:

Verdomme, wat een goede trainingen! Moet een heerlijk weekend worden voor je!

• #3.437
Brutaal weer! Dikke front raises :D

Thnx gap!

PR-tjes vliegen weer in het rond LOL
Nu ga ik sowieso morgen die Front Raises doen..

Ghehehe, ben ook erg tevreden :D

Respect voor deze mannetje mensen, hem moet je niet fokken, je weet :sd:

Verdomme, wat een goede trainingen! Moet een heerlijk weekend worden voor je!

Hehehe, thnx koekie! Ik weet niet wat er loos is, maar ik ben zooo ****ing gemotiveert, en ik groei nog steeds flink, ben nie meer te houwe man!

Word zeker een heerlijk weekend, maar morgen ook nog ff me t**ten knallen!

Lekkere training met lekker gewichten Kwakje

goed getraind kwark
je schouders kunnen het één en ander aan
jammer dat ze achilleshiel zijn bij het bankdrukken
was het gewicht teveel bij de mp
of is je houding anders

Vind dat je de side en front raises erg zwaar doet in verhouding tot je DB shoulder pres. Ik doe db shoulder press boven de 30 kg maar mijn side en front raises maximaal met 14 (strict).

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven