MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #7.142
Nice getraind.. ik ben trots op je makker ;)

Thnx gappie ;)

Thnx Jaap :bow:

:hahaha:
Multi log :thumbs:

Goedemorgen Kwarkie,

Lekkere training weer kerel!
Ben zelf zo benieuwd naar die T-bar ook... jammer dat wij die niet hebben :(.

Sterkte met de omstandigheden :kiss:

Thnx Meiss ;) T-Bar? Gewoon een barbell op grond gooien, met 1 kant in een hoek, de andere kant volbehangen met schijven, een V-handvat om de barbell, en pullen maar .... it's that easy :kiss:

Daar istie weer, een nice training! :D

Thnx Kev :thumbs:

He Kwark, houd je je nog aan een bepaald progressief rep/weight schema? Of doe je gewoon wat je lijkt te doen: beginnen bij +/- 50% en gewicht eraan slingeren tot je nog maar 8-10 reps kunt?

Goeie vraag, nu ik nog off ben doe ik dat inderdaad niet op schema. Strakkies tijdens de kuur is dat echter een ander verhaal, en wordt er strict op schema getraind en idd progressief verhoogd.

mooi rugtrainingkje kwark! hoe staat het met het fysiek? zelf een beetje tevreden?

Nooit tevreden! Ik zal me wel altijd een verrekte ecto blijven voelen :janken: maja... schijnt normaal te zijn voor een bodybuilder...

stevige gewichten kwarkmeister !

Thnx Roksken ;)

---------- Toegevoegd om 11:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:13 ----------

Deed um inderdaad fluitend hahaha :D

Vanavond beetje schouders en cardio

Thnx Meiss ;) T-Bar? Gewoon een barbell op grond gooien, met 1 kant in een hoek, de andere kant volbehangen met schijven, een V-handvat om de barbell, en pullen maar .... it's that easy :kiss:

:woot: thx voor de tip!! stom zeg, zelf nooit over nagedacht :hahaha: :o
Maar zo'n V-handvat...die je erom heen kan klemmen? Die hebben we helaas niet op mijn sportschool volgens mij :(...maar zonder is ook een idee en dan gewoon wisselen met de set van mijn handen???

• #7.144
:woot: thx voor de tip!! stom zeg, zelf nooit over nagedacht :hahaha: :o
Maar zo'n V-handvat...die je erom heen kan klemmen? Die hebben we helaas niet op mijn sportschool volgens mij :(...maar zonder is ook een idee en dan gewoon wisselen met de set van mijn handen???

:hahaha: ach ja, zo zie je maar weer... Creatief met ijzer ipv kurk LOL

Als jullie een multistation hebben, hebben jullie vast ook wel zo'n V-handvat. Zo niet, kan je ook een rope pakken en die erom heen doen :thumbs:

T-bar.. waarom ben ik er in godsnaam nog niet op gekomen om dat ook eens te doen, hahah!

• #7.146
T-bar.. waarom ben ik er in godsnaam nog niet op gekomen om dat ook eens te doen, hahah!

ghehehe... nou, doe um eens zou ik zeggen ;) Als je het een jaar volhoud is je rug zo breed dat bij een beetje wind gewoon kunt vliegen hahaha

:hahaha: ach ja, zo zie je maar weer... Creatief met ijzer ipv kurk LOL

Als jullie een multistation hebben, hebben jullie vast ook wel zo'n V-handvat. Zo niet, kan je ook een rope pakken en die erom heen doen :thumbs:

multistation...ropes... :no::janken:

Maarrr komt goed...ik verzin wel wat :D

• #7.148
Ik zet het wel op mijn verlanglijstje ;) voorlopig moet ik het even doen met wat ik heb & kan vinden :eyebrow:
Touw ben ik sowieso van plan snel te fixen...zodat ik ook andere oefeningen kan doen met een rope :)

• #7.150
Ik zet het wel op mijn verlanglijstje ;) voorlopig moet ik het even doen met wat ik heb & kan vinden :eyebrow:
Touw ben ik sowieso van plan snel te fixen...zodat ik ook andere oefeningen kan doen met een rope :)

Een BH kan ook hoor..... (moet je alleen ff waarschuwen als je topless aan je workout begint... kom ik ff kijken LOL :eyebrow:

Grappie :D

Is goed, ik hou het in mijn gedachte :eyebrow:

Pilatesmeisje, wanneer open jij een log of had ik dat al gevraagd?

Lekkere training kwark, de T-bars die jij beschreef heb ik ook geprobeerd maar vond ik helemaal niets :x
De kale kant komt op een gegeven moment gewoon omhoog zetten terwijl hij in de hoek lag :(

• #7.153

Lekkere training kwark, de T-bars die jij beschreef heb ik ook geprobeerd maar vond ik helemaal niets :x
De kale kant komt op een gegeven moment gewoon omhoog zetten terwijl hij in de hoek lag :(

WAHAHAHA, sja.... ik vraag gewoon ff iemand of die ff een voetje wil geven, dan blijft die gewoon op de grond ;)

Het is ook zo lastig te bedenken dat je er een dumbbell op kan leggen.

[/COLOR]Zo, ik heb er over nagedacht, en heb besloten de contest aan mij voorbij te laten gaan. Een 15e plaats (of whatever) heeft voor mij geen toegevoegde waarde, en er doen zoveel goeie gasten mee. Laat hun maar lekker om de kluif vechten ;)
Kwark!!:mad: big-up yourself en doe gewoon mee! ik wordt ook geen eerste...eerder 25e, maar toch is het leuk mee te doen en elkaar te motiveren! think about it!:D

Ik ruik een gevoel van schaamte, het niet durven tonen van het teleurstellende resultaat (in jouw ogen) na veel praat waarmee je hoge verwachtingen hebt gecreeerd.
Verder niks mis mee, het lijkt tegenwoordig wel de normaalste zaak van de wereld om je fotos overal te plaatsen :D

kwark - no offense hoor, maar heb jij uberhaupt ooit wel is volgens een soort van schema getraind? op t gebied van je split, je opbouw, oefeningen, sets, reps? tijdens de kuur deed je dat toch ook niet...

• #7.158
Ik ruik een gevoel van schaamte, het niet durven tonen van het teleurstellende resultaat (in jouw ogen) na veel praat waarmee je hoge verwachtingen hebt gecreeerd.
Verder niks mis mee, het lijkt tegenwoordig wel de normaalste zaak van de wereld om je fotos overal te plaatsen :D

Nee, laat ik je geruststellen. Van schaamte is zeker geen sprake, integendeel. Vergeleken met de situatie voor de kuur weeg ik hetzelfde alleen dan zonder pens. De enige verwachtingen waar ik van kan spreken zijn die van mijzelf. En zijn ook de enige die er toe doen. (voor mij dan)

---------- Toegevoegd om 09:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:13 ----------

kwark - no offense hoor, maar heb jij uberhaupt ooit wel is volgens een soort van schema getraind? op t gebied van je split, je opbouw, oefeningen, sets, reps? tijdens de kuur deed je dat toch ook niet...

Tijdens de kuur heb ik op schema getraind. Bij de volgende kuur doe ik dat weer. Hoe ik dat precies ga inkleden weer ik nog niet.

---------- Toegevoegd om 09:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:15 ----------

Kwark!!:mad: big-up yourself en doe gewoon mee! ik wordt ook geen eerste...eerder 25e, maar toch is het leuk mee te doen en elkaar te motiveren! think about it!:D

Ik zal er nog eens over nadenken ;)

en hoe was je training kwark?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven