AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nou, net weer wakker geworden, pfffff... neem nog een shake en ga er zo weer in.

Wat ik vergeten was te melden is dat ik Sjaak (aka The Xtralarge) ff aan de foon had. Helaas moet ik jullie melden dat een van de grootheden op DBB, onze eigen Xtra gebanned is van DBB. Nu hebben we weer een icoon minder op DBB. Sjaak, ik ga je missen vriend :sad:

Sjakie, ouwe reus, het ga je goed man... snik.... *kwarkie word emo*

niet overdrijven kwarkie
maar idd wel jammer
reden????
of weet je dat niet ?
bedoel je voorgoed trouwens

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.662
squatten op reps is altijd doodgaan vind ik :roflol:

veel succes bro!

Yeah buddy... Kruipend naar huis morgen ghehehe

Haaaaaaiiiiiiiiii

:roflol:

Zeker, ik kwam met aardig gewicht nooit boven de 5 reps omdat ik dat niet gewend wat, ik deed 10 reps woow :D

Kwarkie will show you how it's done :evil2:

ti's gewoon dat KT een deel van je leven uitmaakt, en het dus routine is om te gaan.
die routine moet je er gewoon inhouden, dan gaat alles goed.

en daar ben jij goed mee bezig Kwark

Yeah buddy, als ik super huge wil worden, zal ik moeten doorgaan, of ik wil of niet.

Nou, net weer wakker geworden, pfffff... neem nog een shake en ga er zo weer in.

Wat ik vergeten was te melden is dat ik Sjaak (aka The Xtralarge) ff aan de foon had. Helaas moet ik jullie melden dat een van de grootheden op DBB, onze eigen Xtra gebanned is van DBB. Nu hebben we weer een icoon minder op DBB. Sjaak, ik ga je missen vriend :sad:

Sjakie, ouwe reus, het ga je goed man... snik.... *kwarkie word emo*

http://www.youtube.com/watch?v=DeUMKz2be8k

Hij was maar een clown in het wit en het rood (020 shirtje) :roflol:

• #4.664
http://www.youtube.com/watch?v=DeUMKz2be8k

Hij was maar een clown in het wit en het rood (020 shirtje) :roflol:

:roflol:

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:12 ----------

niet overdrijven kwarkie
maar idd wel jammer
reden????
of weet je dat niet ?
bedoel je voorgoed trouwens

Ik weet het niet... een beetje een mysterie...

@ Xtra: Nou Sjaak, paardelul die d'r rondloopt, laat je me mooi in de steek hierzo tussen al dat gespuis. Ik dacht dat we buddies 4 life waren man. Roid-builders till the end. Maar nee, Sjakie moet weer gebanned worden! Wat moet ik zonder mijn luis in de pels die me af en toe lekker loopt te bashen zodat ik harder mijn best doe?

Hier, weer een k*ttraining gisteren dank zij jou! :mad:

Laatst bewerkt:
  • #4.665
Zo, wie heeft de eer? de 50.000ste bezoeker in mijn log??

ej kwark met wat voor weegschaal weeg jij je altijd ? welk merk

50000??:d

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:33 ----------

Waar kun je dat zien?

• #4.668
ej kwark met wat voor weegschaal weeg jij je altijd ? welk merk

poehh geen idee, gewoon zo'n digitaal orgel. ghehe

50000??:d

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:33 ----------

Waar kun je dat zien?

in je GebruikerCP staat altijd wanneer er nieuwe berichten zijn in geabonneerde topics, en daar staat het totale bezoekers aantal ook bij.

zo geval waar een bonnetje uitkomt?

ben ik 50.000 :D

• #4.671
zo geval waar een bonnetje uitkomt?

haha nee man... je bedoelt zeker die dingen die je vet meten? nee man, daar geloof ik niet in. Kep gewoon zo'n huis, tuin en keuken ding om me te wegen, en af en toe laat ik een 4-punts meting doen. Voor mijn kuur stond ik op 16% :eek: ik ben nu wel droger denk ik, want ik heb mijn 6-pack terug! Yeahhhhh!

---------- Toegevoegd om 21:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:49 ----------

Nope, hij staat op 49.996

rustdagje vandaag chris?

ooow ja ik doe het op de sportschool laten meten :roflol: ik ga ook een huis tuin en keuken schaal halen ben ik meschien ook wat zwaarder op haha :roflol:

• #4.674

Jup, ff niks, naja.... beetje curlen nog zo ghehehe jewaitzelluf.... beetje freaken voor de spiegel ghehehe

ooow ja ik doe het op de sportschool laten meten :roflol: ik ga ook een huis tuin en keuken schaal halen ben ik meschien ook wat zwaarder op haha :roflol:

hahaha, daarom heet je dus massfreak. hahaha
Damn, en massa heb je kerol, die gunz van jou zijn goed freaky ghehehe

Ja dat moet ik vaker doen is een paar dagen hier niet lezen, damn wat moet je dan terugbladeren :mad:

Mooie hoogtepunten op die rugtraining iig en niet gaan zeiken als je niet elke volgende week weer 10kg erbij op kan doen he ;)

Over XL, het zat er denk ik al een beetje aan te komen hij zat wel erg hard te roidrellen de laatste tijd... Mja is wel jammer kon voor die periode wel graag de posts van hem lezen.

Hey! Is je 6-pack trug van geweest?

Jo :sd: ik heb me supps binnen :D Supp-rage Supp-rage Supp-rage :evil2: :evil2:

waar blijft de volgende training bro?:D

• #4.679
Nou. Hij komt eraan ik zit nu in de bus net klaar met training... De bruutste tot nu toe ghehehe...

Eerst ff naar huis ik ben helemaal naar de klote..

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven