MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #6.822
Je weet welke opmerking je nu kan verwachten he :D

Heb je nu eigenlijk nog pijntjes of ben je weer helemaal in orde?

HAHA... jaaahaaaa :p

Nee, ben eigenlijk wel helemaal in orde nu eindelijk eens een keer (gauw afkloppen)

Zo, kwarkie is ff wezen sjoppen: Vanaaf staat er weer een dikke 200 pleuro aan verse suppies :P Instant grow weer yeah ;)

Je weet welke opmerking je nu kan verwachten he :D

Heb je nu eigenlijk nog pijntjes of ben je weer helemaal in orde?
ThisThreadIsWorthlessWithoutPics.gif

• #6.824
BWAHAHA ben blij dat ik um kwijt ben ghehehe

---------- Toegevoegd om 16:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:15 ----------

haha, jullie komen wel aan de beurt... Maar kwarkie wil nog ff wat buffer staan nog... komt goed ;)
haha was maar een geintje, ik bedoel niemand dwingt je tot foto's toe, hoewel je dat wel beloofd had, maar die komen wel.
en als Kwark ''komt'' dan ''komt'' die goed:cool:ROAWR!

• #6.827
haha was maar een geintje, ik bedoel niemand dwingt je tot foto's toe, hoewel je dat wel beloofd had, maar die komen wel.
en als Kwark ''komt'' dan ''komt'' die goed:cool:ROAWR!

Je kent me toch onderhand? Die aandacht geile kwark wil gewoon veel "oeeee" en "aaaaahhhhh" horen als die pics post :D

Sja, en daar word druk aan gewerkt ;)

Nee, ben eigenlijk wel helemaal in orde nu eindelijk eens een keer (gauw afkloppen)

Zo, kwarkie is ff wezen sjoppen: Vanaaf staat er weer een dikke 200 pleuro aan verse suppies :P Instant grow weer yeah ;)
'poeder'supps of glazen potjes supps? (nee, heb idd geen flauw idee wat zoiets kost)

• #6.829
'poeder'supps of glazen potjes supps? (nee, heb idd geen flauw idee wat zoiets kost)

Ne, niet de glazen versie nog.... wel de bestelling geplaatst, dus ik hoop met een paar weekjes ook die supps binnen te hebben ;) ROAARRRRRR!!!!

Sjemig, begin ik alweer te brullen hahaha

• #6.831
ahahahah heerlijk dat filmpje :roflol:!

• #6.833
Zo.... het is vroeg pakjes avond dit keer... mijn bestelling van Bodylab en XXL zijn binnen! Het grote groeien kan zich weer voortzetten RAWRRRR!

Lekker Kwark, die mega grow is goddelijk.

Kwark..wtf kosten al die sups jou per maand...

• #6.838
Goed eh? Een fatso-ecto met babbels noem ik dat :D

:hahaha:

Zo toe maar :eek: en dat per maand :p

Zo.... het is vroeg pakjes avond dit keer... mijn bestelling van Bodylab en XXL zijn binnen! Het grote groeien kan zich weer voortzetten RAWRRRR!

Hee Brulkoning!
Goedemorgen :), die pakjes dienst is echt snel :eek:, sta van te kijken...je had diezelfde dag toch de bestellig geplaatst of... ??? is het gewoon vroeg en lees ik verkeerd ???

Nog plannen vandaag..met het prachtige lenteweer? :D?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven