AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Zeer nice chris, de volgende x gaan we voor 4x90 RAW.:D
 
1 januari : 100kg BP. you know!

fijne avond nog man, geniet na van je training :thumb:
Je krijgt karma wanneer ik kan geven :D
 
Yeaaaaaaaaah mother****er :hedbang:

Lekker kwark, you're in the zone!!!!!!!

---------- Toegevoegd om 19:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:49 ----------



Prima baas!

Ben pas in da zone na de 100 :D But sure do got my mojo ;)

Nette training
Alleen Spot reps tellen niet :) verder weer goeie shit maain.
JWZ Kwark je draait.

Yeah buddy... Kwark in da house ! maaaaiiiiiinnnn :D
 
Nette training
Alleen Spot reps tellen niet :) verder weer goeie shit maain.
JWZ Kwark je draait.

hej, waarom post jij zonder aan mij te vragen foto's van mijn vriendin?! kleine viezerik!



:jk:
 
ik moet je logje echt meer bezoeken bij het zien van die foto:eek:
 
Zeer nice chris, de volgende x gaan we voor 4x90 RAW.:D

rustig aan... ff kijken of dat lukt, ik ga niet tot het naadje...

1 januari : 100kg BP. you know!

fijne avond nog man, geniet na van je training :thumb:
Je krijgt karma wanneer ik kan geven :D

Thnx gappie! Dit was een persoonlijke overwinning.

ik moet je logje echt meer bezoeken bij het zien van die foto:eek:

blablablabla...bladerdeeg
 
Alleen Spot reps tellen niet :) verder weer goeie shit maain.
Hmm, toch vind ik van wel. Als je het gewicht langzaam laat zakken, en je borst maximaal aanspant en iets geholpen wordt, heeft het wel degelijk effect op je borst. Vaak voel ik ze zelfs na 2 spotreps (alleen als 't de laatste 2 zijn) echt gruwelijk, en meestal zelfs beter dan wanneer zonder spotreps..
 
Oeps, ik vergeet helemaal te zeggen dat het een nette training was.. Echt wtf, 90kg benchen.. Mijn natte droom, die over ongeveer 5(?) jaar werkelijkheid kan worden :(
 
wanneer mogen we 100kg bench verwachten van kwark? :D
 
Hmm, toch vind ik van wel. Als je het gewicht langzaam laat zakken, en je borst maximaal aanspant en iets geholpen wordt, heeft het wel degelijk effect op je borst. Vaak voel ik ze zelfs na 2 spotreps (alleen als 't de laatste 2 zijn) echt gruwelijk, en meestal zelfs beter dan wanneer zonder spotreps..

Ik tel ze ook gewoon mee. Niks geen gelul, hahaha

Oeps, ik vergeet helemaal te zeggen dat het een nette training was.. Echt wtf, 90kg benchen.. Mijn natte droom, die over ongeveer 5(?) jaar werkelijkheid kan worden :(

ach wat een gelul kerel, dat doe jij ook heel snel, en 90 kom op man, not that bigga deal... Thnx though ;)

wanneer mogen we 100kg bench verwachten van kwark? :D

Muah, ik pak het rustig, maar gestaag aan... Ik ga de kwaliteit op de 90 eerst verbeteren, en dan ergens volgende maand ofzo 100 proberen...
 
Yo big Kwark, geen zin om de afgelopen week door te nemen dan moet ik 30 pagina's spam doorspitten.
Hoe'st met spuiten, merk je er al wat van? Pijnlijke injectiespots?:D Geilheid? :hornyna:
 
Haha, geen AAS voor mij hoor ;)

Ook zonder lukt dat. Kijk, ik heb gewoon erge achterstanden opgelopen met die schouder shizzle, dan is dit wel ff een mooie springplank om door de bariere heen te knallen haha

---------- Toegevoegd om 22:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:01 ----------

Yo big Kwark, geen zin om de afgelopen week door te nemen dan moet ik 30 pagina's spam doorspitten.
Hoe'st met spuiten, merk je er al wat van? Pijnlijke injectiespots?:D Geilheid? :hornyna:

check me laatste training maar... de 100 bench komt nu wel dichterbij makker, dan hoor ik er eindelijk bij :D

PR's:

Squat 8x130
Bench 4x90 (2 spot)
schuin bench: 8z70
DB fly's 6x28
Pullover eindelijk 40
leg press: 8x220

en nog wel een paar, kan ze zo ff niet reproduceren. Dus ja, dat gaat lekker. Power gains zijn echt niet normaal meer. Na 1,5 week begon de diana al lekker in te knallen. Ik ga over een paar dage de 3e week in...

Laatste weging is 93,8kg, nog nauwelijks vochtretentie. Wel botergeil ja, ben een gevaar op 2 (best wel pezige) poten hahaha :D
Alcohol vrij leven kost geen moeite.
og nooit zo'n mind-muscle connectie gehad als nu. De hele dag door een brute pomp ook nog in me spieren en denk de hele dag aan niks anders dan spieren, vreten, trainen ennehhh..... nken :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven