AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.181
Worden ze al boos, dat je alle gewichten in de nieuwe gym gebruikt :roflol: ?

Ghehehe, nee valt gelukkig mee... wel irri om steeds met die schijven te slepen van hot naar her...eerst allemaal verzamelen om te squatten, dan weer afbreken, en de leg press optuigen haha

---------- Toegevoegd om 11:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:35 ----------

Kwark gaat hard, harder dan vlammen in de praxis :)

Ghehehe, you ain't seen nothin' yet! Ik begin nog maar net hihihi

3e spuit gaat vanaaf me reet in! :rolleyes: kom maar op met dan gouden goedje..ahhhh yeah, come to kwarkie.... :cool:

Vind je het nou normaal om in deze sectie met al die minderjarige om op zo`n infantiele manier over gebruik te praten? Daar heb je toch een kuurdagboek voor geopend.

ik mag dan 18 zijn, maar ben wijs zat.
laat me niet een 'kuurtje inpraten' omdat Kwark en enthousiast over is.

misschien als ik 5 jaar train en tegen een plateau aanzit, maar dat is nog lang niet aan de orde.

dat lucht op kwark

• #4.185
Vind je het nou normaal om in deze sectie met al die minderjarige om op zo`n infantiele manier over gebruik te praten? Daar heb je toch een kuurdagboek voor geopend.

Hahaha, we hebben niet allemaal zo'n ambtenaren instelling ! :D
Als het hier ter sprake komt, ga ik niet zeggen we gaat hierover in het kuurlog praten. Slaat natuurlijk nergens op sjaak.

En wat de minors ervan vinden is hun eigen verantwoordelijkheid.
Ik moest op mijn 13e al op mezelf passen door inbicielen van ouders... Waar hebben we het over. Dan kunnen die jongelui best wel tegen een stootje these days.

misschien als ik 5 jaar train en tegen een plateau aanzit, maar dat is nog lang niet aan de orde.

Zo is dat. Ik heb trouwens niet gezegd dat anderen maar moeten gaan kuren omdat het voor mij werkt. Sterker nog, ik heb van verschillende personen op dit forum de vraag gekregen of ze het moeten doen. Ik heb het ze afgeraden.

:D

Ik wou net zeggen. Ik zat gister eens voor de gein in de AAS sectie te checken en ik moet zeggen daar worden topics geopend door 26 jarigen die er nog minder verstand van hebben dan een gemiddelde 14 jarige hier.

3e alweer:). Ben het trouwens wel met Loo eens. Niet een weekje rustig aan gaan doen, gewoon knallen:D.

Ben het gedeeltelijk eens met sarge, maar hoop van harte dat we hier niet allemaal idioot zijn en massaal gaan gebruiken omdat kwark er resultaat op boekt. Iedereen boekt resultaat op de goede shit, met goede training en voeding...

Echter kun je een natuurlijke plateau bereiken waar je al dan niet of wel overheen wilt...ik neem genoegen met het plateau..denk ik:rolleyes:

je traint voor jezelf
en iedereen moet zichzelf beslissen hoe
hij dat invult

• #4.189
Ik wou net zeggen. Ik zat gister eens voor de gein in de AAS sectie te checken en ik moet zeggen daar worden topics geopend door 26 jarigen die er nog minder verstand van hebben dan een gemiddelde 14 jarige hier.

3e alweer:). Ben het trouwens wel met Loo eens. Niet een weekje rustig aan gaan doen, gewoon knallen:D.

hahaha, kan je nagaan...

OK, OK,...ik knal al, ik knal al.... :D

Ben het gedeeltelijk eens met sarge, maar hoop van harte dat we hier niet allemaal idioot zijn en massaal gaan gebruiken omdat kwark er resultaat op boekt. Iedereen boekt resultaat op de goede shit, met goede training en voeding...

Echter kun je een natuurlijke plateau bereiken waar je al dan niet of wel overheen wilt...ik neem genoegen met het plateau..denk ik:rolleyes:

Maja, ik ga toch echt niet mooi weer spelen omdat er mogelijk iemand in mijn log leest, en denkt, nou ik ga ook maar kuren omdat kwark er lekker op gaat. Ik zeg gewoon precies wat er speelt. Mensen zouden blij moeten zijn dat ik de moeite meen alles serieus te documenteren...
Als er iets niet goed gaat zeg ik het ook. Als er iemand is op DBB die er geen moeite mee heeft zich realistisch op te stellen ben ik dat zelf wel denk ik...

Naja, jullie weten wat mijn redenen zijn om te gaan kuren, die steek ik ook niet onder stoelen of banken. Had ik een jaar op 20 geweest, had ik er heel anders over gedacht. Maar de natuur moet in mijn geval een handje worden geholpen wil ik mijn doelstellingen op een acceptabel time frame kunnen realiseren. So. Big deal...

---------- Toegevoegd om 12:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:55 ----------

je traint voor jezelf
en iedereen moet zichzelf beslissen hoe
hij dat invult

+ een hele berg

• Like
Waarderingen: Sue
ik vind je gewoon heel eerlijk
dat je uitkomt voor je gebruik
dat kan ik niet van iedereen zeggen hier
daarom lees ik ook jou log kwark
buiten alle vermakelijkheden zet je ook nog respectable trainingen neer

• Like
Waarderingen: Sue
als je het goed aanpakt kun je je plateau ook zonder shizzel doorbreken lijkt mij

als je het goed aanpakt kun je je plateau ook zonder shizzel doorbreken lijkt mij

Zegt de man die zichzelf helemaal volduwt met supps ;) haha! Maar ik ben het met je eens hoor!! Als je met natuurlijke voeding tegen een plateau aanloopt kun je alleen al met supps jezelf eroverheen drukken.

Kwarkie neemt nu testokuur maar natuurlijke testosteronboosters hebben ook al een gigantisch effect!

Je moet wel het IQ van een beukenoot hebben om niet de gevaren van kuren in te zien... zelf ik als 17 jarige weet dat.

Zegt de man die zichzelf helemaal volduwt met supps ;) haha! Maar ik ben het met je eens hoor!! Als je met natuurlijke voeding tegen een plateau aanloopt kun je alleen al met supps jezelf eroverheen drukken.

Kwarkie neemt nu testokuur maar natuurlijke testosteronboosters hebben ook al een gigantisch effect!

ik gebruik geen supps:o

• #4.196
ik vind je gewoon heel eerlijk
dat je uitkomt voor je gebruik
dat kan ik niet van iedereen zeggen hier
daarom lees ik ook jou log kwark
buiten alle vermakelijkheden zet je ook nog respectable trainingen neer

Thnx kerel. Wie anders zou ik kunnen (willen) zijn behalve mijzelf, ja toch?

So true. En ik heb al menig plateau weten te breken. Maar ja, ik moet wat extra maatregelen nemen om de wat grotere hindernis te nemen gehehe

Zeker zo. Had ik vroegah maar nooit met bodybuilding gestopt haha... had deze stap nu niet nodig geweest :D

Je moet wel het IQ van een beukenoot hebben om niet de gevaren van kuren in te zien... zelf ik als 17 jarige weet dat.

Daarom wil Sjaak JOU in het bijzonder waarschuwen. Beukenootjes zijn namelijk niet slim :p

:kerst:

Hey, dat kuurdagboek had ik helemaal nog niet gezien! Daar ga ik ook eens een abo op nemen. Zou zelf nooit aan de AAS gaan (athans, niet voor m`n 30e..), maar vind het wel interessant om te lezen/zien wat dit goedje met iemand doet!

Thnx kerel. Wie anders zou ik kunnen (willen) zijn behalve mijzelf, ja toch?

So true. En ik heb al menig plateau weten te breken. Maar ja, ik moet wat extra maatregelen nemen om de wat grotere hindernis te nemen gehehe

Zeker zo. Had ik vroegah maar nooit met bodybuilding gestopt haha... had deze stap nu niet nodig geweest :D

Daarom wil Sjaak JOU in het bijzonder waarschuwen. Beukenootjes zijn namelijk niet slim :p

:kerst:

Je bent een punt vergeten achter de smiley, wel ABN praten he.

:roflol:

• #4.199
Hey, dat kuurdagboek had ik helemaal nog niet gezien! Daar ga ik ook eens een abo op nemen. Zou zelf nooit aan de AAS gaan (athans, niet voor m`n 30e..), maar vind het wel interessant om te lezen/zien wat dit goedje met iemand doet!

Nou, wees welkom :p

nog geknald kwark?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven