XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Dat klopt. Dat filmpje is April j.l. Sinds toen en nu is er 11/12 kilo massa bij, en bodyfat flink gedaald. ;)

wtf?! april mei juni juli augustus= 5 maande, en dan 11/12 kilo erbij? en bodyfat afgenomen?! dat doe je knap!!!

maar post die foto's nou eens. of blijf je er omheen draaien! laat die gast zn slipper eten:D
 
Nee, zo squat ik niet meer nee haha :o

Ik heb na de feedback van iedereen en het zien van mijn eigen disaster een paar sessies met de trainert gedaan, nu gaan ze goed :D

En nee, niet meer in de smith :o

---------- Toegevoegd om 12:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:19 ----------

wtf?! april mei juni juli augustus= 5 maande, en dan 11/12 kilo erbij? en bodyfat afgenomen?! dat doe je knap!!!

maar post die foto's nou eens. of blijf je er omheen draaien! laat die gast zn slipper eten:D

Lange leve schoon bulken vriend ;)

Foto's post ik zodra ik de post training foto's ook heb, anders lopen jullie nóg te mekkeren :D

---------- Toegevoegd om 12:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:23 ----------

dat is een filmpje waarop je ziet hoe het niet moet.

Dus je doet het vast prima.

hahaha
 
11 kilo is wel erg veel op 5 maanden. nog te zwijgen over de fat loss... dat betekend dat je meer dan 11/12 kilo aan spier massa aan gekomen moet zijn in 5 maanden, sorry ik pas...
 
11 kilo is wel erg veel op 5 maanden. nog te zwijgen over de fat loss... dat betekend dat je meer dan 11/12 kilo aan spier massa aan gekomen moet zijn in 5 maanden, sorry ik pas...

Dat heb je goed gezien ;) Per saldo is - als je de fat loss meerekend - sinds ik het trainen weer heb hervat eind Februari zo'n 15-16 kilo spiermassa gegaint.

Al moet ik wel zeggen dat spiergeheugen me een flink handje heeft geholpen ;)
 
de quote staat na een oefening, dan snap je toch wel dat dat warm is? Dus nee, je hebt geen gelijk. En wat jij hebt gezien is alweer uit de oertijd... 3 maanden geleden ofzo.

Sindsdien is er veel gebeurd ;)
Dat klopt. Dat filmpje is April j.l. Sinds toen en nu is er 11/12 kilo massa bij, en bodyfat flink gedaald. ;)

Moet niet gekker worden 12 kg erbij in 2 maanden en bodyfat% gedaald.
Dat filmpje is niet van 3 maanden geleden maar nog geen eens 2 maanden geleden. Zie het bericht van hieronder. Kwark wat zit je nou allemaal slap te lullen man? Hou op en ga weer hard trainen en vreten...

Nou, hier is de mislukte poging... Nix 180 kilo, nix below par... gewoon slechts 170, half bakken uitvoering en nog smith ook. The laugh's on me...http://www.youtube.com/watch?v=17NS5-IawjE
 
Ik had het over dat andere filmpje. Goeie roggel ;) pfff.... zoek een vriendin man, wordt je rielekster van ;)
 
Ben ook benieuwd Kwark! Dus jouw joetoep account is dutchmuscle? Wat doet deze text bij dat ene filmpje? 'Deze gast mag mij wakker maken 's nachts!' ;).
 
Als jij zegt 12kg + nog meer ivm vetverlies, moeten we dan denken aan 15kg spiermassa winst? In een paar maanden? Zelfs op roids gaat dat nog moeilijk worden.

Levrone is het pas geleden gelukt als we hem moeten geloven.

Had jij die trainer van je trouwens ook al op 15 juni?

Idd zag die tekst ook en had zoiets van hmmm, hij zit wel lekker in de olie volgens mij. ;)
 
Laatst bewerkt:
Als jij zegt 12kg + nog meer ivm vetverlies, moeten we dan denken aan 15kg spiermassa winst? In een paar maanden? Zelfs op roids gaat dat nog moeilijk worden.

Levrone is het pas geleden gelukt als we hem moeten geloven.

Had jij die trainer van je trouwens ook al op 15 juni?

Idd zag die tekst ook en had zoiets van hmmm, hij zit wel lekker in de olie volgens mij. ;)

hahahaha :D

Ik was een lange tijd gestopt met trainen, en was eind feb. weer begonnen, ging ook meteen aan de crea + 4 shakies per dag + normaal vreten...

De begin spurt is altijd het hardst, daarna mag je blij zijn met een pond per maand of 2 maanden :(

---------- Toegevoegd om 13:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:23 ----------

Ben ook benieuwd Kwark! Dus jouw joetoep account is dutchmuscle? Wat doet deze text bij dat ene filmpje? 'Deze gast mag mij wakker maken 's nachts!' ;).

Nu komt de aap uit de mouw :o

Oplettende lezers allemaal... whahaha :p

Sjah... kleinigheidje hou je :D
 
ow... @mc. chick: Ik trainde daar net een paar weekjes bij Essbra. Daarvoor trainde ik in Winschoten, ben naar Eindhoven verkast... dus de trainert had ik wel kennis mee gemaakt, maar nog geen train sessie mee gedaan.
 
Waarom heb jij een trainer nodig dan? Wat een luxe.
 
Waarom heb jij een trainer nodig dan? Wat een luxe.

naja "nodig" ...

Hij heeft veel kennis, en daar maak ik dankbaar gebruik van. Ik train vooralsnog solo, dus af en toe roep ik um er ff bij, zo doe ik toch mijn oefeningen steeds beter. Hij maakt ook mijn schema's (2e van hem dan) al moet ik zeggen dat de laatste er een beetje insane uitziet met zoveel sets in 1 training.... :o
 
Ik had het over dat andere filmpje. Goeie roggel ;) pfff.... zoek een vriendin man, wordt je rielekster van ;)

Niet draai je de rollen weer om jij bent degene die hier beweert;

1) 12 kilo pure spiermasse gegained in minder dan 3 maanden en een verlaging van een BF%

2) Dat hij 44 cm biceps heeft

3) 1,5 maand geldeden beweerde dat hij 180 kon squatten.

Punt 1 is onmogelijk daar durf ik alles om te verwedden.
 
Niet draai je de rollen weer om jij bent degene die hier beweert;

1) 12 kilo pure spiermasse gegained in minder dan 3 maande en verlaging van een BF%

2) Dat hij 44 cm biceps heeft

3) 1,5 maand geldeden beweerde dat hij 180 kon squatten.

Punt 1 is onmogelijk daar durf ik alles om te verwedden.

Man man man, hoe oud ben je eigenlijk? Denk eerst eens na, lees eens wat er staat, en reageer daarna pas.

Ik sprak hier van het posing filmpje, en die is 2 maanden ouder dan het squat (achtige) filmpje. Praat ik turks ofzo?
 
Man man man, hoe oud ben je eigenlijk? Denk eerst eens na, lees eens wat er staat, en reageer daarna pas.

Ik sprak hier van het posing filmpje, en die is 2 maanden ouder dan het squat (achtige) filmpje. Praat ik turks ofzo?

Je communicatie is niet optimaal inderdaad. Kwark je moet meer knallen bro en minder ouwehoeren. Ben wel nieuwsgierig naar de nieuwe pics.


En begrijp ik dat bericht nou goed van Paljas -->:gay:?
Dus je komt uit de kast.....
 
Ik heb 2 keer zo veel keus: beetje van allebei dus :D

Mensen die mij kennen weten dat pas 20 jaar ofzo ;) No big deal
 
Koud meten betekent toch zonder van tevoren opgepompt met oefeningen? En span je de arm dan nog aan tijdens meten, of gewoon losjes, in rust?
 
Koud meten betekent toch zonder van tevoren opgepompt met oefeningen? En span je de arm dan nog aan tijdens meten, of gewoon losjes, in rust?

klopt als een zwerende vinger ;)

Jup, span idd aan tijdens meten.
 
Hey, nog getraind? En eum... waar blijven die foto's nou :D (nee, totaal niet ongeduldig aangelegd :p)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven