XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekker Kwark!

Naiss hur.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.562
Moge Kwarkie,
Gewoon door blijven knallen is wel het beste.
Zelf ben ik in zo'n periode een half jaar niet of weinig gaan trainen/slecht eten en daar word je niet vrolijk van.Net een eigen huisje en een rot periode en weg was me motivatie.:o
Nu gaat het ook ff minder en dan lucht het wel op als je toch gaat trainen.:)
Volgens mij gaat het jou ook lukken om lekker te blijven knallen....

Super dat je fysiek aan het veranderen is.:D
4e injectie alweer, wat gaat de tijd toch snel.:eek:

Moge Peee! Ben wel blij dat er teminste iets goed gaat...
Jup, time flies when you're having none... Gelukkig is het bijna weekend, hebben we weer een week overleefd... Jij nog wat van plan ut weekend, Peej? :kiss:

Brutale shit KwarkDude of SuperMixer of Superkwark wat je wil :D :sd:

toch lekker aangepakt die guns
flink gerept deze training :D

heheh verslaafde opgepomte kwarkdude :roflol: super training weer :D

Ghehehe, thnx all... Moest ff :eyebrow: en ow,ow,ow... je kan ze bijna zien groeien :eek:

---------- Toegevoegd om 09:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:45 ----------

Thnx ;)

Moge Peee! Ben wel blij dat er teminste iets goed gaat...
Jup, time flies when you're having none... Gelukkig is het bijna weekend, hebben we weer een week overleefd... Jij nog wat van plan ut weekend, Peej? :kiss:
Ja je blijft igg lekker PR´s neerzetten en progressie boeken!
In het weekend train jij toch helemaal niet of wel 1 dag?
Morgenochtend/middag me laatste training van de week en s´avonds naar een trance feest.
Zondag lekker uitrusten, hardlopen kan ik momenteel toch niet. ;)En jij? :kiss:

Laatst bewerkt:
  • #4.564
Ja je blijft igg lekker PR´s neerzetten en progressie boeken!
In het weekend train jij toch helemaal niet of wel 1 dag?
Morgenochtend/middag me laatste training van de week en s´avonds naar een trance feest.
Zondag lekker uitrusten, hardlopen kan ik momenteel toch niet. ;)En jij? :kiss:

Ik train op Zaterdag altijd nog eentje :p sja.... verslaving eh? :P

Ah, leuk, welk feest is dat? Veel plezier iig ;)
Ik pak zondag ook ff lekker mijn rust, ik doe dan ook absoluut helemaal niks...maar dan ook niks :p lekker de hele dag picknicken in mijn mandje, tv kijken enzo ghehehe

Nou, ik ben stout geweest, dus sinterklaas komt niet bij mij langs (ik val toch niet op oudere mannen hahaha dus dat treft :roflol:)
nee... maar ik weet nog niet wat ik Zaterdag ga doen, ik zie wel :thumbs:

Ik pak zondag ook ff lekker mijn rust, ik doe dan ook absoluut helemaal niks...maar dan ook niks :p lekker de hele dag picknicken in mijn mandje, tv kijken enzo ghehehe

Nou, ik ben stout geweest, dus sinterklaas komt niet bij mij langs (ik val toch niet op oudere mannen hahaha dus dat treft :roflol:)

wel op jonge jongetjes toch?:p

het wordt me hier weer wat te kinky :p :eek:

Een hele goede verslaving.;)

The Best Of Both Worlds · Armin van Buuren vs Markus Schulz in de Heineken Music Hall. :cool: Dankje wel!

stout :eek: Ik wil niet weten wat je hebt gedaan.:roflol:
Picknicken in je mand is weer eens wat anders.;)
Fijn weekend!

goed bezig! even een vraagje, je bent toch een bulkkuur aan het doen en vreet veel? hoe kan het dan dat je vet verdwijnt, met die bulkkuren is het toch altijd zo dat je massa aankomt en wat vet en niet massa aankomen en vet verliezen?!

Brutte squats broeder, heb je een tijd niet gesproken.
*heb sinds vandaag me computer weer, YAY!

• #4.575

Ik ben BI. Lekker veel keus, en dat is hard nodig met die testosteron levels van mij :p

---------- Toegevoegd om 22:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:07 ----------

En inmiddels sterk genoeg om je in bedwang te houden!

:roflol:

Een hele goede verslaving.;)

The Best Of Both Worlds · Armin van Buuren vs Markus Schulz in de Heineken Music Hall. :cool: Dankje wel!

stout :eek: Ik wil niet weten wat je hebt gedaan.:roflol:
Picknicken in je mand is weer eens wat anders.;)
Fijn weekend!

Sja, picknicken in je mand is leuker dan de picknick-mand :D
Ik zet gewoon de koelkast naast me nest :p

goed bezig! even een vraagje, je bent toch een bulkkuur aan het doen en vreet veel? hoe kan het dan dat je vet verdwijnt, met die bulkkuren is het toch altijd zo dat je massa aankomt en wat vet en niet massa aankomen en vet verliezen?!

Ligt er maar aan wát je precies bulkt, en bovendien zorgt de testo ervoor dat je energie huishouding anders word. Als je netjes bulkt, kom je alleen spieren aan :rolleyes: ik ben best wel strict in wat ik eet. Ik "zondig" bijna nooit. Heb er zelfs geen behoefte aan ;)

Brutte squats broeder, heb je een tijd niet gesproken.
*heb sinds vandaag me computer weer, YAY!

Ghehe, thnx Koenski. Ik doe me best!

Cool, nu kan je weer 100% volgas spammen :p

• #4.576
Moest overwerken, dus ko ik vandaag niet trainen GRRRR! Mrgen dan maar extra hard er tegen aan!

jammer van het overwerken kwarkie.
maarja, kan gebeuren.

succes morgen.. knalse :D

• #4.578

En nog even wat: Bulken tijdens kuren is prima, maar als je bodyfat te hoog dreigt te worden, neemt het risico op "bitchtits" ook toe. (Vetophoping bij de tepels) en dat is alleen met ingreep van een chirurg te verwijderen.

Er zijn wel middelen die dat tegen gaan, maar die beperken ook de gewenste effecten van de kuur. Daarom kies ik er voor het met bulken niet te overdrijven, en heel erg op te letten Wat ik allemaal eet.

knalse vandaag dan maar he, kwarkie!! En bitchtits zijn idd een NoGo

En nog even wat: Bulken tijdens kuren is prima, maar als je bodyfat te hoog dreigt te worden, neemt het risico op "bitchtits" ook toe. (Vetophoping bij de tepels) en dat is alleen met ingreep van een chirurg te verwijderen.

Er zijn wel middelen die dat tegen gaan, maar die beperken ook de gewenste effecten van de kuur. Daarom kies ik er voor het met bulken niet te overdrijven, en heel erg op te letten Wat ik allemaal eet.

Maar Nolvadex is toch een anti oestrogeen die bitchtits moet tegenhouden? Dat neem je toch aan het einde van de kuur? (Heb er niet veel verstand van). Trouwens watskeburttttttt met Mossad? Permban? Weet jij dat, Kwarkie?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven