- Waardering
- 1.093
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerst woensdag een newbie dingen leren, en probably zondag nog een keer, haha!
Looking forward to it bro, ff lekker samen knallen, en vooral de techniek onder de loep nemen!![]()
Ik kijk er naar uit! 
Toch nog een nette training neer gezet Kwark, die slaap zooi killed je wel he. Niet normaal.
Hopen dat je vanavond lekker slaapt iig.
En niet meer met die dude doen he, ouwe snoeperthahahahah

Toch goed dat je gegaan bent Kwark, beter een matige training dan helemaal geen training.
Volgende keer dat je voelt dat je weinig power hebt, gooi dan je training eens op; meer reps maken of extra nette reps of whatever. Soms wil dat nog weleens helpen.
****ed up van die slechte slaap; anders moet je ff wat slaappilletjes regelen?
Hoezo is XL geband? Zonde man doe hem maar de groeten.
Thanks allemaal. Kwarkie neemt vandaag lekker rust, da's hard nodig. Morgen poten knallen. Kwarkie gaat squatten zoals ie nog nooit heeft gesquat. Dit keer meer op reps.
Lekker voljanken die wheels, anders worden ze nooit 70+![]()

squatten op reps is altijd doodgaan vind ik
veel succes bro!

jup, weer een pond biefstuk in mijn mik proppen en nog wat hutspot van gisteren. Vandaag niet geweldig gegeten, ik moest overwerken 
Respect voor je doorzettingsvermogen Kwarkie! Toch trainen ook al voel je je (@#*%*)@, maar nie overbelasteueueue!Hoest met je verder?

Toch goed dat je gegaan bent Kwark, beter een matige training dan helemaal geen training.
Volgende keer dat je voelt dat je weinig power hebt, gooi dan je training eens op; meer reps maken of extra nette reps of whatever. Soms wil dat nog weleens helpen.
****ed up van die slechte slaap; anders moet je ff wat slaappilletjes regelen?
Hoezo is XL geband? Zonde man doe hem maar de groeten.