- Waardering
- 622
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Epic!
Nice baas, zo hoort het. Knallen voor het leven.
Kwakkie word een grote kwak, t*ring wat ga jij snel vooruit laatste weken, en komende ook wss!

hhhm dit is haast de overtuiging voor mij om aas te gaan gebruiken
nette squat natuurlijk! maare zonnebankie pakken?! ga je wedstrijden doen machoman!

ik wil een beetje van die bleke huid af ghehehe....
maja, da's een leuke jongensdroom.... 
live your dream not dream youre life. als jij een wedstrijd wint ga ik op mac os x draaien![]()
Dat zijn wijze woorden. Ik ben een poging aan het wagen. Eerst wat biefstuk op me frame plakken.... (de lijm droogt heel langzaam, dus duurt nog een paar jaar misschien)
Nou, nu ga ik er mijn levenswerk van maken. Jij op OSX, that will be the day!
eindelijk een waardig opponent voor Mac.
Op dit moment is Mac OS X nog het meest geavanceerde en stabiele platform around. Dat kon wel eens gaan veranderen met Chrome. Ik vol het met argus ogen...

Zonnebankie gepakt, en pleite!
Ik ga voortaan extra pomp setjes doen, en na volgende week een hele pomp week voor spierherstel. Ik heb mijn spieren zo op hun fl**ker gegeven, dat een weekje doorbloeden er best wel ff bij mag...
Ik zou me daar niet al te druk maken nu je kuurt, je herstelt veel sneller dan natural dus ik zou gewoon 10 weken volgas knallen.
Af en toe ff een extra rustdag kan geen kwaad, maar een week onder failure trainen is een week weggooien nu.
Je kuurt een week of 10, dus je hebt maar 10x de kans om borst te pakken.
Als je een week jack shit doet dan is het nog maar 9x...snap je? Elke training moet 110% zijn.
Alleen blessures, daar moet je voor oppassen...
Brute squatsessie trouwens! Its on now!
Gewoon blijven knallen man, daarbuiten lekker vroeg de mand in en goed vreten... dan moet het wel goedkomen.![]()