XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
hoeveel mb heeft dat spulletje?:D

Welk spulletje? Ik vat je ff niet ???

Ik keek even net in je 1ste post. En daar stond , schouders : side raises , 10x18. En daaronder MP 10*30. Is die 10x18kg side raises echt? Anders zijn die 2 wel hard uit verhouding :P.

Maar nette side raises!

Military press is inmiddels wel wat beter, doe um niet zo vaak, zou um nu iets van 10x50 doen ofzo. Heeft allemaal te maken met rotte schouder gewrichten: alles boven schouder hoogte is niet zo verstandig voor mij zeg maar.

Als ik echt alles geef doe ik side raises en front raises met 22kg DB's. Ja die is echt hehe... Thnx man

Welk spulletje? Ik vat je ff niet ???

Military press is inmiddels wel wat beter, doe um niet zo vaak, zou um nu iets van 10x50 doen ofzo. Heeft allemaal te maken met rotte schouder gewrichten: alles boven schouder hoogte is niet zo verstandig voor mij zeg maar.

Als ik echt alles geef doe ik side raises en front raises met 22kg DB's. Ja die is echt hehe... Thnx man

Heavy kerel , echt! Maar imo side raises met 22kg vs MP met 50kg blijft beetje uit verhouding. Maar goed echt zwaar respect voor die side raises! MP van 10*50 is ook erg nice hoor. Brute schouderkracht , die ga ik proberen inhalen xD

Schouderoef onder schouderhoogte geen last dan?
NOg getraind vandaag?

Heavy kerel , echt! Maar imo side raises met 22kg vs MP met 50kg blijft beetje uit verhouding. Maar goed echt zwaar respect voor die side raises! MP van 10*50 is ook erg nice hoor. Brute schouderkracht , die ga ik proberen inhalen xD

Klopt, maar daar heb ik me maar bij neergelegd. Ik maak dat met BOR weer een beetje goed ;) Thanks man!

Gelukkig heb ik ook spiergroepen waar niks mee aan de hand is, zoals benen en rug, en die straf ik ook flink hard! Ik zal eens een nieuwe kraqchtmeting doen, es kijken wat de grote 3 op mijn max. zijn :D

Schouderoef onder schouderhoogte geen last dan?
NOg getraind vandaag?

Hey Sue, nee, daar heb ik niet echt last van, maf heh?
Nee, vandaag is rust dag, en die heb ik ook hard nodig, zwaaaaaaaare spierpijn, maar i love it :cool: (ben wel stiekum een klein beetje maso hahaha)

Kep trouwens een peesje verrekt in mijn rechter bil gisteren avond :( Als het morgen niet over is, dan switch ik de dag 3 en dag 4 trainingen gewoon ff om :D

Klopt, maar daar heb ik me maar bij neergelegd. Ik maak dat met BOR weer een beetje goed ;) Thanks man!

Gelukkig heb ik ook spiergroepen waar niks mee aan de hand is, zoals benen en rug, en die straf ik ook flink hard! Ik zal eens een nieuwe kraqchtmeting doen, es kijken wat de grote 3 op mijn max. zijn :D

Nee, vandaag is rust dag, en die heb ik ook hard nodig, zwaaaaaaaare spierpijn, maar i love it :cool: (ben wel stiekum een klein beetje maso hahaha)

Kep trouwens een peesje verrekt in mijn rechter bil gisteren avond :( Als het morgen niet over is, dan switch ik de dag 3 en dag 4 trainingen gewoon ff om :D

Hahaha, wat heb je gister gedaan dan? :p
Ja, weet niet of dat maf is, ben geen fysio... heb je blessure dan ofzo?
Maar denk dat we allemaal wel lichtelijk maso zijn, ben ook altijd blij met spierpijn :p Dat je gewoon letterlijk voelt dat je hard gewerkt hebt :D

Wat zijn je stats op de BOR dan? En doe je soms dumbbell presses? Sr dat ik niet je hele log overloop maar wat zijn je DB presses stats? Ik ben ook een enorme fan van schoudertraining en ik ben echt wel nieuwsgierig zeker met die brute side raises. Ik ga me een beetje aan jouw spiegelen om die shoulders nog wat bruter uit te bouwen :)

Wat zijn je stats op de BOR dan? En doe je soms dumbbell presses? Sr dat ik niet je hele log overloop maar wat zijn je DB presses stats? Ik ben ook een enorme fan van schoudertraining en ik ben echt wel nieuwsgierig zeker met die brute side raises. Ik ga me een beetje aan jouw spiegelen om die shoulders nog wat bruter uit te bouwen :)

Ik doe altijd one arm BOR met dumbbell. Laatste keer kwam ik tot 46 kilo dumbbells :D Dumbbell presses is ook weer boven mijn schouders, dus die komen bij mij niet verder dan 26 / 28 kg.

Trapezius train ik niet eens, die dingen groeien bij mij vanzelf hahaha

Hahaha, verschil moet er wezen superdude ;)

---------- Toegevoegd om 22:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:09 ----------

Hahaha, wat heb je gister gedaan dan? :p
Ja, weet niet of dat maf is, ben geen fysio... heb je blessure dan ofzo?
Maar denk dat we allemaal wel lichtelijk maso zijn, ben ook altijd blij met spierpijn :p Dat je gewoon letterlijk voelt dat je hard gewerkt hebt :D

Is na een motor ongeluk en een val partij altijd een zwakke plek gebleven. Heb 1 arm zelf al 8 keer uit kom gehad :eek: Maar ja, toen was ik nog een ecto :p Nu ik wat buffer ben, zijn de spieren wat sterker, en werken nu als elastiek, zodat ie niet meer uit de kom gaat ;)

Ik doe altijd one arm BOR met dumbbell. Laatste keer kwam ik tot 46 kilo dumbbells :D Dumbbell presses is ook weer boven mijn schouders, dus die komen bij mij niet verder dan 26 / 28 kg.

Trapezius train ik niet eens, die dingen groeien bij mij vanzelf hahaha
Zeker mooie BOR man !

DB press doe ik toch zeker 5 x 28 full rom en ook 3*30 full rom , ooit eens 2x 32 kunnen doen. In dat opzicht kan ik dus wel nog even mee :) Maar met side raises geef ik echt af tegen jouw man, ik ga naar je toe streven :)

Zeker mooie BOR man !

DB press doe ik toch zeker 5 x 28 full rom en ook 3*30 full rom , ooit eens 2x 32 kunnen doen. In dat opzicht kan ik dus wel nog even mee :) Maar met side raises geef ik echt af tegen jouw man, ik ga naar je toe streven :)

Thnx, ik doe mijn best ;)

Met deadlift is mijn max 180, squat is full 6x145, par 3x175
Bank drukken is ook weer k*t dankzij die schouder, mag ik blij zijn 2 a 3 keer 100 :( Al moet ik zeggen dat ik met bankdrukken wel lekker zuur langzaam doe, goeie focus op techniek ivm blessure gevaar ;)

Ik train alleen de komende 4-6 weken op spierconditie, dus niet op kracht...

Yeah bink. Je gaat kneiter hard.
Lekker die high reps he zo eens tussen al die maanden door ;)

Yeah bink. Je gaat kneiter hard.
Lekker die high reps he zo eens tussen al die maanden door ;)

+1 lijkt mij ook wel eens een keer lekker om te doen.
Goed de draad weer opgepakt Kwark

Thnx beesten! Het voelt wel goed, ik heb kk veel spierpijn gehad :cool:
maar heb nu last van een peesje, dus de benen pak ik morgen ff, switch training 3 en 4 ff om :D

Vanavond weer knallen dus!

Knalse vanavond!
pees nog steeds een pain in the ass...? Eu.. oh... letterlijk ook? :p

De pain in the Ass van DBB heeft nog steeds pain in z'n... ja.... ass.... haha
Ik vond het toch verstandiger gisteren nog ff rust te houden. Vandaag doe ik ff een armen en buik sessie, misschien beetje borst erbij. Zaterdag kijk ik wel ff of ik voor een benen sessie fit ben, en volgende week strikt op schema nu hoor.... grrrr....

Succes.. Best wel een superdude dag :D

zeker, maar dat kan me niks schelen, alleen de hardcore gasten zitten in het krachthonk met dit weer :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven