XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
als kwarkmixer 44cm armen heeft eet ik mijn slippers op en zet het op youtube.com

met andere woorden bullshit!

Goed gewerkt bro die 10 reppers zijn wel pittig goede volumes

Ik hoop het zo nu :o
Ben ook wel benieuwd nu naar die foto's
 
181cm en 44cm armen, dat moet mega bruut uitzien. Ik heb 41cm en dat lijkt nog niets bij mijn lengte.

Laat eens een fototje zien van je nieuwe fysiek. ;)

44 cm warm mcchick. of zijn die van jou ook warm gemeten?
 
44 cm warm mcchick. of zijn die van jou ook warm gemeten?

Kwark zou ook een 180 kg squat posten een tijdje geleden weet niet of je dat nog kan herrineren?. Volgens mij heeft hij het een beetje warm met het weer.

Hoop dat het niet heel veel scheelt koud of warm anders ben ik de sjaak:o:o:o:o
 
als kwarkmixer 44cm armen heeft eet ik mijn slippers op en zet het op youtube.com

met andere woorden bullshit!

Goed gewerkt bro die 10 reppers zijn wel pittig goede volumes

Kwark stel ons niet teleur.. ik wil die vent slippers zien vreten:D:D
 
Kwark zou ook een 180 kg squat posten een tijdje geleden weet niet of je dat nog kan herrineren?. Volgens mij heeft hij het een beetje warm met het weer.

Hoop dat het niet heel veel scheelt koud of warm anders ben ik de sjaak:o:o:o:o

jij meet dus ook warm:eek:

Het draait om koud mossel:P

scheelt zo 2 cm man
 
koud zijn die van mij 44cm. Moet eerlijk bekennen dat ik niet wist dat er een gat van 2cm in zat koud of warm:o:o. Maar 42 cm koud voor onze kwark is bizar groot.
 
Hij zakt niet erg diep .. of hoort dat zo en ga ik te diep

Wat denk je zelf 010;

- hij squat met een kussentje
- hij squat in een smith
- hij squat niet eens want hij zakt nauwelijks

100% FAIL maar inmiddels is kwark de goede weg ingeslagen
 
Wat denk je zelf 010;

- hij squat met een kussentje
- hij squat in een smith
- hij squat niet eens want hij zakt nauwelijks

100% FAIL maar inmiddels is kwark de goede weg ingeslagen

Ghehe.. ik wou toch ook zeggen.. ik heb een keer in een smith gesquat omdat het squat rek bezet was.. en in een smith voelt het veel zwaarder.. tot stierf ik al op 25 kg :roflol: terwijl ik normaal 60kg duw

trouwens.. gefeliciteerd met je cluppie.. ik had nog lang hoop op een gelijkspel maar helaas :D
 
trouwens.. gefeliciteerd met je cluppie.. ik had nog lang hoop op een gelijkspel maar helaas :D

thanks ik was erbij ze speelde een tijd lang niet zo goed en hebben veel kansen gemist....:rolleyes:
 
Good grief wat is hier gebeurt???

De kat is even van huis, en meteen dansen de muizen op tafel hahaha

Even een toelichting op me armpies... De meting was warm, en ik denk ook niet super nauwkeurig, bij gebrek aan een meetlint heb ik maar een rolmaat gebruikt :o

(ik denk) omdat ik een vrij laag vet percentage heb, scheelt het bij mij nogal veel koud of warm. koud heb ik 38, soms 39 gemeten.

Moet er overigens wel bij vermelden dat ik dus zowel biceps als triceps flink heb laten vollopen, en hey... 44 cm? Stelt toch niks voor?

Je bent wel heel kwaaddenkend XL, hou je es in man! Had je pikstraf van ut weekend ofzo?
 
Dus ze zijn 44 cm ?.. graag een foto de volgende keer :D.. want die XL moet echt een slipper opeten :roflol:
 
als je koud 39 armen hebt. heb je nog way 44 cm warm. Dan heb je wel heeeel ruim gemeten :P
 
als je koud 39 armen hebt. heb je nog way 44 cm warm. Dan heb je wel heeeel ruim gemeten :P

38/39 armen dus.

Ik ben niet kwaaddenkend alleen heb jouw fysiek gezien op de video no way dat jij 44 armen hebt bro. Net zoals de squat van 180 kg ik niet kon geloven wat achteraf ook niet bleek te kloppen. Geef mij maar weer gelijk..


(pff gelukkig geen slippersmaak proeven)
 
ik zit het toch echt niet te verzinnen...

anyway, de eerste foto's zijn klaar, koud genomen gisteren ochtend, zitten wel een stuk 2 goeie bij, maar ja, koud...... de tweede reeks maak ik dinsdag of donderdag, na training, kunnen jullie zelf zien wat een verschil dat is :D
 
Zijn ze dus toch 44cm warm en 38cm koud? Wat een mega pomp, mijn huid zou ter plekke scheuren.

Maar als ik naar dit posingsfilmpje kijk weet ik zeker dat bij jou lengte dit geen 44cm is.
http://www.youtube.com/watch?v=IlM7yDDynPk

Had die squatfilm nog niet gezien, maar hoop dat je het niet meer zo doet, dat is wel een hele slechte squat. Was van 15 juni 2009 zag ik.

Benieuwd naar je foto's. ;)

@seagal: is koud gemeten, maar warm scheelt bij mij niet zoveel. 0,5 tot 1cm.
 
38/39 armen dus.

Ik ben niet kwaaddenkend alleen heb jouw fysiek gezien op de video no way dat jij 44 armen hebt bro. Net zoals de squat van 180 kg ik niet kon geloven wat achteraf ook niet bleek te kloppen. Geef mij maar weer gelijk..


(pff gelukkig geen slippersmaak proeven)

de quote staat na een oefening, dan snap je toch wel dat dat warm is? Dus nee, je hebt geen gelijk. En wat jij hebt gezien is alweer uit de oertijd... 3 maanden geleden ofzo.

Sindsdien is er veel gebeurd ;)

---------- Toegevoegd om 12:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:10 ----------

Zijn ze dus toch 44cm warm en 38cm koud? Wat een mega pomp, mijn huid zou ter plekke scheuren.

Maar als ik naar dit posingsfilmpje kijk weet ik zeker dat bij jou lengte dit geen 44cm is.
http://www.youtube.com/watch?v=IlM7yDDynPk

Had die squatfilm nog niet gezien, maar hoop dat je het niet meer zo doet, dat is wel een hele slechte squat. Was van 15 juni 2009 zag ik.

Benieuwd naar je foto's. ;)

@seagal: is koud gemeten, maar warm scheelt bij mij niet zoveel. 0,5 tot 1cm.

Dat klopt. Dat filmpje is April j.l. Sinds toen en nu is er 11/12 kilo massa bij, en bodyfat flink gedaald. ;)
 
Ok de kans is er nog dat Xtra slippers gaat eten?

Posten die pics. :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven