Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Toch nog een nette training neer gezet Kwark, die slaap zooi killed je wel he. Niet normaal.
Hopen dat je vanavond lekker slaapt iig.

En niet meer met die dude doen he, ouwe snoepert :roflol: hahahahah

Eerst woensdag een newbie dingen leren, en probably zondag nog een keer, haha!
Looking forward to it bro, ff lekker samen knallen, en vooral de techniek onder de loep nemen! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.643
Eerst woensdag een newbie dingen leren, en probably zondag nog een keer, haha!
Looking forward to it bro, ff lekker samen knallen, en vooral de techniek onder de loep nemen! :D

Glad i can help bro ;) Ik kijk er naar uit! :D

---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------

Toch nog een nette training neer gezet Kwark, die slaap zooi killed je wel he. Niet normaal.
Hopen dat je vanavond lekker slaapt iig.

En niet meer met die dude doen he, ouwe snoepert :roflol: hahahahah

Ghehehe.... nah... hij is niet gespierd genoeg voor mij whahaha moet op z'n minst iemand zijn die mij ownt... voor minder doe ik ut niet!

je mag niet klagen kwark, het zit wel eens tegen. dat is menselijk.
gewoon lekker je rust pakken, goed vreten en dan de volgende training 110% geven.

En toch nog wat volume gedraaid, je spieren zijn geprikkeld, groeien doe je toch wel!

Te weinig slaapt breekt je hoe dan ook op, toch nog stevig getraind op karakter kwark! Zulke dagen horen er (helaas) ook bij.

haha mooie training toch nog kerel :D het kan niet altijd feest zijn he ;)
hutspot :eek: jammie :D smakelijk kerel !

• #4.647
Nou, net weer wakker geworden, pfffff... neem nog een shake en ga er zo weer in.

Wat ik vergeten was te melden is dat ik Sjaak (aka The Xtralarge) ff aan de foon had. Helaas moet ik jullie melden dat een van de grootheden op DBB, onze eigen Xtra gebanned is van DBB. Nu hebben we weer een icoon minder op DBB. Sjaak, ik ga je missen vriend :sad:

Sjakie, ouwe reus, het ga je goed man... snik.... *kwarkie word emo*

Waarom is die Sjaak geband ?

Herstelse kwarkie! Even iets rustig aan kan geen kwaad! En blijf naar je lichaam luisteren natuurlijk..

• #4.650
Thanks allemaal. Kwarkie neemt vandaag lekker rust, da's hard nodig. Morgen poten knallen. Kwarkie gaat squatten zoals ie nog nooit heeft gesquat. Dit keer meer op reps.
Lekker voljanken die wheels, anders worden ze nooit 70+ :rolleyes:

Lekker eten vandaag Kwarkie!

Respect voor je doorzettingsvermogen Kwarkie! Toch trainen ook al voel je je (@#*%*)@, maar nie overbelasteueueue! :p Hoest met je verder?

Toch goed dat je gegaan bent Kwark, beter een matige training dan helemaal geen training. :thumb:
Volgende keer dat je voelt dat je weinig power hebt, gooi dan je training eens op; meer reps maken of extra nette reps of whatever. Soms wil dat nog weleens helpen.

****ed up van die slechte slaap; anders moet je ff wat slaappilletjes regelen?

Hoezo is XL geband? Zonde man doe hem maar de groeten.

Toch goed dat je gegaan bent Kwark, beter een matige training dan helemaal geen training. :thumb:
Volgende keer dat je voelt dat je weinig power hebt, gooi dan je training eens op; meer reps maken of extra nette reps of whatever. Soms wil dat nog weleens helpen.

Ook van mij, jammer.

Thanks allemaal. Kwarkie neemt vandaag lekker rust, da's hard nodig. Morgen poten knallen. Kwarkie gaat squatten zoals ie nog nooit heeft gesquat. Dit keer meer op reps.
Lekker voljanken die wheels, anders worden ze nooit 70+ :rolleyes:

squatten op reps is altijd doodgaan vind ik :roflol:

veel succes bro!

hallo.

ti's gewoon dat KT een deel van je leven uitmaakt, en het dus routine is om te gaan.
die routine moet je er gewoon inhouden, dan gaat alles goed.

en daar ben jij goed mee bezig Kwark

• #4.659
Lekker eten vandaag Kwarkie!

:meal: jup, weer een pond biefstuk in mijn mik proppen en nog wat hutspot van gisteren. Vandaag niet geweldig gegeten, ik moest overwerken :(

Respect voor je doorzettingsvermogen Kwarkie! Toch trainen ook al voel je je (@#*%*)@, maar nie overbelasteueueue! :p Hoest met je verder?

muah, gaat wel wat beter Sue, thnx meid. Ik ben zo blij dat het met bodybuilding in ieder geval wél goed gaat... nu de rest in mijn leventje nog haha Hoest met jou sue-ki? :kiss:

• Like
Waarderingen: Sue
  • #4.660

Ik had al een paar pomp setjes gedaan ghehe...
Ik heb er al een paar klaar liggen just in case...

maja, de erge Maandag heb ik weer gehad, vanavond ook nog lekker vroeg me mand in, voelde me vandaag al wat beter :thumbs:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven