- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Het is niet anders Sjaak. Komt wel weer goed. En zoveel ga ik gek genoeg niet achteruit...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

geen slechte training naar wat blesure leed.
ALtijd moeilijk om dan door te zetten! Nog veel last momenteel?
Toch lekker getraind ondanks je blessure.
Fijn weekend!

Alsnog bankdruk je meer dan 90% van DBB.. ik zeg top training!![]()

3x15x60kg incline benchen is toch netjes chris! heb je 20reps trouwens bij die db-curls gemaakt of 20 totaal is 10 p.hand.
thank god ben je weer back on track!
muah, back on track is een groot woord... maar het gaat aardig... Thnx Koenski.ziek! ik haal 10-12 met moeite, omdat me onderarmen gewoon verzuren zelfde liedje met front-raises maar dat was je al bekend.nee, 20 per handmuah, back on track is een groot woord... maar het gaat aardig... Thnx Koenski.

cardio ook weer ff back in the game, bodyfat begint iets op te lopen weer...Rustig aan Albert Verlinde van DBB, succes in ieder geval.
Gatverdamme!!!! Als ik die kwal tegenkom in het echt, stomp ik um voor zijn arrogante k*tsmoel!!

ROID RAGE ALERT!!Gatverdamme!!!! Als ik die kwal tegenkom in het echt, stomp ik um voor zijn arrogante k*tsmoel!!

ROID RAGE ALERT!!
Merkte je tijdens je kuur eigenlijk wat van je hogere test in je gedrag/emoties?

Dat merkt/merkte hij absoluut ja, roid ragende gerard joling.![]()

ROID RAGE ALERT!!
Merkte je tijdens je kuur eigenlijk wat van je hogere test in je gedrag/emoties?