MassFreak
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 135
- Lengte
- 1m68
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Multi log
Goedemorgen Kwarkie,
Lekkere training weer kerel!
Ben zelf zo benieuwd naar die T-bar ook... jammer dat wij die niet hebben.
Sterkte met de omstandigheden![]()
T-Bar? Gewoon een barbell op grond gooien, met 1 kant in een hoek, de andere kant volbehangen met schijven, een V-handvat om de barbell, en pullen maar .... it's that easy 
He Kwark, houd je je nog aan een bepaald progressief rep/weight schema? Of doe je gewoon wat je lijkt te doen: beginnen bij +/- 50% en gewicht eraan slingeren tot je nog maar 8-10 reps kunt?
mooi rugtrainingkje kwark! hoe staat het met het fysiek? zelf een beetje tevreden?
maja... schijnt normaal te zijn voor een bodybuilder...

Thnx MeissT-Bar? Gewoon een barbell op grond gooien, met 1 kant in een hoek, de andere kant volbehangen met schijven, een V-handvat om de barbell, en pullen maar .... it's that easy
![]()
thx voor de tip!! stom zeg, zelf nooit over nagedacht

...maar zonder is ook een idee en dan gewoon wisselen met de set van mijn handen
thx voor de tip!! stom zeg, zelf nooit over nagedacht
![]()
Maar zo'n V-handvat...die je erom heen kan klemmen? Die hebben we helaas niet op mijn sportschool volgens mij...maar zonder is ook een idee en dan gewoon wisselen met de set van mijn handen
![]()
ach ja, zo zie je maar weer... Creatief met ijzer ipv kurk LOLT-bar.. waarom ben ik er in godsnaam nog niet op gekomen om dat ook eens te doen, hahah!
Als je het een jaar volhoud is je rug zo breed dat bij een beetje wind gewoon kunt vliegen hahahaach ja, zo zie je maar weer... Creatief met ijzer ipv kurk LOL
Als jullie een multistation hebben, hebben jullie vast ook wel zo'n V-handvat. Zo niet, kan je ook een rope pakken en die erom heen doen![]()

multistation...ropes...
Maarrr komt goed...ik verzin wel wat![]()

Ik zet het wel op mijn verlanglijstjevoorlopig moet ik het even doen met wat ik heb & kan vinden
Touw ben ik sowieso van plan snel te fixen...zodat ik ook andere oefeningen kan doen met een rope![]()

Pilatesmeisje, wanneer open jij een log of had ik dat al gevraagd?
Lekkere training kwark, de T-bars die jij beschreef heb ik ook geprobeerd maar vond ik helemaal niets
De kale kant komt op een gegeven moment gewoon omhoog zetten terwijl hij in de hoek lag![]()

Pilatesmeisje, wanneer open jij een log of had ik dat al gevraagd?
Lekkere training kwark, de T-bars die jij beschreef heb ik ook geprobeerd maar vond ik helemaal niets
De kale kant komt op een gegeven moment gewoon omhoog zetten terwijl hij in de hoek lag![]()
Kwark!![/COLOR]Zo, ik heb er over nagedacht, en heb besloten de contest aan mij voorbij te laten gaan. Een 15e plaats (of whatever) heeft voor mij geen toegevoegde waarde, en er doen zoveel goeie gasten mee. Laat hun maar lekker om de kluif vechten![]()
big-up yourself en doe gewoon mee! ik wordt ook geen eerste...eerder 25e, maar toch is het leuk mee te doen en elkaar te motiveren! think about it!
Ik ruik een gevoel van schaamte, het niet durven tonen van het teleurstellende resultaat (in jouw ogen) na veel praat waarmee je hoge verwachtingen hebt gecreeerd.
Verder niks mis mee, het lijkt tegenwoordig wel de normaalste zaak van de wereld om je fotos overal te plaatsen![]()
kwark - no offense hoor, maar heb jij uberhaupt ooit wel is volgens een soort van schema getraind? op t gebied van je split, je opbouw, oefeningen, sets, reps? tijdens de kuur deed je dat toch ook niet...
Kwark!!big-up yourself en doe gewoon mee! ik wordt ook geen eerste...eerder 25e, maar toch is het leuk mee te doen en elkaar te motiveren! think about it!
![]()