AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Muah, de schouders laten af en toe van zich horen, maar niet veel erger dan voor de kuur... Maar wel al iets erger dan? ik doe mijn oefeningen om ze soepel te houden en dat lijkt goed te werken. Fysiek voelt alles wel wat stijver aan, maja, dat is een half uurtje na opstaan wel weer verdwenen.
Wel heb ik een beetje last van mijn aanhechtingen bij mijn onderarmen, die zijn duidelijk een beetje overbelast. Je aanhechtingen zijn duidelijk nog niet gewend aan de zwaardere belasting Ik zal wat oefeningen doen om de doorbloeding daar wat op gang te houden. Doen!

Gaat hard hier man, niet té gulzig worden en ook je verstand erbij houden, je maakt goede gains maar zie dat je er nog heel uitkomt hé

Just my 2 cents ;)
 
Gaat hard hier man, niet té gulzig worden en ook je verstand erbij houden, je maakt goede gains maar zie dat je er nog heel uitkomt hé

Just my 2 cents ;)

Worth a million Sanca, thnx Beest. Will do :thumbs:
 
tering chris 210KG deadlift en 120KG BOR, beest!(je)
 
tering chris 210KG deadlift en 120KG BOR, beest!(je)
+1 niet te stoppen Kwark. Heb je nu de indruk dat je er echt naar toe traint, of dat je demonstreert wat de roids met je doen? Niet verkeerd opvatten hoor, maar als ik kijk hoe kort je nog kuurt, het aantal rugtrainingen dat je hebt gehad in die tijd, en zulke lompe PRs plaatst...
 
Laatst bewerkt:
+1 niet te stoppen Kwark. Heb je nu de indruk dat je er echt naar toe traint, of dat je demonstreert wat de roids met je doen? Niet verkeerd opvatten hoor, maar als ik kijk hoe kort je nog kuurt, het aantal rugtrainingen dat je hebt gehad in die tijd, en zulke lompe PRs plaatst...

Nou, ik plak al een tijdje rond de 190 op DL... Werd dus tijd die ff te breken...en ik was gewoon blij dat ik eindelijk magnesium had, dus jah... ik wil de gewoon ff los gaan. Komt bij dat rug een beetje extra werk nodig heeft, en daarom extra hard aanpakken die handel :p

Ach, en BOR is niet spectaculair.
 
zieke DL en bors gewoon, komt dicht bij enkele PRO BB liftings
 
Nee, 120kg BOR's zijn niet spectaculair:eek:
 
Nee, 120kg BOR's zijn niet spectaculair:eek:

Ghehehe, word jij daar nou zo warm van? hmmm....

ou, bedankt dan hehe


Zo. Vandaag worden de tieten weer aangepakt. En beetje armpies en buik.
 
Wat een k*t dag vandaag. Al een paar nachten slaap ik heel slecht en omdat het weekend was toch aan mijn uren rust gekomen maar vandaag moest ik echt tegen de vermoeidheid vechten. Ik was ook een beetje neerslachtig en had geen drive de hele dag al niet.

Mijzelf toch aan de haren naar de gym gesleurt maar de drive bleef uit. Ik moet jullie helaas berichten dat vandaag de meest teleurstellende training was sinds dit roid avontuur...

Ik ga nu mijn bus pakken en post de training straks als ik thuis ben. Toch ga ik met opgeheven hoofd naar huis. Want ik heb toch van de twijfel gewonnen en ben toch gaan trainen ook al was ik helemaal kapot

meer dan 3x100 zat er met banken niet in...
Tot straks allemaal...
 
Het gaat erom dat je bent geweest ! dat is karakter
 
Dude... Je moet blij zijn dat je vandaag toch alweer 3x100 gedaan hebt, was niet zo lang geleden ondenkbaar, toch ;)
 
het kan niet elke dag kwarkdag zijn
je bent geweest - je bent niet tevreden
en de volgende keer ga je weer beulen - simpel
 
Wat een k*t dag vandaag. Al een paar nachten slaap ik heel slecht en omdat het weekend was toch aan mijn uren rust gekomen maar vandaag moest ik echt tegen de vermoeidheid vechten. Ik was ook een beetje neerslachtig en had geen drive de hele dag al niet.

Mijzelf toch aan de haren naar de gym gesleurt maar de drive bleef uit. Ik moet jullie helaas berichten dat vandaag de meest teleurstellende training was sinds dit roid avontuur...

Ik ga nu mijn bus pakken en post de training straks als ik thuis ben. Toch ga ik met opgeheven hoofd naar huis. Want ik heb toch van de twijfel gewonnen en ben toch gaan trainen ook al was ik helemaal kapot

meer dan 3x100 zat er met banken niet in...
Tot straks allemaal...


dit was een paar dagen geleden nog maar je 1RM...:roflol:

je kunt dit echt onmogelijk slecht noemen bro :D


niet elke training kan perfect gaan he;)
 
Zo is het. Er moeten slechte trainingen bij zitten om andere trainingen goed te maken. Vandaag voel je je k*t, komende nachten slaap je wellicht beter en volgende keer knal je gewoon weer.. Komaan kwarkie!
 
Wat een k*t dag vandaag. Al een paar nachten slaap ik heel slecht en omdat het weekend was toch aan mijn uren rust gekomen maar vandaag moest ik echt tegen de vermoeidheid vechten. Ik was ook een beetje neerslachtig en had geen drive de hele dag al niet.

Mijzelf toch aan de haren naar de gym gesleurt maar de drive bleef uit. Ik moet jullie helaas berichten dat vandaag de meest teleurstellende training was sinds dit roid avontuur...

Ik ga nu mijn bus pakken en post de training straks als ik thuis ben. Toch ga ik met opgeheven hoofd naar huis. Want ik heb toch van de twijfel gewonnen en ben toch gaan trainen ook al was ik helemaal kapot

meer dan 3x100 zat er met banken niet in...
Tot straks allemaal...

Niet zeiken kwark je bent toch maar ff geweest vandaag en hebt weer wat moois neergezet.:thumbs: toppertje ;)
 
MAANDAG - HIGH HOPES MEETS HARSH REALITY TRAINING

Borst

Banken

20x20
12x40
10x60
8x80
5x90 > Gaat al moeizaam, geen tempo, geen mind-muscle connectie, niks.
3x100 > Meer lukt echt niet...

Pomp setjes

15x60
10x60
15x60 > Tempo erin, dan maar pompen, ja toch?

Schuin banken

10x50
10x60
10x60 > ff rustig aan maar. Ik voel mijn lichaam zich "groot houden" maar onderwijl...

DB Fly's

10x22
10x22
10x24
10x24 > Ook hier, ff tandje terug... wel strict allemaal.

Biceps

DB Curl

15x18
15x18
12x22
12x22

Conc. Curl

14s tot fail, 3 sets

Triceps

Cable triceps extension

15x20
15x25
15x30
10x35

Seated dip

tig keer 70kg, 3 sets ofzo

Conclusie

Ik had het er zwaar mee. Maar ben toch blij dat ik ben gegaan. Ik word toch maar wel met de neus op de feiten gedrukt: Je bent nog maar een novice bodybuildertje, met je 9 maanden trainen... Wel naar mijn lichaam geluisterd, en niet helemaal naar de limit getraind. Ik ben op, leeg, kapot. Rust is nu prioriteit, en dat ga ik ook nemen.

Morge geen training, kwark neemt rust, en gaat morgen erg vroeg zijn mand in, desnoods met een slaaptablet. Ik MOET slapen. Woensdag met een leuke gast die ik heb ontmoet in da gym poten training doen, ik ga hem leren squatten. Heb ik weer een superdude gered van de twijfelachtige eer. :thumbs:

Adios allemaal, kwark gaat hutspot eten met 400gram kipfilet.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven