- Waardering
- 1.093
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoop dat 'ie het doet
Heb er ook alle vertrouwen in.

Mijn rekeningnummer kunnen jullie op verzoek per PM krijgen 
Wat is de tegenprestatie krijg ik ook 25 euro van jou als ze partial zijn?
Hahah geniaal dit.
Kwark dan wel goed filmen he, anders krijg je je geld niet. Goed van de zijkant etc.![]()
Vind je voor lul staan al niet genoeg dan? hahaha
---------- Toegevoegd om 14:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:54 ----------
Zolang je kunt zien dat ze parallel zijn, moet het goed zijn. Geen voorwaarden achteraf.
Ik ga XL es ff fijn voor lul zetten hahaha

Hahah geniaal dit.
Kwark dan wel goed filmen he, anders krijg je je geld niet. Goed van de zijkant etc.![]()
Zolang je kunt zien dat ze parallel zijn, moet het goed zijn. Geen voorwaarden achteraf.
Ik ga XL es ff fijn voor lul zetten hahaha
Dus als ik het goed begrijp krijg ik van
Ace1990
Keun
Jij
en Taekwonboxer allemaal 25 euro, nou, da's snel verdient.... meig h**r zal jaloers op me zijn hahaha
(kp XL net aan de lijn gnah gnah)
wut, ik zei alleen dat dit(squat PR) de dagen compenseerde dat je je als een p*ssy gedraagde, niet trainen, schaam je!Dus als ik het goed begrijp krijg ik van
Ace1990
Keun
Jij
en Taekwonboxer allemaal 25 euro, nou, da's snel verdient.... meig h**r zal jaloers op me zijn hahaha
(kp XL net aan de lijn gnah gnah)
wut, ik zei alleen dat dit(squat PR) de dagen compenseerde dat je je als een p*ssy gedraagde, niet trainen, schaam je!
haha
ik heb even wat posts door genomen van mij in je log, en vind niksIk hoor uit betrouwbare bron dat je xtralarge een +1 karma gaf op zijn weddenschap ... Dus dacht nou, die dokt ook 25 euri haha

+1

)