Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skatermarvin

Superior Athlete
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
22 sep 2006
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
> 50%
Ben ook wel benieuwd naar de foto's! Maarre 12kg in zo'n korte tijd lijkt me niet mogelijk, behalve als je 1.80 bent en toen je weer begon nog 55kg woog o.i.d

KoekieMonster

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
17 apr 2007
Lengte
1m84
Jow kwarkmixer, dit vraaaagt gewoon om foto's.
Dan stel je al die leden hier gerust.

Uiteraard wel before and after pics ;)

Beukwood

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 dec 2008
Jow kwarkmixer, dit vraaaagt gewoon om foto's.
Dan stel je al die leden hier gerust.

Uiteraard wel before and after pics ;)

Heb hem 3 weken geleden gezien en er zat toen wel degelijk een hele hoop massa bij dan die filmpjes! Kan alleen niet zeggen hoeveel kilo's dat zouden zijn! Beentjes van hem zijn wel gegroeid alleen het kon nog niet op tegen die biefstukken in mijn benen ;)

critmonster

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
18 aug 2008
kerel, moet ik nou werkelijk helemaal naar holland komen om je eens te zien?

foto's, foto's, foto's!:D

Tymen

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
10 feb 2009
Lengte
1m78
pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics!

lijkt me duidelijk

critmonster

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
18 aug 2008
komaan kwark jongen, post die foto's, of ik post die naaktfoto's die ik van jou heb!

teakwonboxer

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
13 jun 2007
Lengte
1m79
Massa
86kg
Vetpercentage
14%
Stelletje smeerlappen hier..

Sue

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
19 apr 2009
Lengte
1m75
Massa
67kg
oh man... net vrouwen hier :p
Wordt er nog getraind of wat?

Anoniem_1973

Account beëindigd door gebruiker
+10 jaar member
Lid geworden
8 apr 2009
Lengte
1m79
Massa
94kg
Vetpercentage
12%
WTF ??? Wat gebeurt hier nou allemaal weer?

Mensen, even een huishoudelijke mededeling:

MIJN LOG IS GEEN DARKROOM JAAA!

Zo. Dat is eruit. :D

---------- Toegevoegd om 08:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:32 ----------

Ik zit ****ing te stressen, want ik mag 2 collega's waarnemen... de komende 3 WEKEN! :eek:

Maar goed, vanavond weer training, hoewel benen training er even niet in zit, want het gaat gewoon niet over met die pees :(

Foto's komen er echt wel aan, ik wil gewoon exemplaren hebben die goed genoeg zijn om te posten (ik ben al niet zo fotogeniek.... )

Paljas

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 mrt 2008
Lengte
1m82
Massa
90kg
Ah joh, geen kunstwerk van maken, je carriere hangt er niet vanaf :D.

Ik mag de komende 3 dagen 3 collega's waarnemen, waarvan 2 direct, 1 zelfs andere expertise, lekker veel switching overhead dus. Ik ben meestal de sjaak in de vakanties (volgend jaar huur ik gewoon kinderen, volgens de films vliegen volgend jaar de auto's, dus kan ik vast ook kinderen huren). Daarna mag ik nog 2 weken 2 collega's waarnemen. Heb stress naast me laten liggen, zeg gewoon wat vaker nee.

Beukwood

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 dec 2008
WTF ??? Wat gebeurt hier nou allemaal weer?

Mensen, even een huishoudelijke mededeling:

MIJN LOG IS GEEN DARKROOM JAAA!

Zo. Dat is eruit. :D

---------- Toegevoegd om 08:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:32 ----------

Ik zit ****ing te stressen, want ik mag 2 collega's waarnemen... de komende 3 WEKEN! :eek:

Maar goed, vanavond weer training, hoewel benen training er even niet in zit, want het gaat gewoon niet over met die pees :(

Foto's komen er echt wel aan, ik wil gewoon exemplaren hebben die goed genoeg zijn om te posten (ik ben al niet zo fotogeniek.... )

Tijgerbalsem al uit de kast getrokken? Doet bij mij nog weleens wonderen omdat het de doorbloeding naar bepaalde gebieden versterkt! Oa pezen hebben vaak te kampen met weinig doorbloeding en daarmee dus traag herstel!

Sue

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
19 apr 2009
Lengte
1m75
Massa
67kg
Zo, wel balen van die pees. Zo heftig dat geen enkele beenoef te doen is?

Stress de deur uit schoppen! (ja, makkelijker gezegd... :p)

Anoniem_1973

Account beëindigd door gebruiker
+10 jaar member
Lid geworden
8 apr 2009
Lengte
1m79
Massa
94kg
Vetpercentage
12%
Zo, wel balen van die pees. Zo heftig dat geen enkele beenoef te doen is?

Stress de deur uit schoppen! (ja, makkelijker gezegd... :p)

Ik kan zelfs niet helemaal recht lopen, soort kramp gevoel vanuit mijn rechter hammetje tot onderaan mijn been.... echt vaag... ****ing pijnlijk ook... Heb veel rust gehouden, maar lijkt niet echt goed te herstellen :(

Pfff.... dan zit me kop vol met een shitload aan repairs, vervelende klanten die me stalken omdat ik een Mac goeroe ben AAAAAAGGGGGHHHHH!!!! Ik word er knettergek van heirzo!!

---------- Toegevoegd om 10:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:53 ----------

Tijgerbalsem al uit de kast getrokken? Doet bij mij nog weleens wonderen omdat het de doorbloeding naar bepaalde gebieden versterkt! Oa pezen hebben vaak te kampen met weinig doorbloeding en daarmee dus traag herstel!

goeie van je... ik ga meteen zo'n potje scoren !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Naar boven