Born Twitchy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 274
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 14%
Je weet welke opmerking je nu kan verwachten he

Heb je nu eigenlijk nog pijntjes of ben je weer helemaal in orde?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Instant grow weer yeah 
haha, lekker pensje daar hoor Kwark.. Zelfs mijn pens is nog niet zo ontwikkeld! :O

haha was maar een geintje, ik bedoel niemand dwingt je tot foto's toe, hoewel je dat wel beloofd had, maar die komen wel.BWAHAHA ben blij dat ik um kwijt ben ghehehe
---------- Toegevoegd om 16:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:15 ----------
haha, jullie komen wel aan de beurt... Maar kwarkie wil nog ff wat buffer staan nog... komt goed![]()
ROAWR!BWAHAHA ben blij dat ik um kwijt ben ghehehe
---------- Toegevoegd om 16:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:15 ----------
haha, jullie komen wel aan de beurt... Maar kwarkie wil nog ff wat buffer staan nog... komt goed![]()
haha was maar een geintje, ik bedoel niemand dwingt je tot foto's toe, hoewel je dat wel beloofd had, maar die komen wel.
en als Kwark ''komt'' dan ''komt'' die goedROAWR!

'poeder'supps of glazen potjes supps? (nee, heb idd geen flauw idee wat zoiets kost)HAHA... jaaahaaaa
Nee, ben eigenlijk wel helemaal in orde nu eindelijk eens een keer (gauw afkloppen)
Zo, kwarkie is ff wezen sjoppen: Vanaaf staat er weer een dikke 200 pleuro aan verse suppiesInstant grow weer yeah
![]()
'poeder'supps of glazen potjes supps? (nee, heb idd geen flauw idee wat zoiets kost)
ROAARRRRRR!!!!easy Kwark, easy!

easy Kwark, easy!
*plaats je boodschappen lijstje eens van vandaag![]()

HAHA... jaaahaaaa
Nee, ben eigenlijk wel helemaal in orde nu eindelijk eens een keer (gauw afkloppen)
Zo, kwarkie is ff wezen sjoppen: Vanaaf staat er weer een dikke 200 pleuro aan verse suppiesInstant grow weer yeah
![]()
en dat per maand 
Zo.... het is vroeg pakjes avond dit keer... mijn bestelling van Bodylab en XXL zijn binnen! Het grote groeien kan zich weer voortzetten RAWRRRR!
, die pakjes dienst is echt snel
, sta van te kijken...je had diezelfde dag toch de bestellig geplaatst of...
is het gewoon vroeg en lees ik verkeerd 
?