MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Inderdaad... erg veel kanshebbers...

Ja klopt.. er is iemand die staat er het beste bij die Wienand maar naar mijn mening komt hij hier alleen maar cashen wnat je wint bij €750 euro aan prijzen.. dus dat zal ik zeker in mijn oordeel meenemen. Je kan wel zeggen.. 'ja hij heeft normaal geen tijd om te posten, maar als er een contest voor veel prijsgeld is kan hij dat wel :rolleyes:'

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.122
Ja klopt.. er is iemand die staat er het beste bij die Wienand maar naar mijn mening komt hij hier alleen maar cashen wnat je wint bij €750 euro aan prijzen.. dus dat zal ik zeker in mijn oordeel meenemen. Je kan wel zeggen.. 'ja hij heeft normaal geen tijd om te posten, maar als er een contest voor veel prijsgeld is kan hij dat wel :rolleyes:'

Voor mij wegen meer factoren mee. Ik vind trouwens dat de mods de regels best wat mogen aanscherpen. zoals meer posts in dit jaar, en al minimaal een bepaalde tijd lid.

Daarom zal ik iemand niet alleen op huidige fysiek beoordelen, maar ook op mentaliteit, aanwezigheid op het forum en progressie.

Maar ik denk dat dat wel voor meer mensen geldt, dus sta er maar niet raar van te kijken dat hij het toch niet gaat worden hoor.

Je weet nooit hoe het lopen gaat in zo'n contest.

Precies..

• #7.127
RUG, TRICEPS, BUIK

BOR

12x60
10x90
10x110
8x120

Standing Row (machine)

10x60
10x80
10x100

T-Bar

10x90
10x110
8x130 > PR

Seated Cable Row

10x80
10x100
10x120

Cable triceps extension

15x50
15x60
10x70

Skulls

10x38
10x48
10x48

Seated dipsaus

10x75
10x95
10x105

Conclusie

Tevreden.

Kwark kan je niet ergens anders die trainingen posten, het verstoord dit log.

• #7.130
WAHAHAHA :roflol:

---------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:10 ----------

oepsss sorry :o zet ze wel in mijn kuurdagboek... maja... ik ben nog off... dus dat is ook niet geloofwaardig eh?

zeg dat het een deload is :D

Nice getraind.. ik ben trots op je makker ;)

Goed getraind maatje! :thumbs:

Daar istie weer, een nice training! :D

He Kwark, houd je je nog aan een bepaald progressief rep/weight schema? Of doe je gewoon wat je lijkt te doen: beginnen bij +/- 50% en gewicht eraan slingeren tot je nog maar 8-10 reps kunt?

mooi rugtrainingkje kwark! hoe staat het met het fysiek? zelf een beetje tevreden?

stevige gewichten kwarkmeister !

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven