AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
zeker, maar dat kan me niks schelen, alleen de hardcore gasten zitten in het krachthonk met dit weer :D

Nou voel ik me een pussy.. :eek: Ik wil wel maar het kan niet

Zeg maar.. alleen hardcore gasten willen naar het krachthonk met dit weer :p
 
Nou.. hardcore gast.. maar het was wel weer flink zweten op mijn zolder gisteravond :D.

Kijk eens! Zoals het een echte kerel betaamd!! ;)

---------- Toegevoegd om 11:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:26 ----------

Nou voel ik me een pussy.. :eek: Ik wil wel maar het kan niet

Zeg maar.. alleen hardcore gasten willen naar het krachthonk met dit weer :p

Hoe kan je het niet? Koffie kan, melk kan, dus jij kan ook :D
 
Ja oke.. het kan wel maar ik heb mezelf beloofd een weekje niks te doen..want ik had veel kleine pijntjes.. en je lichaam heeft ook wel eens rust nodig.. had ik 14 weken maar 1 weekje rust genomen.. verder nooit een deload oid.

Maargoed morgen is het weekje over.. en dat gaat mijn lichaam weten ook :D

Kan :roflol:
 
Ja oke.. het kan wel maar ik heb mezelf beloofd een weekje niks te doen..want ik had veel kleine pijntjes.. en je lichaam heeft ook wel eens rust nodig.. had ik 14 weken maar 1 weekje rust genomen.. verder nooit een deload oid.

Maargoed morgen is het weekje over.. en dat gaat mijn lichaam weten ook :D

Kan :roflol:

Nou vooruit omdat jij het bent: Echt hardcore gasten gaan als de deload erop zit, meteen naar de gym :D

Sorry, meer kan er niet uithalen voor je hahaha
 
zeker, maar dat kan me niks schelen, alleen de hardcore gasten zitten in het krachthonk met dit weer :D

Jeeeeh, ben ik al hele week hardcore gast :D

De pain in the Ass van DBB heeft nog steeds pain in z'n... ja.... ass.... haha
Ik vond het toch verstandiger gisteren nog ff rust te houden. Vandaag doe ik ff een armen en buik sessie, misschien beetje borst erbij. Zaterdag kijk ik wel ff of ik voor een benen sessie fit ben, en volgende week strikt op schema nu hoor.... grrrr....

Trainse :p
 
Jeeeeh, ben ik al hele week hardcore gast :D



Trainse :p

Jij bent pas een stoere chick! :cool:

---------- Toegevoegd om 12:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:32 ----------

TRAINING VRIJDAG

Nou mensen, het is nog steeds niet over met mijn hammetje, die pees blijft nog steeds zeuren, kon daarom niet echt doen wat ik wilde, daarom maar een aangepaste training...

Bench Press

20x20
10x50
10x50
10x50
10x50
10x60

Incline Bench Press

10x40
10x40
10x40
10x40

Dumbbell Fly

10x18
10x18
10x18
10x18

EZ Curls

10x30
10x30
10x30
10x40
10x40 > Dikke armen nu man! Yeah!

Conc. Curl

10x14
10x14
10x14
10x14

Triceps Push down

10x45
10x45
10x54
10x54
10x54 > 44cm baby! :cool:

Sitting dips

10x50
10x50
10x50
10x66

Crunch machine

20x45
20x45
20x45

Was um weer, morgen nog ffies rammen, dan pak ik de kuiten, (aangepast) benen en beetje rug aan ;)

Prettig weekend allemaal!


PS: Was ondanks beetje behelpen een ****ing dikke training, wat een pomp krijg ik van de nieuwe train stilo ;)
 
sjiit hoog volume :)

nette training man:D
 
Lekker he zo'n pomp! Goed getraind!
Jij ook goed weekend!
 
**** man 44cm armen:o..Kwark gaat er helemaal voor!:D
 
prachtig! zo mag ik het zien, kerel:cool:
echt mooie training.


je zal snel genoeg terug op 100% kunnen gaan, hoewel dit toch al heel erg mooi is.

wanneer krijgen we nog pics?
 
sjiit hoog volume :)

nette training man:D

Thnx gap, zo moet dat ook met dit type training :cool:

Lekker he zo'n pomp! Goed getraind!
Jij ook goed weekend!

Thnx Sue, heeeeerlijk! Hier doe ik het voor: Je krijgt na de training amper je shirtje nog uit, prachtig! En die dikke aders op me armen doen me lichtelijk naast me schoenen lopen whahaha :D (heel klein beetje maar hoor :D)

**** man 44cm armen:o..Kwark gaat er helemaal voor!:D

Zeker weten, en ****ing blij mee ;)

prachtig! zo mag ik het zien, kerel:cool:
echt mooie training.


je zal snel genoeg terug op 100% kunnen gaan, hoewel dit toch al heel erg mooi is.

wanneer krijgen we nog pics?

Thnx CM! In dit schema piek ik niet, dat is de doelstelling van dit schema niet. Puur conditioneel. 4 weekjes ga ik dit doen.
Ik heb een maat van me gebeld, die gaat Dinsdag foto's maken, dus doe ik dan maar een fullbody workout ofzo... Es kijken of er mooie foto's uitkomen... Ben zelf ook benieuwd... Bereid je maar voor op flink wat progressie :cool:
 
zeker wel benieuwd naar die foto's! :p
 
Lekkere training kwarkie.. en benieuwd naar die foto's
 
ja foto's. nu ontkom je er niet aan sletje!
 
ik kijk ernaar uit, kerel.

hoe lang ben je trouwens al bezig?
 
half jaartje nu weer.... tijd gestopt geweest :(
 
181cm en 44cm armen, dat moet mega bruut uitzien. Ik heb 41cm en dat lijkt nog niets bij mijn lengte.

Laat eens een fototje zien van je nieuwe fysiek. ;)
 
als kwarkmixer 44cm armen heeft eet ik mijn slippers op en zet het op youtube.com

met andere woorden bullshit!

Goed gewerkt bro die 10 reppers zijn wel pittig goede volumes
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven